Waar erger je je aan? #11

Je hoeft je niet te verantwoorden, je kan gewoon zeggen ‘nee ik kom niet veel plezier’.

10 likes

dat vieze gesmak ook. Maar ff, heb je op zn mond en kaken gelet, hij zuigt bijna ofzo en overdreven malen van die kaken

2 likes

Waarom kauwt hij ook alsof z’n gebit nog thuis ligt. Eigenlijk geen idee wat ik voor hoofd trek als ik wat lekkers eet.

4 likes

Mijn schoonouders die post sturen aan Lemon en Vriend Achternaam :triumph: Die bestaat niet en gaat ook nooit bestaan en dat weten ze heel erg goed (daarom doen ze het waarschijnlijk).

3 likes

Stel je voor dat je al jaren onbewust zo kijkt terwijl je eet :weary:

2 likes

Ugh ik heb voor mijn lootje een sportief cadeau gekocht via internet en nu krijg ik allemaal mails van die webshop met: ‘Ik wil jou een stukje op weg helpen met het bereiken van jouw sportieve doelen. Daarom heb ik deze 3 tips voor jou’ GA WEG :triumph:

De Keulse Dom.
Al is de ergernis inmiddels geëvolueerd tot een intens smeulende haat die met elke kutklingel dieper wordt. Dat ding klingelt zo vaak en zo lang dat ik hem inmiddels ook in m’n hoofd hoor op momenten dat hij op wonderbaarlijke wijze eens géén pokkeherrie maakt

4 likes

woon je in Keulen of is het trauma aan die bel zo heftig haha?

2 likes

Morgen is mijn eerste vakantiedag, maar ik werd vandaag gebeld dat ze om 8 uur 's ochtends met spoed de cv ketel komen vervangen 🥲

Dat mensen pas sorry zeggen voor hun uitspraken /acties als ze uitgecalled worden.
Serieus? Ben je dan zo dom?
En dan is hetzelfde excuus een verkapte “sorry that you are feeling this way”.
Haaaaaaaat dit oprecht, al die BN’ers die zo doen echt :nauseated_face::fu:

7 likes

2 dagen kerstmarkten maar😅 En werd ‘s ochtends vroeg uit m’n bed geklingeld door dat ding omdat het hotel om de hoek zit. Wist je dat die klokken zelfs tot middernacht luiden?!
Als ik er zou wonen had je allang een nieuwsbericht voorbij zien komen dat iemand van dat ding is gelazerd bij een poging al klimmend de klokken te saboteren

1 like

Ik erger me aan mijn kat die dramaqueen eerste klas is. Hij wil naar buiten om water te kunnen drinken. Heeft 'ie binnen ook, maar dat is niet goed genoeg voor meneer. Hij wil per se uit een emmer drinken en zit nu hartverscheurend te mauwen.

1 like

Maar iedere kerk klingelt toch snachts gewoon door?
Hier doet die van 8 uur sochtends tot 9 uur savonds elk half uur ook een liedje, en ieder kwartier slaan. En snachts ieder half uur alleen maar slaan.

2 likes

Hier niet tussen 21:00 en 8:00 gelukkig!

3 likes

Ik woon naast een grote kerk en ik hoor het niet eens meer joh, gaat hier ook door in de nacht inderdaad.

3 likes

Nee helemaal niet waar? Dat ligt toch echt aan de kerk ? En welke klokken? Dat elk uur luiden was bij de stad waar ik toen woonde wel zo, later niet meer. Ook bij welke dienst enzo er klokken worden geluid verschilt enorm.

Mensen die in het donker op een niet verlicht fietspad lopen zonder verlichting. Reed er vanochtend bijna weer twee aan op de fiets en dan krijg je naar je hoofd geslingerd dat je beter moet opletten🤬

5 likes

De stucadoor moet al wekenlang bij ons iets af komen werken en iets herstellen… belt hij net dat hij morgenmiddag daarvoor langs komt. Precies op het moment dat wij wat bezoek hebben voor de verjaardag van onze dochter. Vraagt hij ook nog of ik dat bezoek dan niet even in een andere ruimte kan zetten terwijl hij bezig is? :tired_face: wat denk jezelf gast.

Ik ben hier echt verbaasd over. Ik heb naast meerdere kerken gehoord, en ze sloegen allemaal de hele nacht door.
Maar ik denk nu dat dit een nadeel van aan de bible belt wonen is :joy:

1 like

Haha nee geloof mij, veel kerken in Nederland slaan al lang niet meer de hele nacht door. Veel kerken zijn gewoon helemaal niet meer actief en staan er alleen nog maar. De kerk waar ik ooit naast woonde is nu zelfs dicht.

3 likes