Waar erger je je aan? #11

In mijn stad luiden ze alleen op zondag voor de mis en soms bij bruiloften. Elk half uur zeker niet en helemaal niet laat op de avond. Kennelijk heb ik geluk hahah

1 like

Oh wat heerlijk zeg! In de 1e golf toen de kerken dicht was deden ze geen oproep tot gebed, dat was geweldig :smiling_face_with_three_hearts:.
Maar soms gaat ook iemand op het orgel spelen en dat is wel leuk, dan spelen ze bijvoorbeeld super Mario ofzo.

3 likes

Omg, uiteindelijk stelt hij voor morgenochtend om 7u te komen. Beetje onhandig, maar doe maar dan is het ook geregeld en klaar.

Belt hij net weer dat hij vanmiddag komt. Uh nee vanmiddag kan niet. Issie geĂŻrriteerd. Ja hallo gast, jij wil op het laatste moment langs komen dan kun je verwachten dat mensen soms niet lunnen he?

Ik heb hele de nacht wakker gelegen omdat ik aan het stressen was over een werk issue. Die opgelost was met één klik op de knop. Hoezo ben ik zo? Ben nu natuurlijk niks meer waard op 2 uur slaap.

2 likes

Haha ja herkenbaar, die bij mijn ouders slaat ook ieder half uur. Ik vind het altijd wel gezellig.

2 likes

Dat mannen ruzies snel vergeten zijn, terwijl ik nog heel lang in m’n boosheid kan zitten

5 likes

Mn internet op werk laptop ligt er zo snel uit door de beveiliging. Heel irritant

:expressionless: Ik baal dat de beeldbelcode voor de afspraak om 14:00 uur niet bij de afspraak staat. Zo handig ook weer. not.

Haha het wordt nog mooier. Ik had duidelijk gezegd dat vanmiddag niet kan, gaat om 3uur de bel staat een van zijn jongens voor de deur “goedemiddag mevrouw ik kom stucen”???

Die jongen was verder heel begripvol toen ik uitlegde dat het niet kon omdat we een verjaardag aan het vieren hadden en dus al bezoekers, in de ruimte waar hij moest stucen.

Maar echt hoezo is hij toch langs gestuurd terwijl ik tegen zijn baas heb gezegd dat het niet kon vanmiddag? Voelde me ook vet lullig tegenover hem, maarja kan er ook niet zoveel aan doen.

1 like

Deze mail is telkens weer een van de grootste ergernissen in mijn leven:

"Geachte heer/mevrouw,

Het is tijd om uw aangifte omzetbelasting over het 4e kwartaal 2021 in te dienen."

NIET WAAR. LETTERLIJK NIET. Het is pas half december dus het kan nog niet eens??? Het is NOG GEEN TIJD.

Laat me met rust en mail me dit als ik er wel wat aan heb.

Hoe kan dit zo lastig zijn

16 likes

Mijn ene kat is nu ook fanatiek de deuren in dit huis aan het openen. Deed ie eerst 2 uur per deur over, kwam dan de kamer waarin je zit/ligt/ademt binnen om je vervolgens kopjes op je gezicht te geven of een lik op je wang en nu doet ie dat de hele nacht lang. En naderhand snel wegrennen uit het vertrek, deur dicht en begint het weer opnieuw.

6 likes

En het is weer feest. Dag 2 van het wakker liggen zonder reden. Dit keer met een geĂŻrriteerd oog. Gaat lekker.

Sinds ik Dolly heb (en m’n ruggengraat mbt de slaapkamerdeur verloren heb) staan alle deuren hier altijd open :joy:

3 likes

Dat ik over een uurtje, dus op een zaterdagochtend, naar de mondhygiëniste moet. Waarom heb ik dat zo ingepland :weary: Ook nog helemaal aan de andere kant vd stad.

Iemand: ‘Zeg maar hoe lang je pauze wil nemen.’
LYR: ‘Een halfuur?’
Iemand: ‘Dat is te lang.’
LYR": ‘Twintig minuten?’
Iemand: ‘15 minuten is beter.’

:rage: Zeg dan meteen 15 in plaats van mij eerst te laten gokken. Erger me daar zo aan he. Wees gewoon meteen duidelijk. Weet ik veel wat jij in je hoofd hebt.

19 likes

Hoe winkels mensen oplichten.
Toevallig paar dagen geleden van lego een setje gekocht voor 42 euro bij Bol.
Ik zie dat er vandaag bij Bol kortingen zijn op lego, dus ik baalde een beetje. Echter, staat exact dezelfde set nu ineens op 60 euro afgeprijsd naar 48 euro.
Vind dat toch wel oplichting.

7 likes

Waarom vind je dit oplichting? Ik vind dat zo’n heftig woord. Prijzen worden soms duurder, daar zijn de meeste bedrijven vrij/open in.
Je krijgt ook gewoon wat je koopt en niemand verplicht je hiertoe?
Wel enigszins misleidend die prijs, maar een prijs ansich zegt eigenlijk niet zoveel en wordt altijd ‘verzonnen’ of gebaseerd op marges etc. Misschien is het inkopen ook duurder geworden.

2 likes

Ik vind het wel bedrog / oplichting of misleidend omdat ik niet geloof dat de prijzen na een paar dagen omhoog zijn gegaan. Maar misschien ben ik wel dom dan.

3 likes

Neeje niet dom! :face_with_hand_over_mouth: Verschil van mening moet kunnen.

1 like

Dat je bij de Vegan Junkfood Bar in Rotterdam nooit kan bestellen ‘s avonds in het weekend. Althans als ik het probeer dan. Wilde vanavond weer proberen, maar zie dat ze nu alweer op gesloten staan voor vanavond en morgen.

1 like