vooral ook over alles, je bent microbioloog!
Expert wordt steeds zekerder dat die niet alleen expertise van zân eigen gebied heeft, maar neemt inmiddels alle wetenschappen mee
Ik erger me echt aan mezelf. Ik kan werk niet loslaten omdat ik me zo verantwoordelijk voel. Meerdere keren per week heb ik er een slapeloze nacht van en op mijn vrije dagen kan ik ook niet echt ontspannen. Zelfs als ik ziek ben kan ik het niet loslaten. Waarom ben ik zo.
Kom Beatrijs de Graaff vertel ons nĂłg meer open deuren over deze terroristische aanslag!!!
Aan mezelf. Dat ik me zo rusteloos en verveeld voel, terwijl ik genoeg kan doen. Ga lezen, ga bloggen, kijk een film ofzo.
Dat het al dagen super dood is op werk en net nu ik een een paar uurtjes weg ben voor een privéafspraak is mijn werktelefoon al twee keer gegaan
Klant: âHee kan ik iets bij jullie afhalen?â
Vaiaan: âNee afhalen is door de lockdown helaas niet mogelijk. We zijn na de lockdown weer open.â
Klant: âKan ik het niet online bestellen?â
Vaiaan: âHelaas bieden wij die service niet. Excuses voor het ongemak.â
Klant om 5 uur 's ochtends: âIs het goed dat ik vandaag dan even langskom?â
Als je je nog extra wil ergeren: hij had ook een heel zelfgenoegzaam stuk op LinkedIn geschreven over dat hij gedaagd was voor de Raad voor de Journalistiek, waarin hij Renske Leijten ook nog even terloops affakkelde. Ik zie dat helaas omdat een deel van mijn connecties dat fantastisch vindt. Zulke zelfvoldane figuren allemaal.
Diederik Jekel kan ik nooit helemaal los zien van zijn bijdrage als scenarioschrijver aan een paar (twee?) Nederlandse B-films @anon50301661 Al vind ik dat eerlijk gezegd nog wel voor hem spreken. Zie ik Rosanne Hertzberger niet zo snel doen.
Hij is vrienden met Jon Karthaus en samen schreven ze Bella Donnaâs en Homies. Vind dat serieus wel een sympathieke side-hustle (nog even los van de films zelf.)
En de nieuwe Costa film.
Haha dat wist ik niet. Ja ik vind dat wel mooi hoor.
Ik woon in gelderland en solliciteer ook alleen hier in de buurt. Maar ik krijg altijd van die mails met âKijk dit is echt iets voor jou een vacature op texel!!â
Ah ja vielen dank.
Haha ja zo herkenbaar dit. Of van die vacatures die compleet niet relevant zijn voor mij. Krijg ik weer zoân mail met âdit is echt iets voor jouâ en dan is het een vacature voor vrachtwagenchauffeur of zo.
Mijn schoonbroer, wij moeten ons altijd schikken aan hém. Hij wilt per se kerst op 1e dag vieren, is goed. Hij wilt per se nu kerst op de 2e dag vieren, vervolgens wilt hij het bij hem vieren en vandaag laat hij weten dat hij dit niet helemaal uitkomt. Daarnaast is wel een vereiste dat we een cadeau kopen voor de kinderen. Dit doen we altijd al, maar waarom zeg je dat zo expliciet erbij?
Conclusie vorig jaar: we doen alles wat hij wilt.
Conclusie dit jaar: rot maar op.
Dus 1e kerstdag lekker samen met mn vriend kneuterig gourmetten.
Pff wat irri dat hij vlak voor kerst alles veranderd steeds. Zoek het dan maar uit idd haha.
Maar kan ik misschien iets bij jullie ophalen?
Je kan altijd proberen
Ik heb een keer gedacht dat het een goed idee was hun podcast over Gloria Wekker te luisteren, bijna overleden van ellende. Echt vreselijk
Ik zet op indeed ook altijd de locatie gewoon op mijn stad met 0km afstand en toch zitten er dan dingen uit andere steden tussen en dat zijn dan net de interessantste vacatures
Laatst had ik ook bij een bedrijf gevraagd of ze vaste uren hadden of net als mijn huidige werk dat je geen werk hebt als het niet druk is want dat zoek ik niet, kreeg ik ook als antwoord âhoe zou je het vinden om op Ameland te werken?â nou dat zou ik super kut vinden
Ik moest medicatie ophalen bij de apotheek. Kost 19 euro. Maar ik moest 32 afrekenen want ze rekenen 13 euro voor overhandigen en uitleg. Nou prima hoor. Als ik daadwerkelijk uitleg had gekregen. Maar nee ze zei alleen: " Alsjeblieft als je nog vragen hebt kun je op thuisarts.nl kijken."