Heb een monteur over vloer die de verwarmingsketel aan het maken is en die heeft net gebruik gemaakt van het toilet. Dikke prima, maar waarom moeten die gasten toch altijd poepen wanneer ze hier iets moeten maken? (En dan niet sprayen met de wc spray waardoor de hele gang naar stront stinkt…)
Haha dat sowieso! Gezien mijn vakgebied en hun product dat zich daarop richt is het ook ergens heel grappig dat ze zich niet aan de AVG houden dus als ze nog eens mailen na de tweede nee dien ik wel een klacht in bij hun privacy officer/FG.
Ik ga dinsdagochtend over op een nieuwe insulinepomp. Maandag liet mijn verpleegkundige weten dat vanuit het bedrijf vd pomp de pomp + accessoires die dag zouden worden verstuurd. Nog niks binnen, kan natuurlijk maar denk ga er toch even achteraan bellen. Dat is maar goed ook: hij is nog niet verstuurd. Omdat ik nu belde, gaan ze hem vandaag versturen en dan is hij er “laten we hopen maandag”. ZUCHT!
Wel typisch… als je bij een instantie iets moet betalen krijg je een deadline, maar als zij jou moeten betalen staat er dat ze het in de loop van de tijd terugbetalen. Ja, wat is in de loop van de tijd?
I want my money
Bussen die gewoon dienst hebben maar met ‘geen dienst’ rondrijden en dan ook nog niet eens uit zichzelf stoppen. Ja hoe moet ik weten dat ik naar die bus had moeten wenken dan.
Dat media allerlei berichten publiceren over seksueel grensoverschrijdend gedrag met in de kop ‘#MeToo-zaak’
Dat blijkbaar mijn loon in december niet eerder komt. Hatelijk!!
ik vind het eigenlijk zo suf dat we hier weer in een lange lockdown zitten maar dat je wel overal nog heen kan vliegen en daar alles kan doen. stiekem ben ik natuurlijk gewoon jaloers op de mensen die dat doen.
Er zit een stukje papier vast in de versnipperaar. Ik moet veel versnipperen maar hij werkt niet. Ik krijg het papiertje ook niet los.
Het is mij weleens gelukt om hardnekkige vastzittende stukken weg te krijgen met een uit elkaar getrokken paperclip, maar dat heb je misschien al wel geprobeerd
Bing bong
Het nummer Beter in bed van Arjen Lubach. Van de week gehoord en het zit ineens weer in mijn hoofd, samen met Habiba van Boef
Deze roze olifant kan ook wel een orgasme gebruiken.
Dit moet toch wel satire zijn?
Heb het geprobeerd met een mes, pincet, rager (voor je tanden), tandenstoker maar niks helpt!! M’n man doet straks nog een poging.
Dit heb ik ook zo erg…
Zou zo graag lekker 2 weken de zon op willen zoeken maar het voelt zo niet oke ( buiten het feit dat ik daar nu totaal geen geld of tijd voor heb haha)
Ja heel herkenbaar en vreselijk om nu te winkelen. Kom iedere keer weer thuis met net-niet broeken of flared broeken met elastiek
En zo is het cirkeltje weer rond naar Beter in bed van Arjen Lubach
Mijn vriend woont tijdelijk bij mij en nu komen er allemaal kerstkaarten geadresseerd aan hem binnen… Het is mijn huis maar goed.