Waar erger je je aan? #11

Wat moeten mensen dan doen? Alleen jouw naam erop schrijven omdat het jouw huis is? Is toch logisch dat je de naam erop zet van degene voor wie de kaart is

@Pax meer gek voor mij dat dan in de kaart zelf ook mijn naam staat. En dit gaat om zijn ouders/siblings dus daarom beetje gek dat ik ben weggelaten. Viel gewoon ineens op. Of onze beiden namen er op zetten lijkt me ook niet zo lastig. Kan ook misschien door de ietwat gevoelige relatie die ik met zijn familie heb komen dat ik er nu over val.

3 likes

Ik ben het nummer gaan opzoeken en ik kan ergens wel begrijpen dat de gemiddelde luisteraar denkt “wtf is dit” omdat er gewaagde artistieke keuzes zijn gemaakt in - volgens mij - de productie, omdat Rosalía’s stem heel sterk naar voren komt.

Ik ben nogal een The Weeknd stan (noem 'm geen Abel haha) maar ik vind La Fama in ieder geval een pak beter dan Take My Breath.

En godver wat is zij mooi :pleading_face:

Dat had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen in m’n eerste bericht :sweat_smile: dat het om zijn familie gaat.

1 like

Welke, waar? Of was het niet online? Hier wil ik me ook toe verlagen.

Ik vind het vooral apart dat er geen Latin/Dominican artiest bij betrokken is aangezien het Bachata is. RosalĂ­a is Spaans.

Het was in Rotterdam bij mad parfum. Die fles ziet er echt zo lelijk illegaal uit, maar de geur is echt precies het zelfde.

In je vakantie gewoon om dezelfde tijd wakker worden als wanneer je gaat werken. Hallo ik ben moe laat mij uitslapen lijf :sob:

1 like

Maar dat is juist het hele verschil: zo te horen ben jij ook min of meer vrienden met zijn vrienden. Maar vriendinnen van mij die mijn vriend gewoon kennen maar meer ook niet, daar verwacht ik ook niet van dat ze hem op de kaart zetten.

3 likes

Als mijn schoonouders ons een kerstkaart sturen zonder mij te adresseren gaan we matten. Dan gaat ie ook maar alleen kerst vieren met de schoonfam. Vrienden a la, maar zelfs dan: hoeveel moeite is het om iedereen daar thuis een gezellige kerst te wensen. Ik moet je partner echt haten om een kerstkaart alleen naar jou te sturen.

32 likes

Zwager en schoonzus hebben dat jaren gedaan bij mij, vond het een mooie inleiding voor de beledigingen die volgen bij het kerstdiner.

Ben nog steeds benieuwd hoe deze ruikt

https://www.kruidvat.nl/ng-predator-eau-de-parfum/p/4802981

Ik addresseer ook gewoon mijn vrienden/vriendinnen en als ik de partner redelijk goed ken of de familie van de geadresseerde zet ik vaak bij de afsluiting iets van groetjes aan de fam oid. Ben het verder helemaal met je eens, mijn kerstkaarten bevatten een persoonlijk verhaaltje dan ga ik niet diegenes partner die ik niet echt ken adresseren

1 like

Ik heb een kerstkaart in de bus gehad zonder afzender. Wel een handgeschreven tekst maar geen ideeee van wie de kaart is :joy:.

2 likes

Nu al fucking hooikoorts

4 likes

De Volkrant is begonnen met een terugblik op 2021 (dit is via Instagram) en licht na gisteren Bilal Wahib vandaag Martijn Koning uit. Zo benieuwd of ze ook nog iemand hebben kunnen vinden die zich niet schuldig heeft gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag!

afbeelding

16 likes

De mix bedoel ik he. Het klinkt vrij lo-fi, denk ik. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het klinkt niet zoals wat je doorgaans op de radio hoort.

1 like

Kom ik weer met mijn tip!

10 likes

Mijn vriend die vannacht om 5 uur thuis kwam omdat hij met zijn beste vrienden bier ging drinken en nu een kater heeft. Wat een aansteller joh, niet normaal.
En dan heel trots naar me kijken als hij 1 klein klusje heeft voldaanđŸ„ČđŸ„ČđŸ„Č

2 likes

Het origineel ruikt al als de dood in een flesje, dus deze zou ik zeker niet willen ruiken.

2 likes