Je kan prima zonder afzuiger hoor, de meeste sociale huurwoningen hebben er niet eens 1.
Ik heb ook geen afzuiging (alleen ventilatiekanaal maar dat doet amper wat) maar begin nu bijna te denken dat ik zoān Bora-geval nodig heb in mān leven. Brb even een nieuwe keuken aanvragen bij de woningbouw.
Ik krijg nu op youtube reclame voor zoān afzuigding
Same, geen afzuigkap en ik merk het verschil niet eens
Mijn airfryer gebruik ik daarin tegen echt bijna elke dag!
Mensen die op een driebaansweg op de middelste baan blijven rijden terwijl ze qua snelheid gewoon rechts moeten rijden vandaag weer twee, ik rij lekker chill op de cruisecontrol op de rechterbaan. Rijdt er iemand op de middelste baan langzamer, dus dan moet ik helemaal links inhalen en dan weer helemaal opschuiven naar rechts. Zo irritant vind ik dat.
Ik ben er over aan het denken om mijn kat te herplaatsen en dat vind ik echt kut en moeilijk. En hoopte eigenlijk dat de fokker haar terug zou willen nemen. Dan woonde ze weer bij haar moeder en tante en had ik gevoelsmatig wat minder schuldgevoel. Maar nu wil de fokker dat liever niet
Ik wou net zeggen, eerst de vooropleiding moeten doen en vervolgens waarschijnlijk haar propedeuse niet gehaald.
Helaas is talent niet te koop.
Iemand hier in huis die hoest zonder ff iets er voor te houden-_-
Om al die onzin met een stalen gezicht te verkopen, moet je wel een goede actrice zijn natuurlijk.
Come to the Otto side, we have gesmoorde prei.
Ik heb als kerstpakket een VVV bon gekregen maar online kun je die echt heel beperkt uitgeven
Dus heb nu uit frustratie 3 bestellingen geplaatst zonder die bon te gebruiken
Ik weet niet of dit helpt maar katten herkennen hun moeder niet meer als ze niet op dezelfde plek blijven wonen dus het is niet erger als ze ergens anders geplaatst wordt.
Super lastige beslissing wel, sterkte!
Je kan m omzetten naar een bol cadeaukaart. Misschien dat je daar meer kan vinden?
Ik weet dat bol werkt met resellers en meerdere leveranciers enzo. Maar ik bestel twee haarproducten van hetzelfde merk (Olaplex) en ze worden alsnog beide apart verzondenš. Wordt voor mij nu wel echt een reden om voortaan ergens anders te gaan bestellen.
De vuvuzelaās bij de africa cup. Ik was vergeten hoe vervelend die dingen zijn zeg
Om maar niet te spreken over de leugens van een boeken van 15/ 30 minutes of het ābudgetā kookboek.
Ja zag het of Coolblue of Zalando
Maar ik wilde HEMA en Douglas !!!
Aw dit lijkt me echt ontzettend lastig, waarom is het nodig? Heel veel sterkte bij het maken van de beslissing!
Mijn andere kat en haar katten verloofde is overleden en nu is ze heel erg eenzaam
En @Echo dat wist ik niet! Dan is het inderdaad al minder erg dat ze daar niet terecht kanā¦