Haha ik doe dan altijd veel moeite om minimaal de lengte van de video te wachten met reageren
Ik had gegoogled, maar dacht op basis van dit gesprek dat het dat niet kon zijn haha. Jeetje dat zelfs je niet-zichtbare afzuigkap een statussymbool kan zijn. Maar goed ieder z’n ding.
Ik heb ook een vriendin die constant reels doorstuurt op insta, of fragmenten uit dat Lang Leve de Liefde. En ik kijk het gewoon pertinent niet. Dat zeg ik ook elke keer: ik haat filmpjes. En toch blijft ze het doen. Daaag
Ja een vriendin van mij doet dat ook met andere dingen in m’n DM via insta. Stoooop ik kijk en vind zelf de filmpjes die ik leuk vind wel.
Terugdoen.
Ja om deze reden ben ik uit een groepsgesprek gegaan, elke dag gebombardeerd worden met meerdere filmpjes was me echt te veel. Zeker als ik dan denk ‘hee, leuk, ik heb een bericht’ en het zijn weer vier semi grappige reels.
Ik weet dat dit 3 dagen geleden is gepost maar INDERDAAD. Ik vind dit ook zoooo irritant. Mijn manager en collega’s (niet allemaal gelukkig, maar de collega’s die altijd slijmen helaas wel) zijn ook echt zo en dan denk ik echt rot op met je domme kleuren, laat me met rust
Oh maar ik snap zeker dat het een functie heeft hoor. Vast ook bij kookeilanden. Maar blijkbaar dat het voor sommige mensen zoals de tante van @Baron ook een statussymbool is. Bij een fancy vierkante Bora had ik me alleen meer zoiets voorgesteld
Wanneer je net gedoucht hebt en je moet daarna meteen poepen.
Van die alphamannetjes bij het sporten die dan helemaal losgaan inclusief oergeluiden en dan zo triomfantelijk rond gaan kijken en oogcontact proberen te maken met zo’n zelfvoldane blik van ‘vet ben ik he’. 1. Ik ben hier dood aan het gaan 2. Jouw bestaan boeit mij nul
wow, redelijk schaamteloze marketing. Zouden ze dan alle medewerkers van het bedrijf waar je werkt hebben benaderd? Heel bijzonder
Nee vlg mij is dit een advertentie op LinkedIn?
Ik zweer het dit gaat de nieuwe airfryer worden.
Mensen die het hebben, gaan het ZO vaak benoemen, dat je op een gegeven moment de aanschaf zonder goede reden begint te overwegen.
Maar zo’n ding is toch gewoon een nieuwe vorm van afzuigen. Dus gewoon een nieuw design van iets wat al heel lang bestond. En wat voordelen kan hebben qua aansluiting en wat sommige mensen mooier vinden bv? Dat is wel anders dan een airfryer want dat is best overbodig en wordt gebracht alsof het iets is waar je niet zonder kan (terwijl dat prima kan als je een oven hebt). Een afzuiger heb je wel echt nodig!
Zo diep had ik er niet over nagedacht
Of heb je er één?
oke nee hele diepgaande analyse inderdaad
Bij ons thuis wordt nu op de hele bovenverdieping laminaat gelegd, eindelijk de lelijke oude platgetrapte vloerbedekking eruit. Maar nu is mijn slaapkamer aan de beurt en het is zoooo stoffig, zo smerig. Onder die vloerbedekking zat een oude aangekoekte ondervloer, die millimeter voor millimeter eraf gekrabd moet worden en daar komt blijkbaar megaveel stoffige meuk bij vrij.
Dat vraag ik mij ook af. Er worden nog 2 andere bedrijven genoemd. Als daar maar 1 procent zich aanmelden heeft ze minmaal 3 keer 3 maanden Afrika weer makkelijk terugverdient.
Love it dat je dit zo goed uit denkt.
Overigens hier iemand met airfryer en zonder enige vorm van afzuiging