Ik lees dit in de stem van Maarten van Rossem. Ik zou het iedereen aanraden dat ook te doen
Het geneurie van mijn vader begint extreme vormen aan te nemen.
Ik wil mij omkleden om yoga te gaan doen, maar mijn vriend zit nog steeds te vergaderen in de kamer waar mijn kleding ligt.
Ugh had al de hele dag zin in dat vieslekkere snepschoep van het Kruidvat. Maar ze hadden alleen gore zoete drop. Dus ging naar Etos, maar daar hebben ze NIKS. En Trekpleister ook niet, wat is dit nou weer.
HAHAHA een tijdje geleden klaagde ik hier dat KPN zo zat te pushen voor glasvezel en dat ik met moeite de monteursafspraak had afgezegd.
Krijg ik vandaag weer een mail: goed nieuws, u krijgt een nieuwe verbinding! We sturen u kabeltje op, op datum X komt monteur enz.
Ik geef het op. Geef me maar glasvezel dan.
Neuriet hij nog bepaalde liedjes of is het gewoon neuriegeluid?
Heel af en toe liedjes, maar meestal gewoon deuntjes op maximale volume. Als hij met iets bezig is kan het ook zo een half uur doorgaan.
Mijn moeder zegt dat dit iets is wat mannen vanaf een bepaalde leeftijd krijgen
Ik mis mijn oude badkamer zo. Heerlijk bad, super heet water, verwarming op standje 25.
Mensen die zichzelf een âmain characterâ noemen
Ik lees het vaak in contexten als âik ga altijd overdressed naar school, ik ben echt een main character â, of omdat ze die dag iets raars hebben meegemaakt bijvoorbeeld. Ik vind het heel irritant en egocentrisch. Alsof iedereen op je let.
Nope, je bent de quirky best friend van de main character
Elke keer ik mijn buurman hoor praten (en dat is jammer genoeg heel vaak in dit gehorige krot) word ik overvallen door een overweldigend gevoel van walging.
En mijn de batterij van mijn koptelefoon is leeg
Aan dat er vandaag volgens mij geen chauffeur op pad is hier voor postnl Pakketje zou eigenlijk gister bezorgd worden, maar gezien ik in de ochtend een afspraak had voor de zekerheid verzet naar vandaag. Baalde daar al van want zag gister de bezorger alsnog zoân 10min voor ik de deur uit moest dus had het prima op gister kunnen laten staan. Maar nou staat ie sindsdien dus al op âin het sorteercentrumâ ipv dat het rond 8u 's ochtends naar âchauffeur is onderweg gaatâ. Toch thuisgebleven vanochtend voor het geval dat gewoon een foutje in het systeem was, maar tot zover nog steeds niks dus ben bang dat ie ook niet meer komt vandaag. Irritant.
Dat mensen na 2 jaar pandemie nog niet snappen dat 50cm gewoon persoonlijke ruimte is en dat je echt wel met wat meer afstand mag passeren als er gewoon nog 4 meter ruimte is.
In plaats van phishing telefoontjes, krijg ik nu dat er direct wordt opgehangen
Ja had ik net ook! Heel vreemd
Er zou iemand komen van kpn tussen 1 en 3 en diegene heeft een uur nodig. Ik heb om 16 uur ergens anders een afspraak. Drie maal raden wie er nu niet is
Er zijn echt mensen die denken dat Asielzoekers bij binnenkomst een dure Miele wasmachine krijgen etc en zeggen dat ze dat op Geenstijl hadden gelezen. :â)
Afspraak gemaakt om iemand te helpen, en ze was nog druk dus ik zit al 20 min te wachtenâŠ
Lekker weggaan