Ik snap ook niet waarom het kruis vaak maar een centimeter breed is, dan heb je toch altijd minstens één lip ernaast hangen
Vind ik bij deze best meevallen. Door het model is het smaller.
Mijn laptop die megatraag was, laten updaten want soms lijkt dat te helpen, en nu blijft hij hangen op de “voorbereiden…” pagina
De steeds veranderende maatvoering van schoenen, zelfs binnen merken (bijv. Nike en Asics). Online bestellen wordt zo wel heel irritant omdat ik telkens schoenen moet terugsturen ivm de maat. In mijn kast staan nu paren in maten variërend van 35 t/m 38.
ik erger me er vooral aan dat dat (katoenen)kruis echt noooiit op de goede plek zit maar altijd te ver naar achter. Hoezo is er geen een merk die dat ff checkt of heb ik nou zo’n rare puni.
In Den Bosch ook een fakkeloptocht met “strijders”
Ohh ik ben mega naïef maar ik las iets over een lichtjestocht in mijn dorp en ik dacht nog oh wat leuk/gezellig ik wil wel mee doen, maar mag dat wel met die maatregelen?
🤦🤦🤦
Dat je sommige films niet kan streamen. Ik ga sowieso niet naar de bioscoop maar nu met corona/omicron gaan denk ik heel veel mensen niet. Ik wil best betalen om het gewoon thuis te kunnen kijken maar dan staat er gewoon dat ze geen plannen hebben om het te streamen (nu of later). Ik ga niet naar de bios en heb geen dvd speler dus ok dan niet
Ugh ik word weer helemaal leip van mensen die geen verstand hebben van opmaak maar er wel wat over willen zeggen. Nu weer ‘ja ik zie veel meer witruimte op deze pagina in vergelijking met andere pagina’s’. Ja schat dat krijg je als je ene hoofdstuk 5 regels bevat en je andere hoofdstuk 100.
Een cursus InDesign zou echt verplicht moeten worden in groep 1 van de basisschool.
Ik zou onder m’n dekbed gaan liggen wachten tot deze dag voorbij is. Respect dat je nog probeert!
Bij fakkels en protesten moet ik aan de scène denken in belle en het beest dat ze zo boos naar het kasteel lopen. Met fakkels en hooivorken etc.
Mijn post is totaal niet relevant
ik had een hele chille daily mix gisteren die ik nu wil luisteren, alleen heeft spotify alles omgegooid
Ik voel me zo moe dat ik continu zo’n hongergevoel heb. Irritant
‘meissie’ genoemd worden.
Dat het oplaadvak in de auto alleen maar werkt zonder hoesje
Ja zijn een paar van die HTM-chauffeurs die echt extreem petty zijn. Heb dit een aantal jaar geleden een tijdje bijna iedere dag om half 7 's ochtends meegemaakt bij een beginhalte.
Iedere keer als ik aan kwam (te vroeg) sloot hij de deuren en bleef dan nog 20 sec. zo staan en ik kon er niet meer in.
Toen ik het helemaal spuugzat was heb ik het voertuignummer genoteerd en een klacht ingediend bij de HTM.
Daarna heb ik hem niet meer op die tramlijn gezien en is het niet meer gebeurd. Kreeg een bericht terug dat ze hem er op aan hadden gesproken.
Ben eindelijk ongesteld geworden, heb ik nu superveel last van mijn benen. Lijkt elke keer erger te worden. Zo kut. ( klaag klaag)
ik werk sinds kort bij een klein bedrijf wat gevestigd is in een oud woonhuis, eerst werkte ik bij een grote multinational
we hebben hier 1 wc voor iedereen vs dat we daar rijen wc’s hadden voor het hele pand en oooo wat een ergernis
dat ik nu een wc moet delen met mannen vind ik al vreselijk (bril omhoog/is dat een druppel plas of water uit de kraan???) maar hij is ook vaak bezet of nog duidelijk net gebruikt (warme bril)
ik mis niet veel aan mn oude werk maar dit wel
He gadver een warme bril vind ik ook zoooo’n vies gevoel