…tuurlijk
Dat ik niet over de tijdmanagement die bepaalde recepten van je vragen beschik. Ik kan mij maar focussen op 1 pan haha.
KLM die praktisch onbereikbaar of onbehulpzaam is de laatste tijd:sob: Zou maandag terugvliegen naar Denemarken na een transfer in Amsterdam, en KLM weigert het tweede deel te annuleren waardoor ik zelf een ticket terug naar Nederland moet kopen een dag later wil ik m’n familie sinds maanden weer eens zien
That’s how they get you
Bedankt! Ik hoop dat ze bij mijne ook een beetje moeite willen doen dan. Voor 5,- euro zou ik ook niet teruggaan maar die dingen kosten 27,50 dus dat scheelt wel wat
Ik was in een mega whatsappgroep gegooid met de titel Ernst Kuipers dood.
Wat bezielt mensen.
Ja precies. Gewoon alles mee en rustig uitleggen dat er niet nog een in de juiste maat was. Hoop dat ze met je meewerken.
Vind dat soms wel raar hoor, lees af en toe echt dingen op klacht.nl dat ik denk hoezo mag dat niet. Ik ben trouwens echt te makkelijk😂 kraamcadeautje zonder bon, ruil maar om voor wat anders. Meeste collegas vragen eerst leiding, maar die zeggen toch ja dus joe.
Oh de Hema. Kan er nog boos om worden haha. Ik had een maillot voor m’n dochter gekocht maar die bleek te klein. Was de bon kwijt maar ik kon wel in de Hema-app aantonen dat ik die maillot daar gekocht had en wilde hem graag ruilen voor een maat groter. Maar ze weigerden gewoon? Ik moest de bon hebben ook al zagen ze het in de app. Heb zelfs nog naar de algemene klantenservice gebeld voor hulp maar ook zij weigerden.
Ook geen afschrift van je rekening ofzo erbij?
Wat slecht! Wat is het nut van een digitale kassabon dan
Ik, veel te vaak. En altijd spijt.
Dat thuiswerken nog altijd niet (sociaal) geaccepteerd wordt op mijn werk… Oké, we kunnen niet alles vanuit thuis maar ik zou zeker 50% wel vanuit thuis kunnen doen.
Nee ook niet m’n ABN app! Was echt gefrustreerd.
Ik ben met een vriendin, die veeel spaargeld heeft en dat vaak benoemd op vakantie geweest en ik heb veel voorgeschoten en krijg daarom 110€ terug van haar. En nu wil ze het eind vd maand pas terugbetalen want dan krijgt ze weer salaris.
Nouja ik kan wel zonder het geld voor nu, maar vind het zo stom. Ik heb dat geld nu toch ook niet.
Je bent haar persoonlijke bank toch niet, ze moet niet zo aso doen.
Ik kan geen busje huren via snapcar omdat je daar 25 voor moet zijn. Weet iemand nog een andere optie? Ik ga over 2 weken al verhuizen en heb echt geen idee waar ik het anders vandaan moet toveren
Europcar of van die andere verhuur bedrijven? Misschien oproepje op zo’n Facebook groep?
Bo-rent, sixt, adrem
Ik had een busje gehuurd bij BoRent, moest wel leeftijdstoeslag betalen t/m 25 maar dat was 1 euro 50 haha
Bij Sixt krijg je zelfs studentenkorting als je tussen de 21 en 25 bent en ingeschreven staat als student. Dus ik zou daar kijken!