Waar erger je je aan? #11

Mijn arts belt nóóit op de afgesproken tijd. Als ik nou weet dat ze altijd later belt, ok, maar soms belt ze ook opeens eerder. Of niet.
Laatste keren:
– niet gebeld, nieuwe afspraak gemaakt, belde toen een half uur eerder
– belde een uur eerder maar toen was ik nog in gesprek (in hun ziekenhuis zelfs, bij haar collega), liet wel een voicemail achter dat ze het later die dag nog zou proberen. Niet gedaan. Ik volgende dag de poli bellen voor een nieuwe afspraak: oh, nu is ze 2 weken op vakantie.
– en nu zou ze dus 1.5 uur geleden bellen :clown_face:

Het kost me oprecht inmiddels minder tijd om 45min met OV daarheen te gaan, 5 minuten te praten en weer 45min terug te gaan, dan de hele middag naast mn telefoon te zitten wachten, met het risico dat ze dus ook helemaal niet belt :sob:

Edit 17.15uur: niet gebeld heuuu voor niets thuis gebleven

3 likes

Zou wel kunnen ja! Ik heb alleen m’n booster morgen pas dus bij mij is het dat sowieso niet haha

2 likes

Die mensen in de app van mijn flatgebouw zijn zulke zeikerds hè, je ziet de transformatie van yup naar boomer gewoon voor je ogen gebeuren

4 likes

Dat Lubach een avondshow krijgt en ik al die lauwwarme takes straks dus elke werkdag moet aanhoren

12 likes

Dat zeg je zeker omdat jij degene bent die stiekem alle deurmatten jat en ergens anders verstopt? :face_with_raised_eyebrow:

(Ik vind dat nog steeds hilarisch hoe iedereen daar zo los over gaat hahaah. En love ook nog steeds het spidermanverhaal :joy:)

3 likes

Ja in mijn vrije tijd gooi ik ook dennennaalden op de gang en zet ik alle lampen aan van de gebouwen in de omgeving!

1 like

Dat de AllSaints sinds de overname weigert om voldoende voorraad in “”"“grotere maten”""" te produceren. Ik begrijp dat hun focus voor een groot deel naar de Aziatische markt is verschoven (vandaar de maatjes 32 en 30 - wat je hier nauwelijks ziet in de winkel natuurlijk*), maar als ik de EU of UK website bekijk zie ik héél vaak dat 40 en 42 (die dan nog eens vallen als 36/38 en 38/40 :sob:) uitverkocht is.

Dan wil ik dat merk natuurlijk ook mijn geld niet meer geven maar hun tassen en knitwear zijn zo mooi :pleading_face:

*Misschien wel een tip, want ik meen me te herinneren dat hier een paar meiden zijn voor wie 34 te groot is?

1 like

Ik volgde een winkel op facebook die blijkbaar tegen de maatregelen in gaat. Zaterdag had ze haar winkel geopend en vandaag is ze “op de koffie” bij een kapper en plaatst ze een selfie met haar haar in de blondeer. Ik hoop dat het groen uitslaat :ok_hand:

Ik snap de wanhoop overigens heel goed, maar deel het niet zo triomfantelijk joh. Ze is echt zo’n special snowflake :clown_face:

2 likes

Ik kan niet Netflixen omdat er teveel mensen op het account zitten (mijn broertje geeft dat wachtwoord aan iedereen) dus ik heb nu iedereen uitgelogd en alle profielen verwijderd van mensen die ik niet ken (lekker rigide wel maar goed) maar ik kan nog steeds niet kijken

echt knal irritant

50 likes

Aan mijzelf omdat ik me schuldig voel omdat ik per ongeluk een verwarming aan heb laten staan in het lokaal waar ik les geef (in een peuterspeelzaal). Ik weet dat de eigenaresse dat niet leuk vindt en ik ben bijna geneigd nu nog terug helemaal te gaan fietsen om hem uit te zetten. Ik vergeet dit normaal nooit. Maar hee, ik ben ook maar een mens let it goooo please.

3 likes

Ik hoop voor je dat nadat hun aflevering is afgelopen ze niet meer verder kunnen kijken :smiling_imp:

2 likes

Zo iemand zitnu bij Beau.Janken dat de maat vol is en ze anders failliet gaat. Ehh, hoe ga je die boete betalen dan?:exploding_head:

1 like

Jeetje, wat komt dit denigrerend over. Wees maar dankbaar dat je zelf niet bijna failliet gaat, ik zie dit als een noodkreet. Niet omdat ze het leuk vinden om tegen de overheid en regels in te gaan. Denk dat zo’n winkel wel een bewuste keuze maakt en afweegt of ze de boete dan kunnen betalen.

Edit: En als de overheid nu eens goede steunpakketten heeft, was dit ook allemaal niet nodig. Maar die steunpakketten is pleisters plakken. Ik vind het zo makkelijk praten en ik word er zo boos van. Ik zie mensen zo struggelen, alle eindjes aan elkaar knopen om de huur of hypotheek en personeel te kunnen betalen. Omdat hun hele spaargeld - wat ook hun pensioen eigenlijk is - al op is. En dat was niet zomaar een klein buffertje.

Dit is niet omdat ze het leuk vinden, maar omdat ze niet meer anders kunnen.

39 likes

Hoe kun je een boete betalen als je argument om de regels te overtreden is dat je geen geld meer hebt? Klinkt echt niet als de gehele waarheid

2 likes

Omdat je dan geld verdient door open te zijn?

19 likes

Ah dit heb ik altijd als ik heel moe ben, volgens mij wel eens ergens gelezen dat het daarmee samenhangt. Echt heel irritant indd!

Ik had gisteren ruzie met mijn vriend en toen zei hij ‘dat er hier dingen gaan veranderen!!!’ Maar hij wilde niet zeggen wat. En nu is het weer goed dus vroeg net wat gaat er nou veranderen dan? Maar hij wilde er geen antwoord op geven :rage:

10 likes

Ik heb mijn insta tijdelijk open staan omdat ik mee doe met een winactie, zit mijn ex mijn stories te bekijken :unamused: Het is al twee jaar uit, ik moet je niet en wees niet nieuwsgierig. Snap echt niet hoe hij ineens bij mij terecht komt, tenzij hij al twee jaar elke dag zit te kijken of ik toevallig mijn acc open heb. :face_vomiting:

Wel lekker toevallig dat ik dat kuthorloge van hem heb verkocht en hem morgen aan de nieuwe eigenaar ga geven. Lijkt wel karma :joy::joy:

1 like

Blokkeer hem gewoon

4 likes

Inmiddels gedaan! Had alleen niet verwacht dat het nodig zou zijn na twee jaar mijn account op prive en 0 contact.