Waar erger je je aan? #11

Jesus Christ heb er Jordan’s op gezet en mensen zijn echt als haviken aan t reageren en willen foto’s van iedere hoek doe normaal
Wat een vreselijke app

2 likes

Jordans zijn nu echt goud waard en helemaal hot of zo. Toevallig een paar maanden geleden een mint/zwart paartje gekocht en echt iedere keer mensen vragen waar ik die vandaan had.

En ik had eerder ook dat Ze ZiJn NeP-gezeik op Vinted. Vermoeiend ik wil United Wardrobe terug.

2 likes

Ja i know maar deze zijn wel echt gedragen dus vind het nogal bullshit om er veel voor te vragen + foto’s te gaan zitten maken van de doos ???
Maar met dit gezeik denk ik joe dan hou ik ze wel zelf miss doe ik ze nog wel eens aan

2 likes

Aan buren dag. Ik dacht heerlijk in Amsterdam doet vast niemand hier aan mee (afgelopen jaren nooit wat van gemerkt). Er is vandaag al voorbij gekomen: 3 mensen in beestenpakken, een drumband (die heeft ook 4x het zelfde rondje gelopen) en nu staat er een zanger op straat :sob: echt waarom? De mensen die hier in de straat lopen zijn gewoon winkelende mensen en waarschijnlijk niet eens buren :joy:
Ik ga gelukkig zo de deur/ straat uit.

8 likes

Ik wilde een QR-code in die corona app laden, maar nu blijkt dat de GGD 2 vaccinaties op 1 datum heeft geregistreerd en het daardoor lijkt alsof ik maar 1 prik heb gehad… Een uur in de wachtrij aan de telefoon gehangen en nu is het nog steeds niet geregeld. Dus als ik vanavond even ergens wat wil gaan drinken, moet ik me eerst laten testen en blablabla :expressionless:

1 like

Ik heb vandaag met m’n 1.64m een jas tot op m’n enkels gekocht joe

4 likes

Joe

image

Aldus Costes

17 likes

Die 20% korting die me de hele dag lastig valt overal. Ik wil eens sterk zijn :confounded::confounded:

1 like

Ja nee het lukt mij ook niet. Ik probeer vriendelijk te blijven maar deze chick is zo fucking irritant en betweterig.

1 like

Dat wordt zittend douchen.

8 likes

Ik hoop voor je dat je hem nog kan retourneren…

grapje natuurlijk

1 like

Mona Keijzer café

1 like

Gelegenheden om te ontwijken als je liever geen corona wil https://www.horecazonderprik.nl/

7 likes

Hond die mijn laptop ineens graag als hoofdkussen gebruikt tijdens haar dutjes.

Bewijs

39 likes

Cute :pleading_face: misschien kan je een extra laptop kopen

16 likes

Ugh, ik vind het echt heel kut dat hier restaurants tussen staan waar ik graag kwam.

2 likes

Dat is ook een manier om je schermtijd in te perken

6 likes

Ik zou dr terugsturen. Ze hebben je overduidelijk een kat gegeven.

17 likes

Altijd die vreselijke koppijn ma een wedstrijd. Ik heb voldoende gedronken en ook gegeten.

Dat ik iedere avond in mijn slaapkamer de smerige sigaretten ruik van de medewerkers van het restaurant schuin beneden :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: