Waar erger je je aan? #11

hoe moet je dat doen dan? foto van het label in de schoen?

Ja geen idee dit staat erbij

de aankoopbon;
certificaat;
merklabel;
logo;
patroon;
stiksel/naden;
originele verpakking;
datumcode;
authenticiteitscode;
andere relevante informatie waarmee we de echtheid vast kunnen stellen

Ja doeg heb er al geen zin meer in, het domme is ook die Jordanā€™s staan er nog op maar ze hebben 2 paar air force op verborgen gezet ??

1 like

Dat ik de laatste tijd het idee heb dat ik minder goed tegen cafeĆÆne kan :sob:

1 like

ben wel blij dat ze dat doen eigenlijk!

Ja snap het ook wel maar ik vraag een paar tientjes en vind dit echt teveel moeite

1 like

Dat Linkedin wordt gebruikt als een nieuwe facebook, er worden geboortes van kinderen op gezet, een mening over het coronadebat, filmpjes van trust in humanity restored. Houd Linkedin aub gewoon voor carrieregerelateerde zaken aub. Ik vind het leuk om te volgen wat mensen in hun carriere doen en gebruik het wel eens om in contact te komen met mensen voor carrieregerelateerde dingen.

16 likes

Ik heb super lekker gegeten in een restaurant maar nu krijg ik ineens last van maagzuur?! Ik bukte om mijn schoenen uit te doen en het kwam gewoon omhoog. Net onder de douche weer. Ik heb dit nooit en het is heel erg vervelend. TMI

1 like

Glaasje melk of rennie erin, werkt vaak meteen! Vooral door vettig eten of bier/alcohol of drinken komt dat. Vervelend(vooral snachts)

Ben in een hotel met mijn vriend en hij slaapt letterlijk al de hele avond en ik vind het echt irritant.

5 likes

Handig overzicht voor de boaā€™s ook

7 likes

Ik haat computers. En ik haat facebook met een vurige passie. Ik zou facebook defenestreren als het kon.

Had voor 100,- boodschappen in mn handje gedaan bij de ah. Is het opeens allemaal weg op 2 producten na??? :exploding_head::rage:

3 likes

Ik was wat info aan het opzoeken over een serie die ik nu kijk. POSE, een aanrader vind ik trouwens
En dan geeft wiki dus een lijst, en de witte mensen die er in spelen worden daar als eerste in gezet, terwijl de kast bijna alleen maar bestaat uit mensen van kleur
.

6 likes

zo wat raar, de hoofdpersonages zijn allemaal van kleur.
sws moeten elektra of blanca als eerste staan hoor

6 likes

Ja toch! Die bovenaan staan zitten er ook maar heel af en toe in.

2 likes

Ik draag altijd de Topshop Jamie broeken en weet dus wat mijn maat is. Bestel ik exact die maat in verschillende kleuren, krijg ik de knoop maar met moeite dicht en is het ene model langer dan het andere model. Dus alles retour en een maat groter besteld, ook een paar met langere lengtematen ivm hoog water effect, zakken ze van mā€™n reet af tijdens het dragen. Echt hoe dan šŸ„². Dus het is kiezen tussen geen lucht krijgen of continu de broek ophijsen.

OMG ik heb net precies hetzelfde bij AH. Ik ging even kijken bij de recepten, want ik was bijna klaar. en BAM alles weg. Was al ff bezig.

Edit: Gelukkig, ik logde in op pc van mijn vriend (want ik kreeg telkens foutmeldingen) en daar stond alles nog in het winkelwagentje opgeslagen. Heel raar maar tip dus voor anderen, want waarschijnlijk is er een storing ofzo?

2 likes

Ja ik heb het daarna nog een keer geprobeerd en toen gebeurde het weer! Ik doe morgen wel een nieuwe poging

Ken de serie niet, maar meestal zijn dit soort lijsten op volgorde van in beeld verschenen. Is dat niet toevallig zo?

Dat ik er eindelijk eens op tijd aan denk om voor een leuk jurkje te kijken voor mā€™n diploma-uitreiking volgende maand, maar niks leuks zie. En nu heb ik geen zin meer om verder te zoeken. Dan vliegen de weken ineens weer voorbij en voor ik het weet sta ik de dag zelf ongelukkig voor mā€™n kledingkast na te denken over wat ik in godsnaam aan kan doen :roll_eyes: