Waar erger je je aan? #11

Zoooo mee eens!

3 likes

Ik snap je, maar hoe zijn de regels als de invoegstrook helemaal vol staat? En de baan ernaast ook. Ik ga in dit geval al vrij snel op de ā€˜juiste’ baan staan omdat ik ook bang ben niet meer doorgelaten te worden als het moet. Maar vind het ook weer kak dat ik dan al vrij lang aan het wachten ben en mensen dan aansluiten op de al volle invoegstrook en dan verwachten meteen langs gelaten te worden.

Het enige voordeel aan Corona is dat dit soort dingen de laatste tijd nog maar weinig voorkomt.

1 like

Gewoon om en om, moet je zelf maar gebruik maken van die strook als je baalt dat die mensen sneller zijn. Heel ergerlijk ja dat mensen het blijkbaar aso vinden als je wel gewoon volgens de regels gebruik maakt van die strook.

6 likes

Ritsen. Dus elke auto van de linkse baan moet de eerstvolgende auto op de invoegstrook voor zich laten. Zo kun je ook altijd tot aan het einde van de invoegstrook rijden.

6 likes

Dat ik eens een pokebowl met kikkererwten voor mezelf wilde maken. Ga ik lezen hoe je die klaar maakt, moet je kikkererwten wel 12 uur weken voor je ze kan koken. Nobody got time for that.

1 like

Koop ze gewoon uit blik?

10 likes

Is het echt zo lastig voor fietsers en autobestuurders om even aan te geven of ze naar links of rechts gaan.

17 likes

En als ze dan toch richting aan gaan geven: doe dit vóórdat je gaat remmen ipv erna

12 likes

Ja is voor de volgende keer. Maar vind het zonde om die andere weg te gooien.

2 likes

Twee maanden geleden belangrijke post ontvangen, waarop ik direct (2 dagen na dagtekening van de post) per mail gereageerd heb, ook met belangrijke documenten/informatie erin. Krijg ik vanochtend een mail ā€˜u heeft niet op onze berichten gereageerd dus nu moet u extra kosten betalen’. Ik weer mailen met m’n oorspronkelijke mail eronder, met vraag om ontvangst bevestiging en bevestiging dat die kosten gecrediteerd worden. Er achteraan gebeld ook nog, met de vraag om dezelfde bevestiging, ja dat zou in orde gemaakt worden. Krijg ik om 16:55 een mail: we kunnen uw bijlage niet openen, wilt u deze opnieuw sturen? Niks excuses of wat dan ook. Dus heb m’n jpg bestandjes maar opnieuw gestuurd met de tip erbij dat dit gewoon in Paint geopend moet kunnen worden. En dat noemt zich dan notariaat :roll_eyes: Morgen maar weer bellen, ik weiger echt om extra te betalen omdat zij hun shit niet op orde hebben.

11 likes

Deze ergernis snap ik zo goed, het is al kut en dan ben je eigenlijk ook nog gewoon hun werk aan het doen waar ze jou voor willen laten betalen. :sweat_smile:

1 like

Het meest bizarre is dat ze de kosten die ze op me willen verhalen gooien op onderzoek naar of mijn adres wel klopt. Drie keer raden naar welk adres ze 2 maanden geleden die brief hebben gestuurd waarop ik toen direct per mail gereageerd heb :roll_eyes:

Heel irritant is dat. Ik las laatst de tip dat als je de bonen in kokend water doet je maar drie uur hoeft te wachten. Niet uitgeprobeerd nog want dat duurde ook te lang, maar misschien werkt het wel!

@Sobremesa ik vind die witte clipsluiting juist zo’n ergenis. Breekt altijd af, sluit niet mooi aan. Grappig dat het zo verschilt.

5 likes

Die witte sluitingen kom ik ook regelmatig wel in de keuken tegen. Dat je dan voor 1 soort klein plasticje naar de prullenbak moet lopen enzo. Heb nog meer te doen.

4 likes

Casis, cola en koffie smaken bitter of naar niks. Iets ergers kan ik me niet bedenken. Gelukkig smaken smarties nog hetzelfde, dat verzacht een beetje.

Dat de meeste journalisten bij corona persconferenties nog steeds vragen stellen die nergens op slaan. En ook aan mezelf omdat ik het steeds op de achtergrond aan laat staan in plaats van gewoon weg zap

2 likes

Doen ze dat niet om het gewone volk een stem te geven? :upside_down_face:

Teamgenootje die vraagt of weer wedstrijden mogen spelen. Euh staat gewoon op internet.
Vraagt vervolgens wanneer de eerstvolgende wedstrijd is. He tip, staat ook op internet!

2 likes

Bij de vrouw die vroeg: en wat als de film tot 22:30 uur duurt? Begon ik gewoon keihard hardop te lachen :joy:

7 likes

Probeer WD40! Je weet wat ze zeggen:
zit het los en moet het vast → ducktape
zit het vast en moet het los → WD40

18 likes