Dat is wel beter mee te nemen onderweg dan een föhn!
De bakker hier heeft ze gelukkig in “twist and pull” variant, dat gaat lekker gemakkelijk.
Er is zo’n vrouw die ELKE maand met een zielig verhaal in de libelle, vriendin, of het AD staat. Haar verhalen wijken vaak af en vandaag gaat het over hetgeen waardoor ze is afgekeurd, maar ze is ook al gestalkt door collega’s, heeft ze een artikel waarom ze niet aan tafel eet etc. Het is allemaal sneu voor die vrouw, maar zo ongeloofwaardig. Het is overigens een stomme ergernis, maar ze verschijnt elke keer weer ergens waar ik lees. Je kan op google echt gewoon scrollen tussen de random artikelen waar ze allemaal wel niet in is verschenen
Edit : Soms twijfel ik echt of het niet fictief is en ze gewoon steeds dezelfde persoon gebruiken.
Is het wel een echt bestaand mens? Heb je een link?
Ik vind het echt heftig. Overigens excuus als ik dit niet mag delen, maar gezien het al online staat lijkt het me geen probleem.
Wow goed staaltje observatievermogen en speurwerk wel
Ja, heel toevallig zag ik laatst twee verschillende artikelen onder elkaar. Een tijdje later weer en toen besloot ik de naam eens te googelen. Maargoed, nogmaals heel sneu. Maar ik kan me er aan ergeren dat het overal is.
Wow, wat bizar!
Huh haha wow, zou bijna denken dat ze het er om doet en kijkt hoe ver ze kan gaan.
Ja! En buiten mijn screenshots om zijn er nog zo veel andere verhalen. Heel bizar
Google heeft 38 hits en het zijn zo’n beetje allemaal losse artikelen in verschillende media, haha als haar verhaallijn in gtst zat zou men het zelfs ongeloofwaardig vinden.
Ik kan écht geen (ongevraagde) hulp accepteren en ik vind het ook echt heel erg vervelend, ook al is het goed bedoeld. Ik ben zo erg van ‘zelluf doen’ dat ik mezelf ook best in de weg zit.
Hebben meer mensen dat?
Mijn ex zou woensdag verhuizen. Heeft nog niks opgeruimd, ingepakt of gekocht (80% van “onze” inboedel is van mij).
Ik gun hem echt een gelukkig, volwassen leven in een net appartement, en hoopte dat hij spullen zou uitzoeken in plaats van ze lukraak in een doos te mikken.
Maar het ziet ernaar uit dat hij 1) niet op tijd zal verhuizen, 2) bij mij een enorme puinhoop zal achterlaten waarbij ik honderd keer ga moeten zeggen “hey, je bent dit vergeten”, 3) in een studentikoos flatje zal wonen.
En dat maakt me enerzijds zo boos en verdrietig. En anderzijds ZO GELUKKIG DAT IK ER STRAKS NIET MEER MEE MOET DEALEN
Vooral dat laatste! En neem dat ook serieus: je hoeft hem niet te wijzen op wat hij is vergeten (punt 2) dus laat die verantwoordelijkheid bij hem als hij gaat inpakken. Daarna is het klaar en kunnen zijn vergeten spullen weg of ga je ze zelf gebruiken
Ja heel herkenbaar.
Soort van perfectionisme
Ja dat zal het wel zijn, ook al is het niet altijd iets dat ‘mis’ kan gaan. Ik wil gewoon dingen zelf kunnen doen. Ik vind het dan ook lastig er wat van te zeggen want de ander bedoelt het altijd goed, maar toch vreet ik mezelf van binnen op.
Dat ik al een uur voor het raam zit te wachten tot ik het AH-bezorgbusje aan zie komen.
Als ik wacht tot ze aanbellen is het awkward want dan moet ik door de intercom schreeuwen of ze met de lift willen en die zit bij de andere ingang (waar mijn bel weer niet zit — snappen jullie het nog?)
Ik zou echt een boete van 250 euro per dag rekenen voor elke dag dat hij nog niet is vertrokken. En al zijn spullen die hij “vergeet” op straat zetten. Dikke doei.
Na het verbreken van een relatie dacht ik ook “wow ik ben VRIJ!! Ik kan doen wat ik wil en hoeft nooit meer met hem en zijn shit te dealen”. Best feeling ever dus geniet ervan!
Ja, dat heb ik ook. Ik heb wekelijks best wel wat uren gemaakt op werk naast een voltijd master. Ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dat prima aankan, maar de studieadviseur voelde zich geroepen om me te waarschuwen en om meerdere keren contact op te nemen met me om te kijken hoe het ging. Ik heb daar niet om gevraagd, vind dat bloedirritant, word daar boos van (niet tegen haar, dat vind ik dan weer lullig en onnodig) en kreeg er gigantische bewijsdrang van en heb vervolgens mijn scriptie veel eerder ingeleverd dan ik eerst van plan was. Die vrouw bedoelt het natuurlijk alleen maar goed en zal het ongetwijfeld vaak zat mis zien gaan, zeker nu met corona en alles thuis moeten doen. Maar hoe goed ze het ook bedoelt, ik raak daar dus helemaal geïrriteerd van en kan alleen maar denken joe laat me met rust en ga lekker mensen lastigvallen die je hulp hebben gevraagd en het daadwerkelijk nodig hebben. Inderdaad omdat ik dan denk ‘zelluf doen’