Waar erger je je aan? #11

Normaal :face_vomiting: kan je bij Tinder niet blokkeren ofzo?

1 like

Hij staat zelf zeker met een dooie karper op de foto

41 likes

Nee dat kan niet als je geen match hebt, maar heb hem wel ‘gemeld’ want dat kan blijkbaar wel. Hoop dat meerdere mensen dit doen want wtf.

@Karl_Lagerfeld precies, zelf zeker niet God’s gift to women.

3 likes

Nee ze hebben smaken die ik lekker vond uit het assortiment gehaald :triumph

Iemand post in de facebookgroep van de gemeente dat het toch wel schandalig is dat er zoveel betaald wordt voor een vluchteling die in dezelfde klas zit als zijn dochter.
Ik word zo kwaad van zulke mensen, die verdomme jaloers zijn op wat een ander mens krijgt omdat hij/zij heeft moeten vluchten uit het thuisland. ‘daar gaan onze belastingen dus naartoe’, ‘eerst onze mensen helpen’, ‘zo lang dat ze zich maar aanpassen’.
Het is een kind. Op de vlucht. Fuck off. :triumph:

18 likes

Maar echt. En dan zelf janken over eigen kind die enorm lijdt want mondkapje/lockdown/vaccinatie. Zo geen connectie met de werkelijkheid.

2 likes

Ik zie ook vaak een kerel voorbij komen waar een vriendin van me eens mee heeft gedate die dus liegt over zn leeftijd. En iedere keer rapporteer ik m weer, maar hij blijft ook voorbij komen :angry:

1 like

Mensen die hun zooi gewoon maar op de grond flikkeren. Ik liep net naar de supermarkt en gisteren was er een fakkeloptocht. Ik ben meerdere fakkels tegengekomen die gewoon lekker op de grond gegooid zijn :rage:

1 like

Ik raak echt buitensporig geĂŻrriteerd door alle idiote bijnamen die mensen COVID/Corona geven:

Coroon
Rona
Tante Corona
Ronie
Roon

Kan er helemaal agressief van worden want het klinkt allemaal zo enorm debiel :mad:

44 likes

Een kater na 5 drankjes :skull:

1 like

Ik deel ook deze ergernis! Maar ik vind het ook al irritant als mensen Appie zeggen ipv Albert Heijn haha.

4 likes

cArona

5 likes

Ik hoop echt dat de familie van dit kindje waar het over gaat het bericht niet leest en dat ze tenminste deze domme opmerking bespaard blijft :cry:

3 likes

Hahaha altijd als ik dit lees hoor ik dat spraakbericht van de vriend van een forummer, weet even niet meer wie

2 likes

Dat het weer allemaal zo lang duurt voor je een testuitslag krijgt. Heb vanmiddag een best belangrijke afspraak die alleen doorgaat als ik dus negatief test, maar ik heb nog altijd geen uitslag. En ik weet ook niet zo goed hoe laat ik bel dat ik nog niks heb. Andere partij weet overigens dat ik zit te wachten op een uitslag.

De belasting dienst. Kreeg weer een leuke blauwe envelop dat ik x bedrag nog moest betalen voor mijn inkomsten belasting. Ik bellen, snap natuurlijk helemaal niks van het verhaal. Waarom geven ze me geld waar ik niet om heb gevraagd en moet ik het daarna terugbetalen? Het was geen hoog bedrag, dus kan het prima weer terug overmaken, maar heb er echt altijd gedoe mee. Dacht dat ik ervan af was toen ik ze 2 jaar geleden belde dat ze alles wat mogelijk was stop moesten zetten.

En ja ik ben iemand die verder nooit op de rekening kijkt wat er wordt af of bijgeschreven.

2 likes

Ik zou hem die stoel gewoon bij jou laten brengen op een moment dat het jou uitkomt.

2 likes

Ja, ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte en woede als ik zulke dingen lees. Deze hele coronaperiode heeft mij daarbij nog eens extra duidelijk gemaakt hoe egocentrisch sommige mensen kunnen zijn.

2 likes

Is dit nou hetzelfde verhaal van die vriend die die stoel zonder overleg wilde gaan verkopen?

2 likes

Dus je was daar al maar kreeg de stoel niet mee? Waarom smeekt hij die stoel nog even te houden tot de ochtend? Alsof je niet een nacht zonder stoel (van iemand anders notabene) kan?

7 likes