Waar erger je je aan? #11

Dit herken ik heel erg. Ik wil alles zelf doen en zo min mogelijk mensen tot last zijn. Wel gaat dit af en toe ten koste van mezelf. Ik probeer nu wat meer om hulp te vragen ook al vind ik dat heel erg. In mijn hoofd weet ik wel dat mensen dat niet erg vinden maar toch

1 like

Dat dit je opgevallen is! Het komt vast vaker voor. Ik dacht nog misschien wordt in elk artikel een ding heel erg uitvergroot en houdt alles met elkaar verband zoals een burn-out een opeenstappeling is van dingen. Als je dat allemaal uit elkaar trekt, heb je zo tientallen verhalen. En waarschijnlijk geldt dat voor iedereens leven wel.

Edit: Ik had nog niet echt veel gelezen, maar wat is dit veel! Hoe komen ze ook elke keer bij haar.

1 like

@Cadeaupapier @AmazoneSlash ‘fijn’ om te lezen dat het herkenbaar is, ook al zullen we onszelf allemaal wel eens in de weg zitten.

3 likes

Hahaha @grace @TantePollewop hij doet het niet met opzet of uit luiheid hoor. Hij heeft gewoon nooit life skills opgedaan en heeft in zijn jeugd zelden met de gevolgen van zijn daden moeten dealen.

Wilt niet zeggen dat het mijn probleem is - maar ik ben ook niet boos op hem. Hij is altijd al warrig geweest, maar tot voor de kankerdiagnose probéérde hij ten minste. Nu is hij nog maar een schim van zichzelf. En ik ben ervan overtuigd dat hij beter een tijdje bij z’n vader zou intrekken.

@WhereTheLightIs thanks! Ga ik doen, ondanks de omstandigheden! Ik kijk al uit naar een vent met een rijbewijs :smiling_face_with_three_hearts: en een spaarrekening :heart_eyes: en gevoel voor verantwoordelijkheid :kissing_heart:

8 likes

Misschien kunnen ze hier inspiratie uit Putten voor GTST. :upside_down_face:

2 likes

Dat het zonnetje hier nooit schijnt :sob: wil gewoon productfotos met natuurlijk licht.

Ik maak altijd lekkere broodjes voor lunch, dus een bolletje met lekker beleg, tomaat, komkommer enz. Nu heb ik geen tomaat en komkommer en moet ik dus bolletjes met alleen een smeersel eten :sob::sob::sob:

4 likes

Ja zo voel ik me dus wel :grimacing:. Ik heb sowieso al jaren geen voorgesneden brood gekocht, zo veel minder lekker

Wilde perse met de auto naar de teststraat maar ik ben ziek dus natuurlijk heb ik schade gereden door tegen een paaltje te rijden

3 likes

Dat er telkens geen plek beschikbaar is om een testafspraak te maken bij de GGD en iedere keer als je de beschikbaarheid wil checken je bij het inloggen die irritante vragenlijst moet invullen. Ik wil het gewoon even snel tussendoor checken! Ik doe allang niet meer de moeite om m’n laatste vaccinatiedatum in te vullen, de groeten.

7 likes

De gevelrenovatie bib het pand tegenover mijn huis en de bijbehorende herrie en stofbende die erbij komt kijken. En het duurt al superlang, snap niet waar dat voor nodig is.
Arme mensen die daar wonen en moeten thuiswerken.

Ughhh wachttijden voor de zorg (werk er zelf ook in maar irritanttt).
Stukje van mn kies afgebroken, kan pas in maart terecht. Maar heb er geen last van, dus zou wel kunnen denk ik? Alleen gaat er snel eten in dat gat zitten en dat is niet goed.

En wil mn spiraal er uit laten halen door de gyn (moet deze maanden gebeuren) die kan dan meteen ff een echo maken of alles oke is enzo, vind ik wel fijn). Maak ik een afspraak is dat voor maart 2023 ipv 2022😂. En nu wil ik t wijzigen maar ze zijn dicht ivm ziekte. De huisarts kon de draadjes niet zien
 ik ga toch vragen voor een verwijzing ofzo iets (weet niet hoe dat werkt hier in BelgiĂ«). Want die dingen zijn toch anders geregeld dan toen ik in NL werkte. Hier mag je gewoon naar de gyn zonder verwijzing alleen dus wel een jaar wachttijd bij bijna alle praktijken hier.

Klaag modus uit :joy: (nachtdienst gehad dus beetje chago).

1 like

Ja die tandartsen
 echt slecht vind ik dat. Vind een stukje van een kies toch best urgent, het doet nu misschien geen pijn maar misschien over 2 dagen wel en dan moet je daarmee lopen tot maart.

2 likes

Jaaa! Toen ik net uit een relatie kwam vorig jaar en naar mijn eigen, mooie appartement verhuisde heb ik 2 weken lang alleen maar maaltijden gemaakt die hij nooit wilde en ik denk dat dit de gelukkigste weken van m’n leven waren

39 likes

Ik las dat ze bezig zijn met opschalen doordat je nu ook bij commerciële aanbieders kunt testen. Hopelijk gaat dat helpen en kun je toch nog een afspraak maken. Mij is het uiteindelijk wel gelukt door echt 10 keer opnieuw in te loggen. Eerst liep de hele site ook telkens vast en werd ik automatisch uitgelogd. Heel irritant inderdaad

Ik ons werkgroepsapp van 80 man werd iets gepost over een auto die verkeerd geparkeerd stond. Iemand reageerde: “wil de vrouw die deze auto heeft geparkeerd deze even rechtzetten?:see_no_evil::crazy_face:”

Ik wilde reageren maar mijn vriend heeft me tegengehouden. Eigenlijk reageerde daardoor niemand op zijn seksistische comment, stom.

3 likes

Dat de Ah geen appel & kiwi thee meer verkoopt. :cry:

5 likes

Wij hebben al maanden maar 1 auto en het is zoooooo vreselijk. Word er echt gestoord van. Ik wil weer een auto voor mezelf waar ik lekker troep in kan maken en lipgloss het middenconsole kan leggen

Kan je niet alsnog reageren? Dat de opmerking echt niet gepast is?

3 likes

Zie de hele tijd dezelfde vent op tinder langskomen die in zijn bio heeft staan dat hij een vrouw zoekt die ‘slank/normaal <80 kg’ is en word er ZO chagrijnig van maar heb m al meerdere keren naar links geswipet maar HIJ BLIJFT MAAR LANGSKOMEN

4 likes