Waar erger je je aan? #11

Ik las dat ze bezig zijn met opschalen doordat je nu ook bij commerciële aanbieders kunt testen. Hopelijk gaat dat helpen en kun je toch nog een afspraak maken. Mij is het uiteindelijk wel gelukt door echt 10 keer opnieuw in te loggen. Eerst liep de hele site ook telkens vast en werd ik automatisch uitgelogd. Heel irritant inderdaad

Ik ons werkgroepsapp van 80 man werd iets gepost over een auto die verkeerd geparkeerd stond. Iemand reageerde: “wil de vrouw die deze auto heeft geparkeerd deze even rechtzetten?:see_no_evil::crazy_face:

Ik wilde reageren maar mijn vriend heeft me tegengehouden. Eigenlijk reageerde daardoor niemand op zijn seksistische comment, stom.

3 likes

Dat de Ah geen appel & kiwi thee meer verkoopt. :cry:

5 likes

Wij hebben al maanden maar 1 auto en het is zoooooo vreselijk. Word er echt gestoord van. Ik wil weer een auto voor mezelf waar ik lekker troep in kan maken en lipgloss het middenconsole kan leggen

Kan je niet alsnog reageren? Dat de opmerking echt niet gepast is?

3 likes

Zie de hele tijd dezelfde vent op tinder langskomen die in zijn bio heeft staan dat hij een vrouw zoekt die ‘slank/normaal <80 kg’ is en word er ZO chagrijnig van maar heb m al meerdere keren naar links geswipet maar HIJ BLIJFT MAAR LANGSKOMEN

4 likes

Normaal :face_vomiting: kan je bij Tinder niet blokkeren ofzo?

1 like

Hij staat zelf zeker met een dooie karper op de foto

41 likes

Nee dat kan niet als je geen match hebt, maar heb hem wel ‘gemeld’ want dat kan blijkbaar wel. Hoop dat meerdere mensen dit doen want wtf.

@Karl_Lagerfeld precies, zelf zeker niet God’s gift to women.

3 likes

Nee ze hebben smaken die ik lekker vond uit het assortiment gehaald :triumph

:sparkles: It’s meant to be Fez! :sparkles:

1 like

Iemand post in de facebookgroep van de gemeente dat het toch wel schandalig is dat er zoveel betaald wordt voor een vluchteling die in dezelfde klas zit als zijn dochter.
Ik word zo kwaad van zulke mensen, die verdomme jaloers zijn op wat een ander mens krijgt omdat hij/zij heeft moeten vluchten uit het thuisland. ‘daar gaan onze belastingen dus naartoe’, ‘eerst onze mensen helpen’, ‘zo lang dat ze zich maar aanpassen’.
Het is een kind. Op de vlucht. Fuck off. :triumph:

18 likes

Maar echt. En dan zelf janken over eigen kind die enorm lijdt want mondkapje/lockdown/vaccinatie. Zo geen connectie met de werkelijkheid.

2 likes

Ik zie ook vaak een kerel voorbij komen waar een vriendin van me eens mee heeft gedate die dus liegt over zn leeftijd. En iedere keer rapporteer ik m weer, maar hij blijft ook voorbij komen :angry:

1 like

Mensen die hun zooi gewoon maar op de grond flikkeren. Ik liep net naar de supermarkt en gisteren was er een fakkeloptocht. Ik ben meerdere fakkels tegengekomen die gewoon lekker op de grond gegooid zijn :rage:

1 like

Ik raak echt buitensporig geïrriteerd door alle idiote bijnamen die mensen COVID/Corona geven:

Coroon
Rona
Tante Corona
Ronie
Roon

Kan er helemaal agressief van worden want het klinkt allemaal zo enorm debiel :mad:

44 likes

Een kater na 5 drankjes :skull:

1 like

Ik deel ook deze ergernis! Maar ik vind het ook al irritant als mensen Appie zeggen ipv Albert Heijn haha.

4 likes

cArona

5 likes

Ik hoop echt dat de familie van dit kindje waar het over gaat het bericht niet leest en dat ze tenminste deze domme opmerking bespaard blijft :cry:

3 likes