Waar erger je je aan? #11

Hahaha altijd als ik dit lees hoor ik dat spraakbericht van de vriend van een forummer, weet even niet meer wie

2 likes

Dat het weer allemaal zo lang duurt voor je een testuitslag krijgt. Heb vanmiddag een best belangrijke afspraak die alleen doorgaat als ik dus negatief test, maar ik heb nog altijd geen uitslag. En ik weet ook niet zo goed hoe laat ik bel dat ik nog niks heb. Andere partij weet overigens dat ik zit te wachten op een uitslag.

Egoïstische zak die zich een vriend noemt verhuist vandaag en op het allerlaatste moment heeft hij soort van een mededeling gedaan dat ik gisteravond de stoel die hij van mij geleend had moest komen ophalen. Heb daar eigenlijk helemaal geen tijd voor dus was een beetje geïrriteerd dat hij daar zo laat mee kwam, maar heb toch maar mijn plannen omgegooid. Heb vanalles meegekregen gisteravond (bloem, kikkererwten, etc.) maar hij smeekte me om toch nog even te wachten met de stoel tot morgenvroeg (vandaag dus). Ik heb toen aangegeven dat ik dat vervelend vond omdat ik al plannen had voor die ochtend, maar hij zei dat het zo vroeg mogelijk zou zijn (alleen wist hij nog niet precies hoelaat).

Vanochtend was hij natuurlijk slecht bereikbaar en ik stond in ‘waiting mode’ zeg maar. Uiteindelijk zei hij dat het ‘even voor 13.00 wel kon’ en toen heb ik om een precieze tijd gevraagd omdat ik ook graag gewoon de dingen die ik moest doen wilde doen. Toen zei 13.00 en zei ik dat ik stipt 13.00 bij hem was.

Drie keer raden wie nu weer in de lobby van zijn gebouw staat te wachten en wie weer eens onbereikbaar is :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: (het is 13.15). Echt gvd waarom laat ik me toch altijd zo gebruiken door iedereen.

Edit: Om 13.22 ben ik naar huis gegaan (ik woon in het gebouw ernaast) en dat heb ik hem ook meteen laten weten middels een berichtje. Heb meteen maar even geluncht en een de tijd genomen om te reageren op een belangrijke email die net voor 13.00 was binnengekomen (waarvoor ik een document moest aanpassen). In de tussentijd even mijn telefoon genegeerd. Eerst even prioriteit gegeven aan MIJ dus. Ik ga nu zo wel even berichtjes lezen en reageren op hem, want ik wil natuurlijk wel mijn spullen. Alleen mag hij nu eens even de moeite gaan doen.

Lekkere dagboekpost dit weer haha sorry not sorry.

3 likes

Hahaha toen @Crusti_Croc dat topic snel aanmaakte en niet lang daarna automatisch werd ingesteld dat topics zichzelf konden vernieuwen. 4-EvA Caronatopic.

1 like

De belasting dienst. Kreeg weer een leuke blauwe envelop dat ik x bedrag nog moest betalen voor mijn inkomsten belasting. Ik bellen, snap natuurlijk helemaal niks van het verhaal. Waarom geven ze me geld waar ik niet om heb gevraagd en moet ik het daarna terugbetalen? Het was geen hoog bedrag, dus kan het prima weer terug overmaken, maar heb er echt altijd gedoe mee. Dacht dat ik ervan af was toen ik ze 2 jaar geleden belde dat ze alles wat mogelijk was stop moesten zetten.

En ja ik ben iemand die verder nooit op de rekening kijkt wat er wordt af of bijgeschreven.

2 likes

Ik zou hem die stoel gewoon bij jou laten brengen op een moment dat het jou uitkomt.

2 likes

Ja, ik heb echt last van plaatsvervangende schaamte en woede als ik zulke dingen lees. Deze hele coronaperiode heeft mij daarbij nog eens extra duidelijk gemaakt hoe egocentrisch sommige mensen kunnen zijn.

2 likes

Is dit nou hetzelfde verhaal van die vriend die die stoel zonder overleg wilde gaan verkopen?

2 likes

Dus je was daar al maar kreeg de stoel niet mee? Waarom smeekt hij die stoel nog even te houden tot de ochtend? Alsof je niet een nacht zonder stoel (van iemand anders notabene) kan?

7 likes

oooh ik word zo boos van deze stoelenman steeds. Wat is dit voor vent?

5 likes

Ja is dezelfde persoon 🥲 Die stoel is een van de dingen die hij me moet teruggeven.

En ik had boeken bij de universiteitsbieb voor hem geleend omdat hij problemen had met zijn pasje. Die konden gisteravond ook nog niet mee omdat hij er gisteravond nog in wilde lezen. Het mooie is is dat ik mezelf had beloofd NOOIT meer voor iemand anders boeken te lenen nadat een andere studiegenoot voor wie ik boeken had geleend een boek is kwijtgeraakt en mij voor de (enorme) kosten heeft laten opdraaien. En ik heb hem gisteren ook nog dat verhaal verteld :sob:

@Quinn Hij verhuist vandaag naar een ander land dus als ik mijn spullen nog graag wil moet ik helaas wel IETS doen, maar ben nu wel duidelijk geweest in dat hij het moet komen brengen

@ZusjevanJoost Ik snapte dat ook niet, maar had ook weer zoiets van: oké, als dat blijkbaar zo belangrijk voor je is ga ik niet moeilijk doen en dan is dat het laatste wat ik voor je doe om het jou makkelijker te maken (want dat is wat ‘vrienden’ doen, maar dat komt blijkbaar nogal van één kant)

1 like

Waarom laat je zo over je heen lopen eigenlijk? Had gewoon die stoel meegenomen dan was het hele gezeik nu toch klaar geweest. Ik bedoel het niet lullig maar kom gewoon voor jezelf op, je staat in je recht.

45 likes

Heb je de stoel vanochtend wel gezien? Misschien houdt hij je gewoon aan het lijntje en glipt hij er zo tussenuit naar het buitenland terwijl hij die stoel intussen wel heeft verkocht. Of denk ik nu heel slecht over de mensheid?

2 likes

ik zou wel moeilijk doen, je komt daarheen om die stoel en boeken op te halen maar nee hij wil het toch nog opeens gebruiken dus je komt voor niks. Daag. Vind echt asociaal van die vriend. Hopelijk krijg je je spullen vandaag nog terug (of heb je ze al terug) maar je mag echt wel wat meer op je strepen staan hoor!

9 likes

Wat een dick, zou de vriendschap echt heroverwegen. Fucking hell jij hebt op jouw pas boeken geleend maar mag die nog niet meenemen omdat hij ze nog wil lezen??? En jij komt daar om een stoel op te halen (die HIJ HEEFT GELEEND) en die mag je nog niet meenemen omdat hij per se nog een dag op die stoel moet kunnen zitten??? Ik word echt plaatsvervangend boos wat een lulhannes

25 likes

Ik erger me aan mezelf. Ik wil weer gaan sporten en ik heb een hele leuke studio gevonden die dichtbij is én een heel groot yoga-aanbod heeft. Alleen die drempel om een proefles aan te vragen voelt zo groot, dus ik stel het al twee weken uit. D:

1 like

Omg een vriendin van mij corrigeert mijn spelling en gaat uitleggen waarom ik het zo moet schrijven in whatsapp?!?!?! Ik schreef stukken, ipv stukke, door autocorrect, maar ze bedoelde her gewoon serieus?? :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face: en ja ze is juf.

En daarna ging ze ook nog iets beweren wat niet waar is omdat “ze het ooit eens heeft gezien :blush:”. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Hahahaha dat was mijn vriend ja, ik heb hem toevallig nog

7 likes

Ik krijg net een brief dat ik vanaf volgende week voor 3 maanden op random momenten zonder gas kan zitten van maandag t/m zaterdag. En dat er dus ook random iemand voor de deur kan staan om je gasmeter af te sluiten.

Ik weet niet eens waar de gasmeter zit en ik vind dit echt een bizar lange tijd dat ik dan maar standby moet staan. En ik moet ook elke zaterdag voor 08:00 uur sochtends gedoucht zijn want anders kan het zomaar zijn dat ik op zaterdag nier kan douchen :sob:

3 likes

Wow hebben wij dezelfde buren? Hier is het ook al sinds maandag elke avond ellende.

1 like