Waar erger je je aan? #11

Ik koop altijd een klein stuk, wij zijn met 2 maar het meeste daarvan vreet ik op. Deze:

Ofcvind je die ook bol worden aan de onderkant? Lol nog nooit van gehoord.

Ik ben sowieso fan van de zaanse hoeve, goede prijs kwaliteit verhouding.

Edit: je bedoeld natuurlijk zo’n stuk haha, met bol aan de onderkant. Had ik ff niet aan gedacht.

Mijn ouders hebben altijd fancy kaas die in papier gewikkeld is, dan weet je al dat het geen slechte kaas kan zijn. Maar ben veel te lui om naar een kaasboer te gaan.

1 like

het is 10 graden buiten en er zitten hier op kantoor mensen met de ramen open???
:triumph:

en mensen die op de linkerbaan aan het inhalen zijn en in plaats van kundig gasgeven de cruise control 3km harder dan diegene rechts laten staan en zo terggggend langzaam er langs gaan

1 like

Wie gebruikt de cruise control? Hoor dat ook weinig om me heen

Ik doe dat zelf echt nooit maar moet zeggen dat ik niet zo vaak langer dan half uur op snelwegen rijd

2 likes

Ik altijd op de snelweg

10 likes

ik ook

2 likes

@Gelatelli zodra je de snelweg opgaat of pas bij langere stukken?

1 like

Ik echt altijd, ook gewoon op 60/80 wegen

4 likes

Meteen als ik de snelweg op ga, kan anders niet stabiel een bepaalde snelheid rijden

1 like

eigenlijk altijd als het kan, 80 wegen ook want dan rij je niet per ongeluk ineens 90 ofzo

maar de snelweg 99% van de tijd, als het niet te druk is etc

2 likes

Ik gebruik het ook op de snelweg, juist bij trajectcontrole etc. Maar ik doe het niet in de spits, dan wisselen mensen zo vaak van snelheid enzo.

3 likes

Toen ik nog in een auto met cruisecontrol reed vond ik het altijd een beetje eng om die controle uit handen te geven, maar op lange rechte stukken is het veel chiller om niet telkens op je snelheid te hoeven letten.

1 like

Ik zou wel een gesprek tussen haar rn Giel willen zien. Die brillen zouden dan een leuk detail vormen.

Als de baan goed vrij is dan zet ik hem aan, al vanaf een zone 30 bijvoorbeeld en op plekken waar ik weet dat er trajectcontroles zijn.
Snelweg met CC is echt zalig!

2 likes

Tnx voor de reacties. Interessant om te lezen. Rij veel op de ring rond Rotterdam, DH en denk dan altijd zo druk, wisselend; wat voor zin heeft het? Ik ga er eens mee oefenen want lijkt me ook wel weer chill!

1 like

Dat eerste verschilt per auto, die van mij heeft dat niet (en heb wel een koppeling). Wel een knopje idd.

Adaptive cruise control is helemaal top trouwens want dan past je snelheid automatisch aan de voorganger aan dus handig als je de drukte in rijdt.

1 like

Al die ellendige decoratie pompoenen. Ik wil ze hooguit op m’n bord; niet overal op tafel gedrapeerd. Of zo’n mandje bij de voordeur. Daar kan ik echt agressief van worden.

8 likes

Mijn pakketjes zouden vrijdag komen, ik heb ze naar zaterdag verplaatst omdat ik onverwachts weg moest vrijdag. Kwam er alsnog een pakketje vrijdag, maargoed, kom het ophalen bij de winkel bij het complex waar ik woon. Het andere pakketje zou wel zaterdag tussen X en X komen dus ik heb mijn plannen daar op aan gepast om te zorgen dat ik dan thuis zou zijn. Zijn ze opeens toch een paar uur eerder gekomen en dus gemist. Dit pakketje zou vandaag weer aangeboden worden dus ik thuis blijven terwijl ik eigenlijk boodschappen moest doen. Krijg ik net een mailtje dat ze mij hebben gemist en het bij de buren ligt. Ik vind het echt verschrikkelijk om bij buren aan te bellen voor een pakketje. Ik ken deze buren ook niet zo goed. Ik was verdorie gewoon thuis!!

Dat zo veel goede kwalitatieve oortjes draadloos zijn. Ugh, ik wil niet opladen en goed opbergen, geef me gewoon een draad en een 3,5mm aansluiting. Echt een stomme trend.

On that note: iemand een tip voor goede in-ear oordopjes met microfoon, goed geluid én draad? Max. 200 euro.

5 likes

I looooove cruise control :heart::heart: mijn verbruik is echt enorm omlaag gegaan sinds ik dat veel gebruik. Doe het ook overal waar het kan (ook op een 50-weg bijv). Ben inmiddels ook goed getraind in cc bedienen met de hand (dan hoef je de rem niet in te trekken om cc uit te zetten, maar kun je gewoon gas loslaten met je hand zeg maar).

3 likes

Picnic heeft de chips wel zie ik

1 like