Dat er precies midden op m’n neus een puist groeit. Het is helemaal rood en doet pijn, maar verder laat ie zich niet zien. Ga weg. Ik wil jou niet.
Nouja dat was zichtbaar tijdens corona en hoop dat het deels vastgehouden zou kunnen worden. Met zeg 10% minder verkeer voorkom je al een hoop files. Dat werd al jaren gezegd maar bewezen in corona tijden. Je moet alleen wel maatregelen nemen om dat dan vol te houden (dus om autogebruik te verminderen, geen corona maatregelen), bijvoorbeeld leaseauto’s demotiveren vs deelauto gebruik en dus thuiswerken
Dat je op een zondag ook gewoon niet online kunt shoppen op de site van Babypark.
Prima dat je je winkels dichthoudt omdat God dat liever wil, maar kom op… ik kan niet eens de producten normaal bekijken omdat ze ze half doorzichtig maken.
Ik snap dit nooit zo goed eigenlijk. Dit heb je toch vrijwel volledig zelf in de hand?
Tijdens het “verplichte” thuiswerken was het idd heel stil op de weg.
Ja snap de hoop maar denk niet dat het zo snel te realiseren is. Lease auto’s die deel uitmaken van arbeidsvw worden heel belangrijk geacht in bepaalde branches. Had zelf wel verwacht dat het hybride werken wat ik veel om me heen zie impact zou hebben op de files maar kennelijk toch best (of even veel) reisbewegingen als voorheen helaas
Ook met hybride werken blijft het verkeer helaas tijdens te spits reizen dus dat maakt het denk ik lastig.
Het is ook complex om lease auto’s aan te pakken, maar het kan wel. Alleen zal je dan fiscale maatregelen moeten nemen die niet erg populair zijn bij de VVD bijvoorbeeld. Dus voorlopig zal er weinig veranderen want veel is al snel “autotje pesten”
Ik heb wel echt een irrationele haat aan het op kleur sorteren van je boekenkast. Laf die zonnige glazen uitbouw.
Ja helemaal eens! Doe dat zelf ook niet. Maar ik verbaas me er wel een beetje over dat alles weer zo snel normaal is. En ook weer niet trouwens. Het was leuk geweest als bepaalde dingen waren veranderd.
Wat is hier ongewoon aan? Ik vind het heel normaal maar misschien ben ik scheef aan het kijken
Die stoel staat tussen de twee banken eigenlijk een beetje in het midden. Dus ze vormen samen geen zithoek maar die korte bank is apart erachter, geloof ik
Hmm ohja, maar wel een lekker ruime zithoek en als je die stoel wat draait kun je iedereen aankijken op allebei de banken, dat is wel fijn
Ik haat van die woonkamers met een kleine bank en dan twee van die blok stoelen, zo ouderwets
Ik erger me me al zo lang aan de geur van sommige glazen?
Wat er ook maar in zit, dat je zo’n vieze metaal-achtige geur in je neus krijgt?
Ben nu uit eten en zowel mijn water als wijnglas heeft het.
Thuis heb ik het soms ook
Wie weet wat ik bedoel en wat is er aan te doen?
Komt dat niet van de vaatwasser?
Voor 7 uur opstaan. En zo ook nog haasten om op tijd voor de trein te zijn.
Zo die rij heb ik gezien gister, niet normaal
Had vlak voor het weekend een monteur voor mijn internet want hun systeem zei dat het aangepast kon worden naar sneller internet. Een jaar geleden kon dat niet, nu ook nog niet want de straat moet nog steeds opengebroken worden.
Vandaag heeft de provider het internet aangepast en nu heb ik al een halfuur geen internet onder werktijd
Heb ik gewoon weeeer plakken kaas ipv een blok kaas gekocht net. Wat voor bord voor de kop heb ik. Ik haat het.
Is het geen idee om wanneer een blok bijna op is of wat plekjes krijgt deze helemaal te raspen en dat in de vriezer te stoppen? Volgens mij kun je geraspte kaas in de vriezer bewaren dacht ik laatst te lezen
Ik koop altijd een klein stuk, wij zijn met 2 maar het meeste daarvan vreet ik op. Deze:
Ofcvind je die ook bol worden aan de onderkant? Lol nog nooit van gehoord.
Ik ben sowieso fan van de zaanse hoeve, goede prijs kwaliteit verhouding.
Edit: je bedoeld natuurlijk zo’n stuk haha, met bol aan de onderkant. Had ik ff niet aan gedacht.
Mijn ouders hebben altijd fancy kaas die in papier gewikkeld is, dan weet je al dat het geen slechte kaas kan zijn. Maar ben veel te lui om naar een kaasboer te gaan.
het is 10 graden buiten en er zitten hier op kantoor mensen met de ramen open???
en mensen die op de linkerbaan aan het inhalen zijn en in plaats van kundig gasgeven de cruise control 3km harder dan diegene rechts laten staan en zo terggggend langzaam er langs gaan