Waar erger je je aan? #11

Het Manifestatie Magazine :sob:

5 likes

Ideale manier om boomers in de gaten te houden

Voor Italië had ik maar gewoon een random getal voor die stoelen ingevuld, ik dacht dat ze het allemaal niet zo heel nauw namen (wat klopte).

3 likes

Ja, de app heet SpTH en daarmee was ik zo klaar, dingen die ik nier wist heb ik wat verzonnen, stoelnummer vliegtuig en kamernummer hotel/appartement.

3 likes

Vodafone toevallig?
Ik had voorheen nooit problemen, maar sinds ze 2 weken terug een landelijk storing hadden, is het maar kut

5 likes

Dat m’n spaarrekening sneller leeg loopt dan ik kan aanvullen. Alles wat ik het hele jaar spaar geef ik uit in de laatste maanden van het jaar. Feestdagen, iedereen jarig en troep.

3 likes

Mijn halve sportteam heeft buikgriep en ik heb emotofobie. Lekker dit.

Ik heb geen app gebruikt, moest alles opzoeken (vluchtnummer, stoel dus nog boeken - duurde ook weer een eeuwigheid met al die ryan air reclame, het adres waar ik verblijf moest ik eerst navragen, en omdat ik vanuit België ga maar Nederlands ben moest ik nog wat dingen nagaan, want die site zegt ook steeds: je kan niet meer terug!!!)
Vervolgens moest ik natuurlijk ook voor België dat formulier invullen, had ik eerst niet goed gelezen dus had ik het ook voor de heenweg gedaan (hoeft niet omdat ik per auto ga en <48 u blijf), dus toen nog ene voor de terugweg

Nou ja oprecht niet overdreven, begon om 9:05 in bed en was dus om 10:30 klaar (ondertussen kopje koffie gezet enzo) en ik ben toch echt geen digibeet of zo :joy:

Steeds mezelf mailen ook en alles in Apple wallet zetten, covid formulier moest ik toevoegen dus eerst via DigiD inloggen, downloaden als pdf, toen kreeg ik een invalidation error, dus moest ik mijn vaccinatie handmatig registreren.
Via RyanAir ook die covid shit nog geupload.

Echt ergerlijk.

5 likes

Ik erger me aan haar type bril, ughh. Echt zo’n Giel Beelen en psycho bril.

1 like

Het lijkt ineens een ding te zijn om te zeggen dat je op “date” bent met jezelf. Nee, je bent gewoon iets in je eentje aan het doen en dat is helemaal prima.

7 likes

Haha wat een ellende, in die app kon je dus gewoon een screenshot van je internationale QR-code uploaden. :poop: Maar zal je nu niet meer vermoeien met hoe veel makkelijker die app was, haha.

Ik ben opeens zoo moe maar ik moet over 20 minuten in de bioscoop zijn. En dat wordt vast leuk maar ik zou liever over 20 minuten in bed liggen.
(maar ik heb deze vriendin gister al nee gezegd en onze afspraak morgen ga ik ws ook cancellen want moee)

Mijn telefoon valt net random uit en gaat gewoon niet meer aan of reageert nergens op.

Ik dacht meteen huh hoe kun je dan forummen, maar dat kan natuurlijk ook op een computer :joy:

7 likes

Jaa en op een oude telefoon!

4 likes

Dit heb ik ook zo vaak voor, zo stom :roll_eyes:

Het lijkt ook wel alsof niemand onthouden heeft hoe fantastisch ze het toch vonden om nu eens zelf de baas over hun agenda te zijn. Dat willen we er echt inhouden. Heerlijk om niet alles zo vast te hebben liggen. Lekker tijd ook voor mezelf en niet van alles moeten. Nou, zo snel als alle files weer op de normale lengte zijn, zo snel is de ramvolle ik ben druk agenda ook weer ontstaan. Niets geleerd.

7 likes

Ik heb iets tussen mijn voortanden zitten, een heel dun en klein sprietje kruiden. Ik zie het zitten maar ik krijg het niet weggepoetst of gestokerd.
Ik heb zelfs mijn airfloss gevuld met water en dat ingezet maar niets helpt.

3 likes

En wat ik ook irritant vind is als mensen gaan zeiken over een minder gewoonlijke indeling van een huis. Ik vind dat vaak juist leuk. Een Reddit-praktijkvoorbeeld:

8 likes

Ik snap alleen niet de opmerking over de files, niet naar jou hoor maar ook om me heen veel en op het nieuws. Was de verwachting dat het hybride (thuis)werken de files drastisch zou verminderen?

1 like