Waar erger je je aan? #11

Ik wil ergens wonen waar ze ook boodschappen bezorgen zoals @Luzarl dat doet.

Maar nee, ik moet de deur uit voor boodschappen en vandaag is het daar echt niet de dag voor.

Ik had een supermarkt gevonden die deed bezorgen voor een relatief laag bestelbedrag ( €25 ) waar je als single persoon wel aan kunt komen maar die hadden vlgde week pas plek.
De kritische momenten zijn vanavond en morgenvroeg, niet volgende week haha.
Dus ik vrees dat ik ga eten ga bestellen…

4 likes

Ik kom wel fietsen hoor!!!

2 likes

Haha gerrum ben je een week onderweg
(uiterste puntje van zuid-limburg). Wellicht een goede suggestie voor een uitbreidingsplan :wink:

Er komen elke week nieuwe vestigingen bij maar wel binnen 10 min van een stadscentrum dus zuidlimburg durf ik niet te beloven!!

Daar hebben we ook wel een paar goede van hier!

Alle A-merk pints zijn nu 1+1 gratis bij AH.

1 like

Dat ik bij de dokter nu al 20 minuten aan het wachten ben :rage:. Loopt altijd uit.

Haha daar heb ik zowel de zelfdiscipline als de ruimte niet voor :sweat_smile:

1 like

Kwam net bij mijn auto en iemand heeft 3 flinke krassen gemaakt op de zijkant :tired_face::tired_face::tired_face:

Wil je gewone of mag ribbelchips ook van de croky? Zag dat ze die namelijk bij de action verkopen!

1 like

Nee echt de gewone! Van de ribbel lagen er vorige week iig ook nog wel enkele zakken in de AH, maar dus niet wat ik wilde :stuck_out_tongue:

1 like

Vandaag in de DM was er telkens iemand ongegeneerd aan het hoesten in haar mondkap, blijf op afstand of thuis.

Maar je weet toch niet wat de reden is dat ze hoest :tired_face: misschien heeft ze wel COPD, of bronchitis, of wat dan ook. Mogen die mensen nooit meer de deur uit?

23 likes

Dat is zeker waar. Stoorde me er aan, maar dat zegt meer over mij.

1 like

Mensen die sieraden ‘aan’ hebben. Een horloge/armband/ring/ketting heb je OM en oorbellen heb je IN oke.

26 likes

Wel een ervaring rijker :laughing:

animaatjes-ik-leef-met-je-mee-51491

30 likes

Ik ben weer hele dag de hort op voor werk, zo vermoeiend.
Maar betekent dus ook dat ik weer hele dag schoenen aan moet. Zo irritant ookal zitten ze prima.
Dat is echt voordeel aan normaal thuiswerken, pantoffels aan.

1 like

Ik zag ze vanochtend bij de lidl gewoon liggen

Haha een pareltje in m’n werkmail ontvangen:
“…de aanpak te zwaluwstaarten” :joy::face_vomiting:

5 likes