Waar erger je je aan? #11

Ik heb net gewoon croky paprika gekocht bij de AH, wist niet dat het zo schaars was. Love croky paprika🤩

2 likes

Ik ben zo moe. Hoe ga ik wakker blijven op werk.
Moet ook vrij saaie dingen doen. Eten is ook bijna op.

Edit: vergeet soms dat ik net zwanger ben… Komt ook daardoor

1 like

Mensen die hun spirituele verkenning en inmiddels verhevenheid en lichte arrogantie bij me proberen op te dringen. Rot op

11 likes

ā€œJe stelt je aura gewoon niet genoeg open, omdat je bang bent om jezelf tegen te komen, maar je kan van jezelf leren, want leren is MOOI en jij bent MOOI en mag er ZIJN :sparkles:ā€

1 like

Ja!! Dit! En dat je moet leven vanuit je bezieling en je hartenvuur moet aanwakkeren. Ja allemaal leuk en aardig but that does not pay my rekeningen!! Of moet ik daar dan zeker weer coach in worden, piramideschemaaaa

2 likes

Oh ik erger me een beetje aan een vriendin. Ze plaatst echt TMI dingen op instagram. Vroeger ook een foto van poep in het bed van haar kind (waaaaaarom) of een foto van een vieze snotneus van haar kind (waaaaaarom) of soms random van een hondendrol op straat. Of vuilnis naast de prullenbak op straat/zwerfafval. En gister een story ā€˜ik zat te poepen en toen hoorde ik ineens een harde gil en iets omvallen, gelukkig niemand gewond’ en dan een foto van een glas melk dat is omgevallen.

Dus ik reageerde ā€˜ah haha nee tmi!’ dus zij ā€˜tmi?’ dus ik uitleggen wat dat is. Zij ā€˜ah ja maar snappen de mensen niet waarom ik niet direct naar beneden kon rennen toch. Maar snap wat je bedoelt, door jou plaats ik al minder snottebel-foto’s’

Dus ik ā€˜je kan ook zeggen ik zat even op de wc, of ik was even op zolder’

Waarom wil je dat soort dingen überhaupt delen. Of een foto van haar huilende kind :disappointed_relieved:

3 likes

Nou idd ze hoeft helemaal niks te verantwoorden aan ā€˜de mensen’ als ze niet zulke onzin post :sweat_smile:

3 likes

Jaloers op je seks. Ik zit nog steeds in celibaat

Ik snap je helemaal!

3 likes

@Scorpiovibes Ik heb sinds kort een auto met adaptive cruise control en dat is de hemel! Die past de snelheid aan aan je voorganger, dus je hoeft hem niet steeds van de cruise control te halen als het wat drukker is, echt ideaal!

2 likes

De storing bij Justis die nog steeds niet opgelost is. Ik wil m’n VOG want anders kan ik niet beginnen met m’n nieuwe baan. Timing.

Plotseling uitwijken herkent de auto! Ik had dezelfde vraag bij de auto van m’n pa. Net even teruggezocht hoe LDWS ook alweer werkt:

In geval van nood waarbij je een plotse uitwijking naar links of rechts moet doen, zal de auto dit erkennen en de LDWS even op non-actief zetten zodat je dit manoeuvre kan uitvoeren.

Edit - LDWS is wel iets anders dan adaptive cruise control. Het een gaat over je snelheid (ten opzichte van anderen) en het ander over je positie ten opzichte van de weg.

1 like

Ja zoooo irritant ik moet op werk nog super veel VOGs aanvragen, die storing duurt al bijna 2 weken :hot_face:

1 like

Ja klopt dat is hetzelfde! En dat wat jij noemt heet lane assist, dat heeft mijn auto ook inderdaad. Het is meer een lichte correctie, maar je kan daar gewoon overheen sturen zeg maar, dus je bent wel zelf gewoon de baas over de auto. Ik voel me nu echt veel veiliger in de auto, vooral omdat hij automatisch afremt en ook zelf een noodstop kan maken.

2 likes

Ohja fuck die is heel leuk :pleading_face:

1 like

Dat heb ik ook en ook lane assist en ik gebruik het bijna niet omdat ik het dan moeilijk vind mijn aandacht bij het autorijden te houden omdat je bijna niks hoeft te doen :sleeping:

Ik was net aan het koken en toen maakte ik de buffalo mozzarella open, en daar kwam toch een stank uit. Is het over de datum terwijl ik het gisteren heb gekocht :angry:

Ja dat gevoel heb ik ook, alsof je automatisch rijdt. Ik vind dat een beetje een vals gevoel van veiligheid geven, alsof ik dan onbewust denk ā€˜ach, de auto remt wel/stuurt wel bij’…

2 likes

Knoop in je dekbed leggen! Doe ik altijd want heb ook weleens gehad dat door het gewicht m’n hoes gescheurd was en toen moest ik die weggooien.

3 likes

Dat toeslagen, in dit geval mijn zorgtoeslag, niet halverwege het jaar kunnen worden aangepast. Ik heb een potje op mijn rekening voor de terugbetaling, maar ik vind het gewoon zo irritant.

4 likes