Doet me denken aan:
Hier hebben ze ze alleen bij de Lidl als ze in de folder staan, zit (hier) niet standaard in assortiment (lays wel voortaan geloof ik).
Er stapt iemand in de bus die zo zwaar naar zweet stinkt dat de hele bus er naar meurt. Mens, gebruik deo.
Ik heb net gewoon croky paprika gekocht bij de AH, wist niet dat het zo schaars was. Love croky paprikađ€©
Wrijf het er maar in! Geniet er maar extra van wetende dat er anderen zijn die er al weken naar verlangen
Ik ben zo moe. Hoe ga ik wakker blijven op werk.
Moet ook vrij saaie dingen doen. Eten is ook bijna op.
Edit: vergeet soms dat ik net zwanger ben⊠Komt ook daardoor
Mensen die hun spirituele verkenning en inmiddels verhevenheid en lichte arrogantie bij me proberen op te dringen. Rot op
âJe stelt je aura gewoon niet genoeg open, omdat je bang bent om jezelf tegen te komen, maar je kan van jezelf leren, want leren is MOOI en jij bent MOOI en mag er ZIJN â
Ja!! Dit! En dat je moet leven vanuit je bezieling en je hartenvuur moet aanwakkeren. Ja allemaal leuk en aardig but that does not pay my rekeningen!! Of moet ik daar dan zeker weer coach in worden, piramideschemaaaa
Is het ook niet meer te koop bij A.ction dan? Haalde daar altijd de paprika en de naturel chips.
Oh ik erger me een beetje aan een vriendin. Ze plaatst echt TMI dingen op instagram. Vroeger ook een foto van poep in het bed van haar kind (waaaaaarom) of een foto van een vieze snotneus van haar kind (waaaaaarom) of soms random van een hondendrol op straat. Of vuilnis naast de prullenbak op straat/zwerfafval. En gister een story âik zat te poepen en toen hoorde ik ineens een harde gil en iets omvallen, gelukkig niemand gewondâ en dan een foto van een glas melk dat is omgevallen.
Dus ik reageerde âah haha nee tmi!â dus zij âtmi?â dus ik uitleggen wat dat is. Zij âah ja maar snappen de mensen niet waarom ik niet direct naar beneden kon rennen toch. Maar snap wat je bedoelt, door jou plaats ik al minder snottebel-fotoâsâ
Dus ik âje kan ook zeggen ik zat even op de wc, of ik was even op zolderâ
Waarom wil je dat soort dingen ĂŒberhaupt delen. Of een foto van haar huilende kind
Nou idd ze hoeft helemaal niks te verantwoorden aan âde mensenâ als ze niet zulke onzin post
Jaloers op je seks. Ik zit nog steeds in celibaat
Nee alleen de (super?) ribbel variant, die witte met lichtblauwe zakken.
Ik snap je helemaal!
@Scorpiovibes Ik heb sinds kort een auto met adaptive cruise control en dat is de hemel! Die past de snelheid aan aan je voorganger, dus je hoeft hem niet steeds van de cruise control te halen als het wat drukker is, echt ideaal!
De storing bij Justis die nog steeds niet opgelost is. Ik wil mân VOG want anders kan ik niet beginnen met mân nieuwe baan. Timing.
Plotseling uitwijken herkent de auto! Ik had dezelfde vraag bij de auto van mân pa. Net even teruggezocht hoe LDWS ook alweer werkt:
In geval van nood waarbij je een plotse uitwijking naar links of rechts moet doen, zal de auto dit erkennen en de LDWS even op non-actief zetten zodat je dit manoeuvre kan uitvoeren.
Edit - LDWS is wel iets anders dan adaptive cruise control. Het een gaat over je snelheid (ten opzichte van anderen) en het ander over je positie ten opzichte van de weg.
Ja zoooo irritant ik moet op werk nog super veel VOGs aanvragen, die storing duurt al bijna 2 weken