Waar erger je je aan? #11

Nou dan lees ik je blog niet. Ook goed

4 likes

Ik heb nog 3 tubes via ASOS kunnen fixen! :heart_eyes:

3 likes

De lasagne (maar ook pasta) van mijn moeder maakt me agressief. Ze ziet dat als het uitgelezen moment om de restjes groente op te maken. Vandaag dus lasagne met snij- en sperziebonen. Maar vorige keer met oa sperziebonen, wortel en spruitjes.

11 likes

Mijn schoonmoeder en haar obsessie met oma worden. :triumph: En überhaupt mensen in het algemeen die denken zich met dat soort zaken te kunnen bemoeien.

7 likes

Dat is echt de manier om verbannen te worden uit te keuken.

3 likes

Cactusvijgen.
Ik heb deze zomer heel veel ijs gegeten met cactusvijgsmaak en dat was zo lekker, maar het fruit zelf is een marteling met al die harde pitten. :woozy_face:

2 likes

Ik kwam toevallig gisteren een artikel tegen op facebook waarbij iemand heel zielig zat te doen dat ze geen oma gaat worden. Dat ze er om huilt etc. Echt wtf.

3 likes

Echt afschuwelijk zeg… en het dan ook nog op social media gooien zodat iedereen het kan lezen. :roll_eyes:. Alsof het al niet kwetsend/irritant genoeg is.

3 likes

Het is ook kut dat je dat niet aan kan passen. Ik moet van google minimaal 5 advertenties op mn blog hebben. Whyyy :frowning:

@Hippe_kikker sawrry

Aan de GGZ :woman_shrugging:. Loop al een half jaar bij de pyscholoog waaruit blijkt dat ik ADHD heb maar voor een diagnose moet ik naar een psychiater of andere praktijk. Bij de intake al aangegeven dat ik geen contact heb met mijn ouders, nou moeilijk moeilijk moeilijk. Of ik dan toch de vragenlijst wilde laten invullen, ik aangegeven dat dat niet kan en dat mijn zus het wel kan doen.

Nu had ik na 4 weken eindelijk weer gesprek waarin ze mijn behandelplan zou bespreken. Zegt ze dat ze nog met de psychiater moet overleggen of ik überhaupt in behandeling mag? Omdat mijn ouders dus niet langs komen voor een gesprek :woman_shrugging:. Ze hebben wekelijks overleg dus daar heeft ze 4x de tijd voor gehad? Het was zoooooo uiterzonderlijk en ze had het nog noooooooit meegemaakt. Maar ze wist eigenlijk wel zeker uit de gesprekken, mijn rapporten en de vragenlijst die mijn zus had ingevuld dat ik ADHD had. Maar toch wist ze niet of ik in behandeling mocht zonder gesprek met ouders. :crazy_face:

10 likes

Ik word hier ook echt zo moe van, terwijl mijn moeder nota bene weet dat het voor mij wss niet zo makkelijk zal gaan. Maar echt altijd die opmerkingen dat ze niet kan wachten, doe normaal ik ben zelf nog kind

2 likes

Die van mij was vroeger ook zo geobsedeerd. Elk jaar bij de nieuwjaarswensen zei ze “en dit jaar zwanger hoor.”
Heel “leuk” als je zelf wel kinderen wil maar het niet wil lukken.
Van zodra ze wist dat we in een fertiliteitstraject gingen was het wel minder.

1 like

Wat is de deal bij de grote kleine treinshow en heel Holland bakt dat die presentatoren alleen zon plastic ding voor hun hoofd/mond/kin houden??

2 likes

Erg irritant, zeker als je moeder van je situatie op de hoogte is… Hopelijk stopt die bemoeienis :crossed_fingers:t2:

2 likes

Corona. Iedereen heeft zijn eigen spatbord

1 like

Wel gek idd want je hoopt toch dat iedereen getest is, hoezo doen de kandidaten of jury leden dat niet (of wel? Kijk het programma niet zo vaak meer)

Ja ik ben bekend met het concept maar ze houden hem niet eens hoog genoeg + dit houdt toch niks tegen? Vond het maar een raar en nutteloos gezicht

@Scorpiovibes kandidaten hadden idd niks

1 like

Ik zie in de PostNL-app dat er vandaag een brief voor me komt, maar in herken de plaats van oorsprong niet en ik zit mezelf dus helemaal gek te maken over de afzender :sob::joy:

1 like

Rijke mensen die janken om iets kleins

14 likes

Pfff helemaal gehaast naar mn werk omdat ik een call had, is blijkbaar gisteravond om half 10 gemaild dat hij is verplaatst :+1:t3: