Ja klopt dat is hetzelfde! En dat wat jij noemt heet lane assist, dat heeft mijn auto ook inderdaad. Het is meer een lichte correctie, maar je kan daar gewoon overheen sturen zeg maar, dus je bent wel zelf gewoon de baas over de auto. Ik voel me nu echt veel veiliger in de auto, vooral omdat hij automatisch afremt en ook zelf een noodstop kan maken.
Ohja fuck die is heel leuk
Dat heb ik ook en ook lane assist en ik gebruik het bijna niet omdat ik het dan moeilijk vind mijn aandacht bij het autorijden te houden omdat je bijna niks hoeft te doen
Ik was net aan het koken en toen maakte ik de buffalo mozzarella open, en daar kwam toch een stank uit. Is het over de datum terwijl ik het gisteren heb gekocht
Ja dat gevoel heb ik ook, alsof je automatisch rijdt. Ik vind dat een beetje een vals gevoel van veiligheid geven, alsof ik dan onbewust denk ‘ach, de auto remt wel/stuurt wel bij’…
Knoop in je dekbed leggen! Doe ik altijd want heb ook weleens gehad dat door het gewicht m’n hoes gescheurd was en toen moest ik die weggooien.
Dat toeslagen, in dit geval mijn zorgtoeslag, niet halverwege het jaar kunnen worden aangepast. Ik heb een potje op mijn rekening voor de terugbetaling, maar ik vind het gewoon zo irritant.
Je kunt het wel aanpassen toch? Als je je inkomen wijzigt
Wel echt een gaar systeem. Want als je begin van het jaar bijvoorbeeld werkloos bent (en dus recht hebt op zorgtoeslag) en het eind van het jaar alsnog een goedbetaalde baan krijgt, kun je alles wat je hebt ontvangen weer inleveren
Nee toch, ze rekenen toch over het jaar? Ik was tot februari werkloos en toen aangepast en krijg nog het volle bedrag op mijn rekening :’( Het valt bij zorgtoeslag nog wel mee qua terugbetaling, maar ik vind het wel gewoon stom.
Het is mij twee jaar geleden wel gelukt! Indd een hoger geschat inkomen opgeven. Duurde wel 2 maanden voordat het verwerkt was dus of het nog zin heeft…
Hm oke, ik moet voor deze maand een nog hogere inkomen doorgeven (volgens mij nog net recht op 15 euro lol) maar hopelijk valt het dan in januari wel mee.
Als je maar 1 maand werkloos was heb je er nu misschien gewoon recht op?
Meestal als je een hoger inkomen doorgeeft op MijnToeslagen, is 't na een maand al wel verrekend. Dus dan zou je in principe minder geld moeten ontvangen. Mja soms is het mij ook een raadsel hoor met al die nabetalingen e.d… Altijd een verrassing.
Misschien heb ik het niet goed uit laten rekenen door mijn wisselende uitzendbureau banen dit jaar
Dit is ook mijn eerste jaar als niet student, dus nog niet handig in die toeslagen. Als student had ik gewoon overal recht op haha
Aan hoe lui ik en mijn man kunnen zijn. Ik ruim in de avond meestal heel het huis nog op ( hebben kleine kinderen ) maar soms zoals vandaag heb ik er geen zin in. Ik ruim dan het hoogstnodige op maar onze woonkamer ligt nog vol duplo etc.
Mijn man beslist dan ook altijd om gewoon niets te doen.
Ik heb al online ingecheckt maar geen gezondheidsverklaring hoeven in te vullen? Dan bedoelen ze dus niet de Spaanse qr code of de NL? Ik ga nog even zoeken in mijn mail of ik iets over het hoofd zie
Wel leuk zo ontspannen op reis gaan!!
Moest je niet aanklikken of je coronaklachten hebt oid? Dat is bij TUI wel zo. Anders kan je 'm hier vinden Corona en vliegen: gezondheidsverklaring reizigers (Nederlands) | Publicatie | Rijksoverheid.nl. Maar bij mij vroeg niemand hiernaar eigenlijk
Als t goed is vraagt klm bij het online inchecken helemaal in het begin of je koorts hebt gehad, in contact bent geweest met iemand met corona etc. Dat komt in plaats van die gezondheidsverklaring, hoef je dus niet apart in te vullen
Tnx!
Online inchecken
Ik lees ook het volgende: “ Bij sommige luchtvaartmaatschappijen vult u de gezondheidsverklaring digitaal in op uw telefoon of tablet. Bijvoorbeeld tijdens het online inchecken. U hoeft dan geen formulier te printen of te downloaden.”
Klopt vlg mij wel dat er wel een aantal vragen zijn gesteld bij het inchecken (was beetje vroeg vanochtend en tegelijk die Spaanse qr code ah fixen). Maar niet echt onder het mom van een verklaring die ik nu ook kan terughalen of makkelijk downloaden vanuit de KLM App, maar ik denk dat het idd hetzelfde is. En anders vul ik morgen op Schiphol dit pdf bestand nog ff in. Dankjewel!
@Tostibrood ja dacht ik, fijn