Waar erger je je aan? #11

Wetenschappers kunnen een man naar de maan sturen maar een legging maken die niet afzakt? Ho maar, dat tart de zwaartekracht!! :rage::rage:

19 likes

Ik heb het ook met hand afwas.
Bijv wijnglazen die ik niet in de vaatwasser durf te doen :disappointed:

Folder van energie coƶperatie ā€œoOo plz help ons… Word lid alsjeblieftā€ ik woon niet in het juiste postcodegebied… :roll_eyes: uiteraard kan je niet genoeg mensen bij elkaar schrapen als je in verkeerd gebied gaat folderen…

1 like

Ik dacht dat het al zaterdag was maar moet nog een hele dag werken :cry:

Ik had dus echt precies hetzelfde :sob:

2 likes

Dat de wachtlijsten voor poliklinische ingrepen weer oploopt door fucking corona.
Nee, prima hoor, ik loop wel een paar maanden extra met m’n verzakte baarmoeder in m’n vagina rond, bekkenpijn, rugpijn, constante plasaandrang en niet meer dan 10 minuten achter elkaar kunnen staan en lopen. Echt, dikke prima dit. Kreeg gisteren de brief met wat ik dacht dat m’n afspraak was met alleen maar erin: wachtlijst is lang, fuck you.
Woest ben ik op de situatie.

11 likes

Ik erger me eraan dat mijn (Engelstalige) schoonfamilie het hilarisch vindt dat dieren in Nederland ā€˜andere’ geluiden maken. Ze vinden het heel grappig dat een haan kukeleku zegt, terwijl het in het Engels cockadoodledoo zegt. En dat vind ik juist belachelijk.
Of dat een koe boe zegt in plaats van moo.

Ik snap niet wat er grappig aan is, ik vind het juist wereldvreemd. Want dieren zeggen in elke taal wat anders.

En ik erger me ook aan hoe irritant ik het vind haha. Slaat nergens op.

24 likes

In de herfst/winter vind ik de lucht in mijn neus zo koud/scherp. Vooral in het neusgat dat ā€œopenā€ staat. Dat voelt echt onprettig, trekt helemaal door naar binnen ofzo maar zou niet weten wat ik eraan kan doen.
Echt vaag verhaal, benieuwd of iemand het herkent:’)

Meerdere mensen herkennen het denk ik door de likes. Hebben jullie tips? Word er helemaal gestoord van.

19 likes

Rijke mensen die relatable proberen te zijn. ā€œOh nee hij heeft geen geld voor een boekensteun. Laten we hem maar niet belasten.ā€

6 likes

Ik heb dan vaak het gevoel alsof er zeep in mijn neus zit ofzo, zo’n prikkend gevoel. Is dat wat je bedoelt?

4 likes

Gaat helemaal mijn hersenpan in. Vreselijk.
Nee geen zeepassociaties hier. Al heb ik nooit echt zeep Ć­n mijn neus gestopt haha

1 like

Haha ik heb dat wel eens in de douche gehad, maar dan was het vaak met shampoo. Vandaar dat die associatie is blijven hangen

3 likes

Ik heb nu als experiment vaseline in mijn neusgaten gestopt. Will report back

3 likes

Daar heb je een punt.

Dat helpt! Mijn vriend heeft een heel gevoelige neus door bestraling en hij gebruikt elke avond vaseline om de boel wat te kalmeren.
Er bestaat ook specifieke neuszalf die je zou kunnen gebruiken, maar vaseline doet hetzelfde.

2 likes

Ik moet daarom heel vaak niezen als ik buiten kom in de kou.

3 likes

Bij mij gaat het rechtstreeks naar mijn longen. Yay, astma 🄲

1 like

Ik heb premium geactiveerd in de ah app, voor 12 euro per jaar. Is gewoon van mn rekening afgegaan maar vervolgens zie ik dat niet terug in de app en staat de optie om het te activeren nog steeds argh.

Ik ben iets kwijt en het moet eigenlijk gewoon bij mijn ouders liggen maar die zeggen het niet te kunnen vinden en ik kan het me gewoon niet voorstellen :rage: BETER ZOEKEN!!! Weet zeker dat mn vader het op een of andere debiele plek heeft gelegd omdat ie niet wist wat het was maar het gewoon uit zicht wilde hebben

2 likes

Mezelf omdat ik geen nee kan zeggen tegen de pakjesman die vraagt of ik van buren aan kan nemen. Maar nu zijn t mensen die ik niet eens ken :sob: dus ipv dat ik nu de rest van de middag bh loos kan chillen moet ik daar op wachten.