Wat is de deal bij de grote kleine treinshow en heel Holland bakt dat die presentatoren alleen zon plastic ding voor hun hoofd/mond/kin houden??
Erg irritant, zeker als je moeder van je situatie op de hoogte is⊠Hopelijk stopt die bemoeienis
Corona. Iedereen heeft zijn eigen spatbord
Wel gek idd want je hoopt toch dat iedereen getest is, hoezo doen de kandidaten of jury leden dat niet (of wel? Kijk het programma niet zo vaak meer)
Ja ik ben bekend met het concept maar ze houden hem niet eens hoog genoeg + dit houdt toch niks tegen? Vond het maar een raar en nutteloos gezicht
@Scorpiovibes kandidaten hadden idd niks
Ik zie in de PostNL-app dat er vandaag een brief voor me komt, maar in herken de plaats van oorsprong niet en ik zit mezelf dus helemaal gek te maken over de afzender
Pfff helemaal gehaast naar mn werk omdat ik een call had, is blijkbaar gisteravond om half 10 gemaild dat hij is verplaatst
Aan de *** klantenservice van Kiehlâs. Had een order geplaatst en kreeg maar geen verzendbevestiging, ik bel gisteren na een week wachten op. Krijg iemand aan de telefoon die bijna niet te verstaan is en ontzettend mompelt, die me verteld dat door een storing in het systeem de order niet geplaatst is. Ik zou een terugbetaling krijgen bevestigd via email. Hele dag gewacht, niets gekregen. Bel ik net weer terug, zelfde verhaal over de storing bla bla, met de mededeling dat ik terugbetaling krijg. Dus ik vraag wanneer ik daarvan bevestiging krijg zegt ze: nu. Gaat het gewoon 11 werkdagen duren voordat ik mijn geld terug krijg. Bestel Kiehls voortaan wel via D.ouglas of B.ijenkorf.
Ik had dat van de week ook. Het bleek mijn nieuwe bankpasje te zijn.
Omg ik hoop ook op zoiets. Ik zat al echt aan exen en incassobureaus te denken
Aan het feit dat ik alles alleen aan het regelen ben.
Weet ik ook weer dat mijn beslissing goed is geweest.
Haha heerlijk hé die PostNL app. Wij kregen gisteren een geboortekaartje (herkenbaar aan de zegel) en hebben tot de postbode kwam nagedacht wie er dan zwanger/bevallen was in de regio van dat stempel.
Zo herkenbaar, als iemand anders het regelt gaat het altijd mis. Maar nu ik in een burnout zit is het ineens allemaal moeilijk-moeilijk voor iedereen om een keer wat voor mij te doen. Conclusie: doe het alsnog zelf.
Ik ben vannacht meerdere keren geprikt door een mug. Waarvan een keer op mijn oorlel en ik heb nu een knalrood oor door het jeuken.
Het is bijna november waarom leven die kutbeesten nog.
ook dat, maar ex die doet gewoon niks â lekkere passive agressive smiley
Zou daar zeker wat van zeggen hoor, of dat ze op zân minst wat ramen open kunnen zetten zodat niet alles naar jouw woning trekt. Ik had ditzelfde probleem tijdens de lockdown met buren 2 onder mij. Die werkmannen rookten met alle deuren dicht en mijn wc leek wel een bruin cafĂ© uit de jaren 90. Daarna lieten ze de deuren en ramen wat open en was het probleem opgelost.
Komt de brief uit Heerhugowaard? Dan is het Hello Fresh
âje kan alvast de parkeervergunning aanvragen, dan gaat hij in vanaf het moment dat je er woontâ. Kreeg net toch echt een mailtje met een afwijzing
Oh ja zo irritant. Die van mij was te vroeg stopgezet dus ik bel om te vragen of ze hem weer kunnen activeren tot de aangegeven einddatum: duurt 5 werkdagen. Oké thanks dan ben ik inmiddels al wél verhuisd