Ik heb dan vaak het gevoel alsof er zeep in mijn neus zit ofzo, zo’n prikkend gevoel. Is dat wat je bedoelt?
Gaat helemaal mijn hersenpan in. Vreselijk.
Nee geen zeepassociaties hier. Al heb ik nooit echt zeep ín mijn neus gestopt haha
Haha ik heb dat wel eens in de douche gehad, maar dan was het vaak met shampoo. Vandaar dat die associatie is blijven hangen
Ik heb nu als experiment vaseline in mijn neusgaten gestopt. Will report back
Daar heb je een punt.
Dat helpt! Mijn vriend heeft een heel gevoelige neus door bestraling en hij gebruikt elke avond vaseline om de boel wat te kalmeren.
Er bestaat ook specifieke neuszalf die je zou kunnen gebruiken, maar vaseline doet hetzelfde.
Ik moet daarom heel vaak niezen als ik buiten kom in de kou.
Bij mij gaat het rechtstreeks naar mijn longen. Yay, astma 🥲
Ik heb premium geactiveerd in de ah app, voor 12 euro per jaar. Is gewoon van mn rekening afgegaan maar vervolgens zie ik dat niet terug in de app en staat de optie om het te activeren nog steeds argh.
Ik ben iets kwijt en het moet eigenlijk gewoon bij mijn ouders liggen maar die zeggen het niet te kunnen vinden en ik kan het me gewoon niet voorstellen BETER ZOEKEN!!! Weet zeker dat mn vader het op een of andere debiele plek heeft gelegd omdat ie niet wist wat het was maar het gewoon uit zicht wilde hebben
Mezelf omdat ik geen nee kan zeggen tegen de pakjesman die vraagt of ik van buren aan kan nemen. Maar nu zijn t mensen die ik niet eens ken dus ipv dat ik nu de rest van de middag bh loos kan chillen moet ik daar op wachten.
Gewoon doen wat je wilt. Hadden ze maar thuis moeten zijn.
Ik vind pakjes aannemen ook altijd rusteloos gevoel geven. Maar ga wel gewoon doen wat ik wil.
Nou, als je bh-loos wilt chillen (of werken, winkelen, sporten whatever) doe je dat toch lekker. Mag hopen dat de buren of anderen daar niks van vinden!
Dat je geen alcohol mag als je zwanger bent. Ik wil gewoon op een terrasje in het zonnetje dronken worden verdomme
Wat een ellende
Edit: en dit mega drama duurt ook nog tot mei!!!
(Ben wel dankbaar voor de baby hoor)
Studieboek: " dit begrip is uitgebreid behandeld in paragraaf 5.2".
Er is geen paragraaf 5.2 in dit boek
Ik gok dat het gewoon een designer boekensteun in de vorm van een fles bbq-saus is
Dan heeft hij geen smaak
Dat wisten we al
Aan de overijverige boa’s in mijn straat. Ze zijn ineens volop bezig met fiets parkeer controle’s (dan hangen ze van die kaartjes er aan dat je fiets er niet mag staan)
Ik zat net op de fiets, ik had mijn oortjes in en hoorde dat ik een berichtje binnen kreeg. Ik zat op bericht van iemand te wachten, dus ik ga netjes het fietspad af en ga even op de stoep staan met mijn fiets om het te lezen + beantwoorden.
(Voor het beeld dit is een best brede stoep waar normaal iedereen zijn fiets aan de rand van het fietspad neer zet + mensen gewoon kunnen lopen. Ik stond dus niemand in de weg of zo)
Ik sta nog geen minuut daar komt er een boa aan die begint te schreeuwen je mag je fiets hier niet neerzetten. Ik zit OP mijn fiets te appen waar zie je mij mijn fiets neerzetten? Die vent helemaal over de zeik en er nog ff bij zeggen dat ik niet zo bijdehand moet doen. Toen dacht ik echt het is goed met je, dus ik heb rustig mijn berichtje af gemaakt en ben toen nog even door mijn telefoon gaan scrollen terwijl hij daar stond te briesen. Echt doe ff rustig of zo.
Nou echt helemaal eens. Ik wil espresso martini’s .
En daarna wil ik ook nog borstvoeding geven, dus zo zitten we volgens mij nog maanden eraan vast, echt oneerlijk.