Waar erger je je aan? #11

Ik ben op Halloween 2017 gestopt! Afgelopen zomer heb ik een pakje sigaretten gekocht waar ik keurig twee maanden(!) mee heb gedaan, maar sindsdien niet eens een sporadisch hijsje genomen. Ik ben nu ook wel echt zo’n irritante exroker die chagrijnig wordt van rokende mensen in mijn aura op publieke plekken haha, maar somsss komt die zin terug!

2 likes

Dat deze website weigert m’n abonnement stop te zetten?! :thumbsup:

Bold move, NPO

2 likes

Mijn mini blaas waardoor ik het afgelopen 2 uur al 3 keer naar de wc ben geweest terwijl ik om 23.30u voor het laatst heb gedronken, dat ik weer niet kan slapen omdat ik vanmiddag 1 cappuccino heb gedronken en dan mijn vriend zwaar aan het snurken was waardoor ik nu in het logeerbed lig.

En moet morgen ochtend ook nog werken :cry:

1 like

Er gaat al een half uur een alarm af van zo’n kut felyx voor mn deur :rage: waarom heeft zo’n ding een alarm als er toch niemand iets doet als hij af gaat

Omg na dit alarm wat de hele nacht afging toets ik met mn dooie kop ook nog 2x het alarm van mn winkel verkeerd in en staat die 2 minuten keihard te loeien :sob::sob: heb wel weer ff genoeg alarmen gehad voor de rest van mn leven

1 like

Aan Abbey Hoes in het Perfecte Plaatje. Doe even niet zo blij aanwezig.

12 likes

Ik dacht altijd dat ik haar wel leuk vond, maar ik vind haar in het programma ook echt een beetje irritant. Ook hele tijd zo casual proberen te doen als ze een onvoldoende krijgt, terwijl je aan haar hoofd ziet dat ze het kut vindt, spreek je gewoon uit.

5 likes

Ja dat dus! Als actrice kijk ik graag naar de films/series waar ze in speelt. Maar nu ik haar zo bezig zie in Het Perfecte Plaatje vind ik haar nogal gemaakt overkomen.

3 likes

Amex!

1 like

Ik ben zo chagrijnig vandaag en ga straks naar een feestje. Ik wil gewoon in bad (wat ik niet heb) en een boek lezen en niemand spreken vandaag.

2 likes

Dat er 2 collega’s zijn die mijn aandacht willen. 1 ken ik al langer en de andere ben ik sinds kort matties mee geworden. Collega die ik langer ken vind het jammer dat ik minder tijd voor hem heb omdat ik met de andere een project draai.
Die ik langer ken begin me ook ineens de claimen en te klagen dat ik bijna geen tijd voor hem heb.

Zo blij dat ik nu 1 week vrij heb. Heb ik er geen last van.

1 like

Mijn ex, en tevens collega, appt me “bad timing, I know” en of ik zijn dienst kan overnemen vanavond (vanaf 17.00 uur) omdat hij op kraambezoek wil. Ten eerste, ga gewoon overdag op kraambezoek??? Ten tweede, je hebt me gisteren tijdens werktijd aan het huilen gemaakt omdat je me lastig bleef vallen op de werkvloer over onze persoonlijke situatie. Doe ff normaal.

9 likes

Zeg hem dat je het overneemt, om hem 15 minuten van te voren toch te zeggen van niet.

13 likes

Ik zou terugappen: idd slechte timing ja.

En verder niks. Wat een mafkees

11 likes

Ik moet een nieuwe laptop uitzoeken maar ik heb zooo een hekel aan elektronica uitzoeken :cry: Ik weet niet waar ik op moet letten en dan bestel ik maar wat. Vaak gaat het dan ook net na de garantie kapot :thumbsdown:

3 likes

Mijn droge lippen met dit weer ):

2 likes

Waarom kan elke merk niet dezelfde kledingmaten hanteren. Ene keer ‘klopt’ de maat, de andere keer moet ik groter/kleiner kopen. Ik wil gewoon hersenloos mijn maat pakken zonder gezeik

10 likes

Dit is echt één van m’n grootste terugkomende ergernissen. Ik zou echt graag willen dat daar standaarden voor komen. Ook veel beter voor het milieu want dan hoef je niet steeds iets te retourneren omdat de maatvoering voor geen meter klopt (tuurlijk blijf je dan uitzonderingen houden bij bijv broeken/pasvorm-dingen, maar vind het echt belachelijk dat ik shirtjes in zowel XS als L heb die even groot zijn.

3 likes

Ik zoek een hotelkamer voor drie personen maar alles is natuurlijk voor twee, en ik wil geen losse kamers grrr irritant :triumph:

Dat heel vaak als ik fiets en een straat wil oversteken en dan sta te wachten op één (of soms 2, maar niet meer) auto, die auto dan gaat stoppen voor me. Ik kan gewoon direct na die auto oversteken, daar heb ik me dan al op ingesteld, en het kost alleen maar meer tijd als die automobilist gaat remmen en naar mij gaat gebaren van ‘ga maar’, dan dat ie gewoon doorrijdt en ik daarna gewoon zonder moeite kan oversteken.

Vind dat altijd zulk simp gedrag, wil je zo graag een handje omhoog voor je enorme moeite, rij gewoon door en bespaar ons beiden deze hele interactie.

42 likes