Waar erger je je aan? #11

Dit! Ben je net afgeremd en ingesteld op dat je daarna direct door kan, moet je zo snel mogelijk weer op gang zien te komen. Kost me veel meer moeite

2 likes

Dit haat ik ook ja. En vooral dat je dan uit beleefdheid ook nog moet zwaaien, terwijl je denkt had gewoon doorgereden, jij hebt tenslotte voorrang :rage:

Ik had vanmiddag een heel leuk bloesje gepast, maar het was met zo’n klein knoopje in de nek en die kreeg ik met geen mogelijkheid dicht. Dus niet gekocht.

6 likes

Ugh idd. Laatst stopte er zelfs een auto voor me terwijl ik voor een fucking rood stoplicht stond te wachten, rot op man en rij gewoon door

4 likes

Ik probeer inderdaad langs de auto heen te kijken, naar de zee van ruimte achter die ene auto. Maar doet vaak niet zoveel :joy: als ik ook nog moet zwaaien terwijl ik weer op gang moet komen val ik van m’n fiets denk ik, dus zwaai ook vaak gewoon niet haha

4 likes

Uberhaupt dat galant willen zijn in het verkeer en voorrang willen verlenen als je daar geen recht op hebt. Nee, gewoon nee. Hou je aan de verkeersregels en dan blijft t overzichtelijk voor iedereen.

24 likes

@Xiomara wij vinden online met boeken ook vaak geen kamers voor 3 personen. Maar als ik bel wel. Vooral bij van der Valk. Maastricht was echt een mooie ruime kamer en het derde bed stond in een nis (wij hebben een dochter van 11)

2 likes

Ja dit is zo irritant! Ik krijg er ook nog een opgejaagd gevoel van. Ik heb geen voorrang dus rij gewoon door

1 like

Heb je de nieuwste versie? Ik heb van de week ook premium gekregen (werk bij AH dus medewerkers krijgen het gratis) en toen werkte het ook pas toen ik de app had ge-update.

2 likes

Oh jaaa vreselijk! Ik doe het ook niet meer. Wanneer ik dan helemaal stil moet staan door hen gebaar ik dan geĆÆrriteerd dat ze door moeten rijden.

2 likes

Cider. Ik krijg allemaal advertenties te zien met op het oog echt perfecte truien die ik allemaal wil hebben. Maar als ik zoek op reviews, blijkt het gewoon goedkope kutkwaliteit te zijn. Echt irritant. Geef me kitschtruien met schaapjes van goede kwaliteit.

4 likes

Nee, echt? Ik zie ook zo veel leuke dingen voorbijkomen. Twijfelde nog over bestellen.

1 like

Dingen als dat de maatvoering kleiner is (zoals op ali) en dat het slecht gemaakt aanvoelt, beetje zoals Shein oid. Dan durf ik dus al niet meer te bestellen haha.

1 like

Vinted staat ook echt vol met die zooi, op die eigen foto’s kun je inderdaad zien dat het nogal troep en goedkoop is

2 likes

Hij doet het inmiddels, heb de app niet ge-update maar had blijkbaar ff tijd nodig!

2 likes

Welke sadist maakt er nou geen daadwerkelijke broekzakken maar wel een randje dat het lijkt alsof je een broekzak hebt. Wtf is dit. :triumph:

20 likes

Dat iedereen op insta het heeft over ā€˜dat extra uurtje waarmee je [x] kunt doen’. Rot op, nu voel ik me nog kutter over de 48 uur waarin ik ziek op bed heb gelegen, en dan nog ƩƩn erbij ook. :sob:

1 like

Aan alle ouders die in hun stories zeuren over de wintertijd in combinatie met hun kinderen.

15 likes

Ik ga deze krengen proberen in te doen. Ik ben op voorhand al geĆÆrriteerd.

27 likes

Die green tea mask reclame met de meest belachelijke photoshop ever die de hele tijd op insta voorbij komt. Trappen mensen hier echt in?

(Deze: Login • Instagram)

Mijn vriend heeft zich opgegeven voor een hardloopevenement op een leuke locatie, dus ik dacht ah tof maken we er een weekend weg van. Zijn er gewoon geen accommodaties onder de 200 euro per nacht? :confused:

1 like