Dat ik nergens kan vinden hoe laat de oliebollenkraam hier open gaat
Huh, kijk je wel goed? In mijn Spotify Sinterklaaslijst staat hij wel. Deze lijst is het:
Die had ik niet
Lekker meteen luisteren. Mijn favoriete stukje is ik heb een negatief fortuin, als er straks bankbiljettenā¦blabla
Ja love/hate dit liedje. Kan het woord voor woord meezingen, maar ik realiseer me steeds meer dat ik volwassen aan het worden ben en in dit lied Ome Willem ben ipv die kinderen
Mān ouders die boomer memes doorsturen. Je verwijdert al je sociale media, maar dan sturen ze alsnog bullshit door via WhatsApp.
Nu is het een lang verhaal over Google die je medische gegevens nodig hebt om in de toekomst pizza te bestellen? Rot op met die onzin.
Grrr ik heb een dure bestelling teruggestuurd naar een redelijk kleine webshop en nu krijg ik een mail met: āNa het verwerken van je retourzending komt je bestelling onder het gratis verzendbedrag waardoor gratis verzending vervaltā Dit vind ik sowieso al irritant en niet klantvriendelijk, maar ok. Alleen er staat een berekening onder met wat ik terugkrijg. Maar dit klopt niet, want ik heb twee dingen teruggestuurd en die hebben ze dus blijkbaar niet ontvangen? Wtf. En het ergste is, ze sluit haar mail af met āLiefsā
Dat is zo irritant ja. Ik heb ook al een paar keer gezeur gehad met kleine webshops. Ik snap het ook wel dat het hun meer treft als je iets wil terugsturen of als je een klacht hebt over iets. Maar ze nemen het altijd zo persoonlijk en bieden zelden een goede oplossing. Ik had bv een keer een wollen trui gekocht die na 1 keer dragen er super lelijk uitzag. Was van een duur merk en het was echt duidelijk dat er iets mis was met de stof. Weigerde ze om het terug te nemen āwant ze had er geen andere klachten over gekregenā en āhet moest dan liggen aan hoe ik de trui had gebruikt?ā Echt onuitstaanbaar want dan zei ze van die onaardige dingen en sloot dan ook de mail af inderdaad met Liefs!! Uiteindelijk heb ik contact gezocht met het merk zelf en die zeiden toen ook dat dit niet zou moeten gebeuren. En die mail heb ik doorgestuurd en toen mocht ik echt onder HOGE uitzondering een nieuw item uitkiezen want mijn geld terugstorten kon absoluut niet.
Sorry kwam ineens in me op en het zit me nog steeds hoog blijkbaar
Ik moet een nieuwe collega inwerken, andere collega die me zou kunnen helpen is ziek. Het is zoveel uitlegwerk en ik krijg bijna geen lucht door dat mondkapje (ben zwanger en snel vermoeid). Voel me ook niet prettig om zo dicht bij iemand te zitten omdat de corona gevallen hier weer zo enorm stijgen (Duitsland).
Ik heb 's middags ook gewoon geen puf meer om verder te schrijven aan de handleiding die ik ben begonnen, dan zou ze wat meer zelfsrandig kunnen doen.
Maaaaar thuiswerken mag ik niet, want niet handig. Als ik als zwangere Corona krijg, is dat ook niet handig. Ben nog niet gevaccineerd, ga het nu wel doen.
Ik haat dat eindassessment van school. Dat stomme gedoe met bewijzen dat je aan alle competenties voldoet. Ze kunnen ook gewoon in het systeem kijken en zien dat ik alles gehaald heb toch.
Mensen die een spatie plaatsen voor een leesteken (tenzij ze een taal spreken waar dat wel moet, zoals de Fransen een spatie voor een vraag- of uitroepteken zetten, dan kan ik het nog wel pikken).
En een klein beroepsergernisje: mensen die zich tweetalig copywriter noemen maar niet beseffen dat zulke regels kunnen verschillen. (Uitschrijven van cijfers, het gebruik van haakjes en aanhalingstekens, of je een hoofdletter en een punt schrijft in een opsomming, ā¦)
En dat een Franse vertaling altijd langer is dan Nederlands. Echt kut als ik over een onderwerp moet tweeten.
En ook andere gebruiken, woordenschat.
Een paar vriendinnen en ik hebben vorige week afgesproken om morgen samen uit eten te gaan. We hebben een leuke plek uitgezocht, we waren allemaal enthousiast en ik heb gelijk gereserveerd.
Vraagt ƩƩn vriendin vanavond of de plek makkelijk met het openbaar vervoer te bereiken is. Dat is het niet, dus nu moet iemand anders zich in onmogelijke bochten wringen om haar bij het station op te halen. Helemaal okƩ natuurlijk dat ze de auto niet wil pakken, maar ik vind het stom dat ze op deze passieve manier verwacht dat anderen dingen voor haar regelen. Google zelf hoe de plek met OV te bereiken is en vraag gewoon normaal om een lift.
Had ik dat eerder geweten dat had ik actie kunnen ondernemen. Ik zag vandaag de vader uit dat nummer. Hij had vast wel kunnen zorgen dat dat nummer erop kwam
Zijn er naast deel autoās en irritante deel scooters die overal en nergens geparkeerd worden ook al deelsteppen!
Ik kan stukje lezen maar zegt al genoeg. Gevaarlijke dingen zeg.
Aan mijn vader. Eerst komt die zondag langs bij mij terwijl hij niet lekker was EN al een afspraak had ingepland voor een coronatest. Dit wist ik niet anders had ik hem niet binnen gelaten. Toen werd ik maandag door hem gebeld dat hij dus corona heeft. Gelukkig was ik alleen thuis toen hij hier was + 1,5 meter afstand. Het heeft tot nu toe verder geen gevolgen voor de rest van het gezin omdat ik vanaf dat ik het weet apart leef en de rest geen klachten heeft. Maar echt, ik vind hem zo dom. Heeft totaal geen idee wat de gevolgen zijn en wat een gedoe het allemaal is in ons gezin want hij is zelf alleen. Zorg van kinderen komt nu helemaal op mjjn vriend terecht + mijn dochter is 4 en wil ook gewoon bij mij zijn want snapt het nog niet. Maar toen appte die mij later over iets, was die gewoon gaan werken?! Maar dat kon gewoon want hij was alleen
echt hoe kan hij zo zijn??? Zo dom! Ik heb toen geappt dat ik dat niet vind kunnen en niet verstandig van hem vind maar dat ik er verder niet veel op ging zeggen omdat we dan anders weer ruzie krijgen + dat wij er beide anders over denken. Zegt die ja het moet toch af. Ik zeg ja dat zal maar door mensen zoals jou blijft corona in stand. Maar wel allemaal klagen dat we weer niks kunnen of mogen. Onze band is na een aantal gebeurtenissen heel oppervlakkig en heb het idee dat deze alleen nog maar oppervlakkiger wordt door dit soort dingen.
Het liedje 501 blijft maar in mijn hoofd hangen.
Ken je dit instagram account al? Ik vind het grappig (steps in de h&m?!) en irritant (steps in de h&m?!) tegelijk.
nou ja ergeren, ik vind mezelf vooral even heel zielig.
Ik heb een blessure en mag en kan dus niet sporten. Ik ben vanwege die blessure ingetapet dus ik mag ook niet in bad. Tape moet zo lang mogelijk blijven zitten.
Douche mag wel, maar mijn ervaring is dat de tape dan ook los gaat. ARGH.
Ik ben mijn verdriet aan het weg eten, maar dat is niet slim, want ik mag niet sporten.