Waar erger je je aan? #11

Ze hebben niks gevonden en nu vragen ze of ze met mij en m’n zus mee kunnen doen. Nope.

1 like

Ik heb zorgvuldig de IKEA adventskalender opengemaakt om alvast de waarde van mijn cadeaubonnen te checken. Kun je pas vanaf de dag van het vakje die dingen checken :cry: (

11 likes

image

21 likes

Eerlijk, ik zou nog steeds falen voor die marshmallow test.

6 likes

Dat ik na het zien van een hele irritante tiktok video ik de hele tijd “Bitch clap! Swipe up for die bitch clap” in m’n hoofd heb :confused:

:thumbsup:

6 likes

Ja. Ja. Jaaaa

9 likes

Jullie zijn jaloes jaaaaaaa

6 likes

Ja en die lippen :flushed: ik denk altijd dat moet wel nep zijn… maar dat kan eigenlijk niet natuurlijk

1 like

Rivella

2 likes

Een oud-collega van me heeft zich laten omscholen tot orthomoleculair therapeut en heeft nu een eigen praktijk. En nou gaat ze ook nog eens binnenkort de “EMB-test” aanbieden. En maar ratelen op linkedin dat ze medische basiskennis leert en alles is wetenschappelijk onderbouwd natuurlijk. Wetenschappelijk m’n reet

3 likes

Mn badjassen verslaving. Het is zo stom. Ik zag laatst een HELE zachte badjas bij de h&m omg :smiling_face_with_three_hearts: :pleading_face: en nu wil ik dat ding natuurlijk weer en denk ik daar elke ochtend aan. De kapstok in de slaapkamer hangt vol met badjassen. Ik kan beter investeren in een grote voorraad paraplu’s ofzo.

3 likes

Bij het woord orthomoleculair moet ik al een klein beetje overgeven

17 likes

Heeft vast te maken met je lekkende candida-darm. :hugs:

28 likes

Altijd als er celebrity nieuws is op Twitter ofzo dan zijn er mensen die tweeten “Who even are they?!” Ik vind dat zo irritant!! Als je niet weet wie het is waarom comment je dan?

“Ik volg geen celebrities” Ok maar waarom moet je dan wel alle nieuwsartikelen aanklikken en aan de wereld meedelen dat jij deze persoon niet kent? Nobody asked.

14 likes

Ohhh ja dat vind ik ook zo irritant! Is ook altijd als er bekend wordt gemaakt welke kandidaten er mee doen aan bijv expeditie robinson of wie is de mol “alle A BN’ers zijn op zeker, ik ken echt niemand” 🥲

6 likes

Of op 't forum als dat ‘I don’t know her’ gifje van Mariah Carey wordt gepost

3 likes

Spotify heeft een Sinterklaas speellijst, maar Ik ben toch zekere Sinterklaas niet staat er niet in…

Ik wil een broertjuuuh :disappointed_relieved:

In mijn huis kan het alleen maar te koud of te warm zijn :rage:

1 like

Terwijl juist de makers van Wie is de Mol aangeven dat het niet gaat om te bekendheid, maar om dat je ergens in uitblinkt en je een leuke toevoeging zou zijn aan het team.

2 likes

Neem aan dat je je cookies en shit verwijderd hebt enzo?

2 likes