Ik print dat soort dingen altijd op mijn werk uit.
Of kan dat bij jou niet?
Ik werk thuis en op mijn bijbaan is geen printer, dus helaas
Gewoon als foto afdrukken bij de kruidvat @luzarl! Als je die in de buurt hebt dan, kan je over 5 min ophalen
Oh ja!! Nouja het is al gecanceld. Voor die 3,50 heb ik echt geen zin om enkele vorm van extra moeite te doen… geen goeie money mindset
Nou snap ik wel hoor. En foto afdrukken kost ook weer geld, en tijd (=geld), en moeite. Geen 3,50 waard
Het hele huis is een teringbende en ik wil chillen, maar dat kan ik pas als alles is opgeruimd. Whyyyy. Ik krijg niet eens bezoek vandaag
Had zo’n parfumtester van boss gekregen en ik dacht boeie hoef vandaag toch niks speciaals dus ik spuit dat op, maar het achtervolgd me en ik word er misselijk van.
Ik ben echt zwaar ongesteld en trek in iets zoets, maar had niks. Toen kreeg ik opeens een chocoletter cadeau die ingepakt was. Zat net helemaal klaar om te smullen, pak ik hem uit, is het caramel zeezout Nee nee nee
Ik zit al de hele dag voor de tv met mijn telefoon en nu krijg ik er hoofdpijn van. Zo irritant altijd
Zie ik een knappe jongen bij de bus, is het een vrijheidsstrijder die geen mondkapje opdoet in de bus. Sjonge
Heeeel herkenbaar. Heb een hele mooie jas binnen, maar na 2 dagen buiten hangen stinkt het nog steeds mega naar parfum. Zo vies!!
Ik kreeg laatst ook een vestje van Vinted binnen met zo’n parfumwalm. Was sowieso expres erop gedaan om het ‘lekker te laten ruiken’, maar het ging er echt moeilijk uit in de was
“beeldje” en dan blijkt het ding anderhalve meter hoog te zijn
Volgens mij laat La Redoute hun Nederlandse copy via Fiverr doen ofzo.
Dat klote vuurwerk!!! Schrik me de pleuris, hond overstuur, kind weer wakker. Kan ook niet zien welke kan het komt want als je politie belt willen ze de straat weten en dat kunnen er 4 of 5 zijn. Ben zo slecht met inschatten hoe ver het is.
Herkenbaar! Ik heb dit ook gedacht tot ik de gratis producten kreeg😂
Hier ook zo erg. Kinderen worden er dan niet wakker van maar mijn hond is ook zo bang. Gaat dan buiten ineens liggen en krijg je dan met geen mogelijkheid meer mee omdat ze zo bang is. Als ze uitgelaten moet worden en ze heeft vuurwerk gehoord trilt ze van angst. Heeft zelfs van angst buiten 1 keer gegromd en gehapt naar mijn vriend toen die haar wilde geruststellen terwijl dat echt zo niet haar is. Ze heeft in de 3 jaar dat ze bij ons is nog nooit gegromd of gehapt. Ik weet dat er bij ons in de buurt meer mensen last van hebben en wij hebben nu allemaal een melding gemaakt bij de gemeente en politie, gewoon via internet. Die hebben het nu opgepakt omdat er nu veel meldingen binnenkomen. Is dat niets iets?
Ooooohh, dit is zo herkenbaar. En die controleurs (of wat het dan ook zijn) staan erbij en kijken ernaar. Heb 1 keer naar zo’n zwartrijder geschreeuwd ‘DACHT HET NIET VRIEND, ANDERHALVE METER!!’ Maar toen had ik wijn op.
@pastelzwart @anon86562306
Ik heb een 2e pakje gekocht, bij een andere kruidvat in m’n stad en voor 16€ heeft mijn jas echt zo’n prachtige glowup gehad!! Tis nog steeds een vormloze hobbezak, maar de kleur is echt zoveel beter!!
Onder is de after, oké je ziet het hier niet heel goed, maar tis echt zoveel beter!! Heel het bruinige is er vanaf. Nu kan die gewoon nog een jaar mee.
Online is wel een goeie even zoeken. Ik weet de straat niet precies omdat het zo hard is en enige is gaat het ver. Ook geen sier maar knallen. Hopelijk is de buurt of rondom mijn straat voldoende.
Sneu voor je hond ook. Dat ie ook hapt. Binnen blaft mijn hond als een gek. Buiten staart tussen de benen en tussen mijn benen en zsm naar huis. Soms doet ie helemaal niks meer. Ben nu ook weer opzoek naar vuurwerkvrij vakantie park. Leuk dat verbod maar niemand houd zich eraan hier.