Waar erger je je aan? #11

Uiteindelijk wel, want daarmee verliest het vervoerbedrijf geld en stijgen de prijzen voor het OV weer

7 likes

Aan dat ik nu nog in de trein naar huis zit onderweg terug van werk, waarschijnlijk 1:30 slaap en morgen alweer om 7:30 wakker moet zijn om weer te gaan werken. :upside_down_face::upside_down_face:
Maarja :moneybag:

3 likes

Mensen in de trein die hun mondkapje afdoen om vervolgens in hun hand te hoesten.

De zon schijnt zo erg naar binnen dat alles extra stoffig lijkt :weary:

3 likes

Zit lekker rustig aan het ontbijt maar iemand heeft zijn laptop meegenomen om hier te werken. Nou prima, maar hij het geluid van Teams aan en nu hoor ik elke keer dat irritante geluidje wanneer je een nieuwe bericht krijgt :sob: Hallo ik heb vakantie en wil niet aan werk denken, ik word er helemaal zenuwachtig van.

6 likes

Ohh dat snap ik. Ik schrik ook altijd helemaal als ik ergens dat stomme belgeluid van teams hoor (onverwacht op tiktok oid)

Kun je hem niet vragen om zijn geluid uit te zetten?

1 like

Dezelfde mafketel die een dikke laag boter op een melkbolletje met ham smeert

1 like

De maandag. Wat een ellende. Was het maar weer weekend😍

2 likes

Net een appel gegeten en mn tandvlees jeukt.
Het was een ander soort dan normaal.

Dit vind ik oprecht het goorste wat er bestaat.

3 likes

LinkedIn was altijd al een ergernis van me maar de laatste tijd lijkt het echt een groot Wappie/Antivaxx walhalla te zijn. Zou m’n account bijna gaan verwijderen.

14 likes

-Bandenwissel in het algemeen (ik wil hierna echt all season banden want dit kost me echt :moneybag: :moneybag: :moneybag:)
-De receptioniste van de garage verneukt werkelijk alle nummers van de radio want ze kan niet zingen
-De koffie is goor
-Er wordt niet gehandhaafd op klanten zonder mondkap
-Zo in de spits terug rijden

(Maandag is sowieso niet m’n dag)

7 likes

Ik was net ergens een half uur heen gefietst en toen ik naar binnen wilde werkte die tyfus CoronaCheckapp ineens niet :rage:

Hij sprong steeds terug, kon m ook niet updaten (dat bleef die vrouw zeggen), internationale versie kon ie wel openen en daaronder staan ook je vaccinatie data maar dat wilden ze niet accepteren.

Dus ik ben een uur verder weer thuis voor niets, Toppie. Hele teringapp maar opnieuw geĂŻnstalleerd nu en kijken of ie nou wel consequent werkt, want nu werkt ie 90% van de tijd prima en dan ineens 10% wil ie niks en sta je daar met je goeie gedrag.

5 likes

Ik had dit laatst ook, toen heb ik mijn vaccinatiebewijs opnieuw toegevoegd en toen werkte het weer, wellicht is dat een optie volgende keer!

4 likes

Aan Zalando. Wilde laarzen bestellen, zwarte maar beige past eigenlijk beter bij me. Dus wilde dezelfde laarzen in het beige bestellen, twijfelde nog even over ‘antilope bruin’ maar nee toch beige.

Is dat de enige kleur die niet is afgeprijsd???

3 likes

Ik heb mijn QR code ook als pdf bestand op mijn telefoon en ook geprint in mijn tas, om dit soort situaties te voorkomen. Werkt goed, want heb het pdf bestand al eens gebruikt :+1:t2:

5 likes

Een foto van een hele gevulde kip ofzo in de familie app. Mijn zijn kop eraf of er zat juist iets in zijn anus gestopt geen idee. Snel verwijderd was t ik word er misselijk van.
Familieleden provoceren graag met vlees (en zwarte Piet). Maar ik ben ook hypocriet want ik heb zelf ook wel eens foto’s gedeeld waarop je een dode vis ziet. Maar dat was in ieder geval niet zo prominent in beeld :sob:
Er werd ook gezegd van oefenen voor Kerst oid. Nou hoop toch dat dit niet op tafel komt te staan :sob:
Edit; ik had gereageerd met ‘ieh ik heb de foto meteen verwijderd’. Wordt er direct nog een foto van gestuurd :sob: Ik word gek. Oeps misschien moet ik mijn mond wel houden want ik heb nu “rot op” getypt en dadelijk escaleert het helemaal uit de hand, drama

2 likes

Oké ik blijf thuis

6 likes

Dat had ik vorige week ook. Er werd normaal tussen 16 en 17 uur geleverd en uiteindelijk was het het bijna 18 uur.

Ik heb nu wel door dat AH in mijn buurt 's avonds erg moeilijk zich aan de leveringsuren kan houden door het verkeer en de locatie dat ik woon. Dus dat ze zoveel te laat zijn, vergeef ik ze wel, maar als dan ook de bezorgindicatie uit ligt, wordt het wel vervelend.

Deze week 's morgens besteld en mijn indicatie was tussen 8.12 en 8.22 en bestelling was er netjes om 8.16.

3 likes

Nou groot gelijk, wat kinderachtig van ze :roll_eyes:

6 likes