Toen ik vorige week uit eten was met een vriendin had zij hetzelfde! Gelukkig mochten we wel blijven zitten en toen hij het later wel deed kon ze hem alsnog laten zien.
Ooooh man hier word ik gewoon in jouw plaats kwaad van….
Ik erger me aan het liedje Dat heb jij gedaan van Meau Hewitt. De tekst en haar ervaring is heel verdrietig maar wat een zeiknummer. En hoor ‘m zo’n beetje elk uur.
Ik loop ook altijd achter iemand aan. Ook rennend haha. Ik koop altijd kaartjes op mijn telefoon maar die kut poortjes pakken bijna nooit de QR code.
Ik zit in een zoom training met meer dan 500 mensen (sowieso wtf), maar nu moeten we ergens iets invullen en er hebben nu NO JOKE 318 mensen in de chat gezet “klaar”. HOU OOOOOOOOOPPPPPPP
Ik lees dus overal over dit nr maar ik heb het nog nooit gehoord denk ik? Is dit een soort bacardi lemon?
Haha nee het is een verdrietig liedje! Dat is Bacardi lemon niet al is die wel om te huilen ja
Dit is het liedje:
Droge handen, lippen en hoofdhuid vooral m’n hoofdhuid want het jeukt ook. Ik gebruik gembershampoo van TBS en dat hielp eerst maar nu niet meer blijkbaar.
Ja
Altijd de goede maar het duurt of echt 100 minuten voordat hij hem eindelijk pakt of het lukt gewoon echt niet
Heerst er naast corona ook kinkhoest ofzo, ik word echt gek van mn eigen gehoest
(Of het is wel gewoon corona maar dat horen we overmorgen)
De kans jij dat ziek wordt van de kinkhoest is wel klein.
Er heerst wel het RS, rhinovirus, influenza naast de Corona.
oooh ik ook! Al sinds donderdag bezig incl alle pijn overal die je maar kunt hebben. Eerste test was negatief. Vandaag opnieuw testen want huisarts zei dat testen op dag 1 van je klachten niet betrouwbaar kan zijn
“Helaas hebben we voor deze woning de bezichtigingsronde al volgepland staan.” op een woning die er vanmorgen pas opstond
Ongeduldige bezorgers. Hij belde aan terwijl ik in de keuken stond. Dat is naast de voordeur. Dus twee stappen keuken uit, bochtje, twee stappen naar de voordeur. Doe ik open, staat ie al bij de buurman aan te bellen omdat hij dacht dat ik niet thuis was. Rustig aan.
Ik red het ook zelden om snel genoeg de trap af te rennen. Vet iritant inderdaad!
Dat sommige mannen op Tinder “” gebruiken in plaats van “
” om hun locatie aan te duiden.
Ja, van alle rode vlaggen die een vent kan hebben, zou ik liever willen dat je iets zoals narcisme, egoïstisch in bed of losse handjes in je bio zet in plaats van je woonplaats.
Dat is wel een goede, dat iedereen minimaal 1 red flag van zichzelf in z’n bio zet.
Woerden
Hahaha huh? Ik zou er niet willen wonen maar red flag?