Als ik toch een onderwerp kan blocken op tiktok dan is het godverdomme die curly girl methode.
Ik word ZO agressief van dat geknijp in al dat haar. Ik blijf maar klikken op niet geïnteresseerd en het werkt gewoon niet. UGGGGH.
Als ik toch een onderwerp kan blocken op tiktok dan is het godverdomme die curly girl methode.
Ik word ZO agressief van dat geknijp in al dat haar. Ik blijf maar klikken op niet geïnteresseerd en het werkt gewoon niet. UGGGGH.
Scrunchen heet dat hoor
Hoe jij hardop reflecteert op je leven behoort echt tot de hoogste vorm van amusement wat mij betreft.
Dit mini stukje kaas maakt mij woest.
Ik heb m’n telefoon op m’n gezicht laten vallen. Het doet echt tering veel pijn. Lig nog steeds met m’n telefoon boven m’n hoofd, ik leer niks.
Na de ~~~ dipping bowl method ~~~~
Alles is een leermoment
Je kunt 1 kant met een plakbandje op je pols vastplakken zag ik laatst! Dan kan je ‘m er zo in klikken.
Oja dat is ook slim zo! Met een plakbandje iets meer controle denk ik. Benieuwd of het fijn werkt!
Le baby heb ik laatst ergens gezien bij een momfluencer, le hond heb ik verzonnen om het aan te dikken
O ja, dit doet me denken aan mijn eigen ergernis.
Tijdens het voorstukje van HLF8 kondigt Johnny de Mol altijd de muziekgast aan en vervolgens ‘danst’ 'ie altijd op precíes dezelfde manier tot de camera weg is. Ik kan daar echt niet meer naar kijken, vind het zo ergerlijk. Er ontstaat een soort misplaatste zelfingenomenheid op zijn gezicht als hij dat doet, ugh.
Dat het twee dagen zonnig is en dan meteen mensen weer van die stomme kutgrapjes gaan maken zoals “nou dan je weer even bijkleuren, dat kun jij wel gebruiken!!”. Hou gewoon je bek Jeroen. Zo niet origineel ook want elk jaar weer hetzelfde
Websites waar ik niet in een klik kan filteren op kleding in mijn maat en dus per kledingstuk moet gaan kijken of ze zo aardig zijn geweest om het ook in een grotere maat te produceren.
Oh en nog erger: dat een bepaalde broek dan wel mijn maat heeft, maar ik maar uit 1 van de 7 wassingen mag kiezen omdat in anders toch even 10cm van mijn heup moet zagen.
Mijn fiets had wat problemen sinds deze week, maar ik kon hem vanwege werk pas vandaag naar de fietsenmaker brengen. Ik dacht als ik direct als hij open is mijn fiets heen breng dan heb ik de meeste kans dat ik hem ook weer snel kan ophalen, want eigenlijk heb ik m vandaag nodig. Blijkt dat de fietsenmaker het mega druk heeft en het de vraag is of mijn fiets vandaag nog gemaakt kan worden zo kut. Hij staat er nu wel maar ik hoop stiekem dat ze me alsnog gaan bellen vanmiddag dat hij toch gemaakt is.
Ik had mijn schoen gelijmd, maar nu is die weer los. Ging los bij de laatste meters van mijn pauze wandeling.
Straks nog 1 poging doen tot lijmen en anders gaan ze weg.
Hij kan zelf alvast een afspraak maken voor zijn eigen huidkanker behandeling over 20 jaar…
Echt dat idee van bruin worden moeten we vanaf, het is gewoon huidschade. Je huidskleur is prima. En anders lekker selftan…
Oh ja zie alweer op tegen de zomer met altijd dat ongevraagde commentaar over dat ik zo wit ben. Goh meen je niet Ans dat weet ik zelf ook wel. Echt irritant. En van de zon wordt ik niet bruin en zelfbruinen niet altijd zin in haha laat me gewoon met rust.
Sowieso snap ik niets van die obsessie van intellectueel Nederland met antieke talen Beetje tof doen met vakken die voor het gros van de mensen onnodig zijn
Ik heb zo een afsluitende borrel van een trainingstraject en normaal stuurt degene die het organiseert nog een mail in de week zelf. Dat heeft ze nu niet gedaan en ik ben zo bang dat ik daar straks als enige ben? Het is helemaal niet echt ergens op gebaseerd maar nouja de laatste keer was de opkomst ook al laag dus ik heb er echt weinig vertrouwen in.