Waar erger je je aan? #12

De discussie wordt voortgezet vanaf Waar erger je je aan? #11 - #5270.

Eerdere discussies:

8 likes

ik heb biab laten zetten en die lak maakt mijn nagels dikker en ik kan daarmee niet chill krabben of in mijn neus peuteren :triumph:

5 likes

Aan de vieze gore zachte rimpelige handen die je krijgt nadat je je huis hebt gepoetst. Ik haaaaat het en het voelt zo verschrikkelijk naar

8 likes

Koop je toch schoonmaakhandschoenen?

6 likes

De snackbar hier achteruit gaat. Je moet altijd vermelden doorgebakken anders is half rauw.
En gisteren was de patat goed gebakken, maar zo weinig. Normaal steekt het uit het bakje. Nu gewoon met saus en al onder de rand. Zo weinig, was zeg maar net 2 patatjes op elkaar gestapeld hoog. En raakte de zijkanten nauwelijks, dus naast geen berg in hoogte ook niet in de breedte. Papier waarin zat was gewoon schoon. Aan het eind had je saus teveel en patat te weinig.
Ik had een foto moeten maken.
Denk er nog steeds aan hoe weinig. En softijs verkochten ze ook nog niet.

11 likes

Mijn ex, hij voegt me dan ineens toe op insta, ik accepteer. Maanden later weer ineens een verzoek, ik accepteer en dan weer een verzoek etc etc. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en er is nooit iets geks voor gevallen, dus zie ook niet in waarom ik hem niet zou accepteren want ik zet nooit iets interessants op mijn insta.
Dus ik heb een berichtje gestuurd met joejoe, als je iets wilt weten vraag het me of is er iets aan de hand. Ik ben benieuwd of ik antwoord krijg.

2 likes

Aan de verwerkingstijd die mijn hoofd overal voor nodig heeft, jeetje.

2 likes

Deze ergenis snap ik zo goed. Heb je zin in een patatje krijg je zo’n half bakje vol. Terwijl wat kost patat nou… Een snackbar moet royaal zijn met patat.

9 likes

Antwoord gekregen: Ik moest je verwijderen van mijn vriendin. Achja eerlijk is hij dan wel.

11 likes

Ben net uit m’n spijkerbroek gescheurd :joy::+1:t2: Snel m’n chillbroek weer aan

3 likes

Ik moet m’n groenbak legen en daar heb ik zo’n enorme hekel aan. Moet ik met dat vieze ding door m’n huis en drie trappen af. Wil altijd meteen erna douchen ughhh.

1 like

Er stond bij de etos creme van weleda nu Voor Maar 2.50, ik helemaal blij
Stond er op het doosje: Weleda trakteert!
Ik dacht, o leuk!

Blijkt dat ik een soort sample heb gekocht??
Ok, anders had het me 9.95 gekocht maar voel me alsnog een beetje genaaid

4 likes

Dat ik eind van de dag altijd goede werkflow heb. Waarom kan dat niet smorgens. Dan ben ik eerder vrij.

8 likes

Ik weet niet of ik momenteel een hormonale heks ben, maar ik kan er zó niet tegen dat als ik klaag over vermoeidheid tegenover mijn man, hij standaard met het antwoord komt 'pff ja ik kom ‘s ochtends ook mijn bed niet uit’. Oh ja?? Heb jij ook een baby in je buik die voetbalt met al je organen, waardoor je geen lucht krijgt, brandend maagzuur hebt en niet weet hoe je moet liggen omdat je ribben hartstikke veel pijn doen? Het is geen uitnodiging om slaapervaringen uit te wisselen, ik wil gewoon horen: ‘oh wat vervelend schat, zal ik koken vanavond/de kinderen in bed leggen/ whatever’

22 likes

Maar zeg dat dan ook gewoon tegen hem?

3 likes

Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb? Neemt toch niet weg dat zo’n antwoord irritant is. Ik kom hier zoals 99% van het forum gewoon om te klagen

1 like

:fire: :eyes:

7 likes

Ja dit zijn wel hormonale heks-vibes, ben ik bang :rofl:

1 like

Die vraag was ook vooral retorisch :sweat_smile:

2 likes

Nou ik herken dit en ik ben niet zwanger, maar misschien ben ik wel een niet zwangere hormonale heks :joy:

4 likes