Waar erger je je aan? #12

Mijn huis is zo rommelig en stoffig :sob::pleading_face: en ik wil het gewoon niet zelf opruimen allemaal.

2 likes

Ik krijg in mijn nieuwe woning ook stadsverwarming, kan er nu al om janken :cry:

3 likes

bied je nieren maar alvast aan op het darkweb!

3 likes

Jezus wat kut.

Ik woon ook in een appartement zonder gas en met stadsverwarming en houd nu mijn hart vast :frowning: Onze afrekening is altijd pas in het najaar.

2 likes

Ergeren is niet het juiste woord want ik ben echt woest. Ik was in de voortuin aan het werken. Stond eventjes voorover om wat onkruid te verwijderen en één of andere boomervent die langsloopt slaat op mijn kont :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:.
Toen ik vroeg waar the fuck hij mee bezig was zei hij gewoon lachend dat ik er dan maar niet zo uitnodigend bij moest staan. Echt spijt dat ik hem niet in zijn ballen heb getrapt omdat ze er zo uitnodigend hingen :triumph:.

19 likes

What the fuck

8 likes

Ik zit echt zo :open_mouth::face_with_symbols_over_mouth::open_mouth::face_with_symbols_over_mouth::open_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Wat een :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Beetje late reactie maar; woon je in een appartement oid? In onze flat hebben we er ook last van. Zelfs mensen die het hele jaar geen verwarming aan hadden moesten bijbetalen
Blijkbaar had dat te maken met verschil in temperatuur binnen/buiten waardoor hij automatisch aangaat. We hebben toen besloten om met de hele flat het in de zomermaanden gewoon helemaal af te sluiten zodat hij ook niet vanzelf aan kan.

1 like

Wow waar haalt zo’n man het gore lef vandaan en ook nog goedpraten. Zou je er nog iets mee willen doen?
Weet je bijvoorbeeld waar hij woont of iets?

3 likes

Wat een gore teringlijer! Zie je het zitten om aangifte te doen? Echt wat een randdebiel

16 likes

Nooooo ik heb nu dus 6 dagen geen wc, omdat ze een leiding missen. Net kwam iemand wel gaten voor de leiding boren, maar nog niks is af. Werd er na een uur geklopt, dus ik hoopte dat het degene was die die leiding kon fixen
 is het iemand die vroeg of wij onze noodtoilet al hadden gekregen.
Ja, maar ik wil niet in een plastic zak piessen en poepen. Ik wil mijn eigen wc, met mijn roddels en de bubbels. Bijna 5 euro verspild aan roddelblad die ik nu niet kan lezen.

2 likes

Ik zie iedereen op insta vol in de zon zitten maar het is hier megabewolkt, echt irri

1 like

Tante fanny pizzadeeg is top en hebben ze ook bij picnic! Succes met deze teleurstelling vanavond.

6 likes

Mm een Tortizza

6 likes

En @ferris ik neem aan dat hij in de buurt woont want zo groot is dit dorp niet. Denk dat aangifte weinig zin heeft helaas. Ik weet geen naam of adres dus daar kunnen ze niks mee.

4 likes

Ik erger me even aan mezelf. Twee nachten op rij slecht geslapen, onwijs druk op werk ook. Nu vrij en zou graag van de zon genieten maar ben even helemaal levensmoe.

1 like

Jeetje wtf @Chesirecat Mocht je m nog een keer tegenkomen, maak snel een foto van z’n gezicht en print posters met wat hij flikt en hang die door de buurt heen. Ik weet niet of ik dit echt zou doen maar dit soort bizarre dingen wil je toch gaan doen als iemand dit flikt. Ik word er ook echt boos van

9 likes

Ik deed net heel cool in de supermarkt, zo van: ik hoef geen chocolade voor na het eten want ik ben op dieet en dat hou ik vol.

En heb ik mn avondeten op en dan eet ik normaal 2 mini zoenen en die mis ik nu dus :sob::sob:

Klant levert een berg shit aan foto’s en teksten aan voor grafische klus. Kwaliteit is van het kaliber foto’s gemaakt met een aardappel. Teksten die gestructureerd zouden moeten zijn, maar dat niet zijn.

“Kan je hier iets moois van maken?”

:dotted_line_face:

7 likes

Na de laatste update van tiktok is het algoritme ten eerste fucked. En ten tweede zie ik nl’se reacties bovenaan en die wil ik niet zien want die zijn niet grappig

Oh taal aanpassen naar Engels hiha

2 likes