Waar erger je je aan? #12

Er wordt al heel lang bij abortusklinieken geprotesteerd. Boos heeft er zelfs een aflevering over.

4 likes

Dit wordt al een behoorlijke tijd gebruikt! Kaarsen met sojawas ruiken over het algemeen beter, walmen minder en blijven langer branden. En het is natuurlijk een diervriendelijker alternatief dan stearine (uit dierlijke bron dan)/bijenwas.

2 likes

Al sinds abortusklinieken bestaan wordt er geprotesteerd, dus sinds de jaren '70

9 likes

Ja ik heb nu 2,5 week vakantie dus we wisten dat we nu zouden gaan. Mijn vriend werkt tijdens de vakantie gewoon door.

En heb wel al zonnebrand gekocht en andere vakantiedingen, ben al half aan het inpakken maar nog geen idee hoe of wat :sob::pleading_face:

1 like

Ja 8 is ook wel het minimale met een baby

2 likes

Ik heb geen wc en mijn water begint nu te zakken. Het enige wat ik nu heb is een bak en een paar plastic zakken, maar die staat midden in de hal. FML

1 like

Ik hoop en duim echt voor jou dat je snel weet wat er aan de hand is en dat ze je goed kunnen helpen.
Deze periode is echt kut… sterkte

1 like

Ja zo één stond er nu ook weer :sob:
Trouwens @ iedereen die mijn ergernis deelt. Er is morgen een solidariteitsdemo om 13:00 op de Dam in Amsterdam. Kom ook :muscle::purple_heart:

12 likes

Ik moest zelf een keer door het stadscentrum toen er zo’n protestmars was tegen abortus. Allemaal ouders die met hun kinderen liepen, van de politie moesten wij maar omfietsen. Heb toen ook meerder ouders aangesproken en gezegd echt ongehoord dat je kinderen mee laat lopen in mars waar ze zelf niet eens weten waar het voor staat…

Vind het sowieso belachelijk dat ze de hele binnenstad ervoor in beslag namen, je zou maar net gaan winkelen en daarmee geconfronteerd worden

5 likes

Haha precies deze fout heb ik ook gemaakt. Maar ik moet zeggen dat ik light blue forever ook wel lekker vind. Jij niet?

Die shit die gaande is met stadsverwarming is echt illegaal, je zou over moeten kunnen stappen van leverancier toch?

5 likes

Neeee echt? En dat is dan van 2021 toch? En toen waren de prijzen niet eens zo abnormaal hoog zoals ?! :exploding_head:

1 like

Nice :clap: Ik heb me ook aangemeld maar ben bang dat ze me gaan afwijzen omdat ik net buiten die 5 km cirkel woon. Maar ik hoop dat het toch kan.

3 likes

ik vind dat altijd zo erg he, als ze kinderen gaan betrekken bij de anti/abortusmarsen. Het gaat niet over kinderen, het gaat over zelfbeschikkingsrecht van volwassenen! :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

ik heb me ook aangemeld, maar ik ben bang dat mijn werk niet flexibel genoeg is.

1 like

Ja het is echt bizar hoe vroeg kinderen worden geïndoctrineerd met dat anti-abortusstandpunt. Ik kom zelf uit zo’n omgeving en op de basisschool moesten wij al collecteren voor zo’n anti-abortusclub (de VBOK) en ik had zelfs zo’n speldje met 2 voetjes dat ik toen al droeg :sob:

De enige demonstratie waar je je kinderen mee naar toe zou moeten nemen is een klimaatdemonstratie.

5 likes

Er was iemand in mijn wagon een talkshow aan het kijken zonder hoofdtelefoon op standje LUID. Er gingen zelfs mensen weg om zich ergens anders te plaatsen. Ik ga naar die vrouw en vraag of ze met oortjes in kan luisteren. Ze verstond me niet, ik vroeg het dan opnieuw in het Engels en toen bleek die vrouw gewoon een stereotype luide Amerikaanse. :joy:

1 like

De tandjes… ik ben benieuwd wat ik dan nog moet betalen. Ik had niet door dat warmte zo duur was geworden dus wel altijd de verwarming aangehad (nou gebruik ik wel maar 1 verwarming in mijn hele woning)

Ik heb dus wel zonnepanelen waar ik gebruik van maak dus ik denk dat ik voor dit najaar een elektrische kachel aan ga schaffen…

2 likes

Ja, echt zo bizar! Ik kom zelf ook uit zo’n omgeving en had precies hetzelfde met collecteren…vind het ook nog steeds niet oké dat mijn ouders dit mij toe hebben laten doen.

3 likes

wij moeten 880!!! terugbetalen. Ook met stadsverwarming, dus ik voel je pijn. En er zitten zelfs zonnepanelen op het appartement.