Waar erger je je aan? #12

Ik heb zelf recentelijk de keus gemaakt/moeten maken en dit maakt me echt zo boos en verdrietig. Het nieuws uit de VS kwam ook wel even extra binnen, te bizar en naar voor woorden.

Ah ik kan me voorstellen dat dit soort dingen dan extra hard binnenkomen, wat rot voor je. Kun je het nieuws een beetje uit de weg gaan of heb je mensen in je omgeving die je extra kunnen steunen nu? Ik hoop het :hugs:

4 likes

Ik hoef het niet perse uit de weg te gaan maar had wel even een wtf moment toen ik me besefte dat dit mij persoonlijk raakt. Heb er gisteren wel met een vriendinnetje over kunnen praten met en dat was wel fijn.
Hoe langer ik er over nadenk hoe minder ik het ook uit de weg wil gaan eerlijk gezegd. Lekkere dooddoener maar als ik in Amsterdam had gewoond dan was ik naar steunbetuiging gegaan.

3 likes

Oh hebben we zonnepanelen? Wist ik niet eens haha :grimacing: Durf het bijna niet te zeggen, maar ik kreeg dus 850euro terug
 :sweat_smile: Heb m’n verwarming nooit heel hoog staan maar heb ook echt geen kou geleden. Ben benieuwd of het dan toch veel uitmaakt aan welke kant van het pand je zit ofzo, merk nu dat ik het juist lastig vindt het koeler te krijgen in huis. Maar damn, wat een verschil, wat bizar!

1 like

Same! Ik haat dit echt. Zit het hele weekend alleen zielig omdat ik ook echt koorts en heb nu kan ik ook niet eens lekker eten.

1 like

Automobilisten die op zo’n smalle 60- of 80 weg zonder markering in het midden niet helemaal zo ver mogelijk rechts gaan rijden. Vaak het soort wegen tussen weilanden of in beboste rustige gebieden.

Ja joh blijf lekker 30 cm van de kant af rijden, een botsing zal ons beiden goed doen.

In het kutste geval staan er ook nog bomen op 2 cm aan beide kanten van de weg, dus kun je zelf ook niet de berm in als je wil uitwijken.

Vreselijk.

Ik haat het ook gewoon omdat je overgeleverd bent aan het inzicht en de genade van de ander, nog meer dan met andere verkeerssituaties.

10 likes

Mensen die Pim Fortuyn aan het rouwen zijn. Ik bedoel: er hing een vlag op een stadhuis halfstok voor een man die allochtonen uit die stad wilde. Meer dan de helft van die stad is allochtoon? Wat bezielt je? Die man was diep kwaadaardig en de voorzitter van de Tweede Kamer prijst zijn ideeën?

43 likes

Appjes van mensen die alleen wat van je willen, verder nooit interesse

11 likes

Irritant is dat hù. Als je dan hun naam op je scherm ziet is het eerste wat opkomt ‘wat wil Jeroen nu weer’.

Tegenwoordig zet ik ze op stil en gearchiveerd zodat ik ze niet meteen zie.

9 likes

Dat mensen zich soms zelf niet schamen he?! Ik heb een “vriendin” (niet echt dus) die me denk ik echt nog nooit voor “casual interesse” heeft geappt, alleen als ze wat van me nodig heeft. En ze lijkt het de vanzelfsprekendste zaak van de wereld te vinden.

3 likes

@FrauHelga en @Krabsalade ja idd geen schaamte en wat nu weer.

Dempen en archiveren is een goeie.

2 likes

Ik krijg om de haverklap kortingscodes van Uber in m’n brievenbus. Eerste keer dacht ik nog leuk, maar die codes werken natuurlijk nooit want is alleen voor nieuwe gebruikers. Kap dan met die shit steeds sturen, heb een NEE-NEE sticker nota bene. Mja gericht ‘aan de bewoners van’ he :roll_eyes:

5 likes

Ik ben ook zo bang voor de afrekening inderdaad van onze stookkosten
 Wij hebben de verwarming sinds januari ongeveer al uit staan

En het moet zeker zo goedkoop mogelijk.

2 likes

Gratis :money_mouth_face:

Edit: gierige Jeroen.

2 likes

Altijd leuk die klanten :thumbsup:

3 likes

Oh sorry ik dacht dat je het vroeg over die gierige Jeroen. Die wil alles gratis.

De klant van het drukwerk wil het inderdaad ‘voor een zacht prijsje’. :dotted_line_face:

Oh hmmm dat is echt vreemd. we hadden echt heel weinig gebruik, het waren voornamelijk de vaste kosten voor stadsverwarming
 maar moet zeggen dat we het maandbedrag ook hoger hadden kunnen zetten maar dan nog hadden we moeten bijbetalen denk ik. Wordt inmiddels wel een dure grap hier wonen, ook met die huurverhoging weer :sob:

3 likes

Ik zit alweer onder de muggenbulten :angry:

Staat er ook op dat je kan afmelden via postfilter? Want dat is ook een leugen, krijg vandaag WEER papierverspilling van uber terwijl ik me al afgemeld had.

1 like