Waar erger je je aan? #12

Ik verveel me zo hard. Ik heb gelukkig geen klachten meer en moet alleen vandaag nog in quarantaine maar ben het huis zattt. En ik wil echt niet huishouden doen :joy:

Nu je huis doen, dan kun je uit quarantaine leuke dingen doen zonder je druk te maken over je huis! :smile:

2 likes

Mensen die in een gezellige groepsgesprek opeens zo’n enorme bom droppen waardoor de hele sfeer kut is en vervolgens niets meer van zich laten horen om na bijna dag te vertellen dat het wel meeviel.
Stfu op dan.
En nog erger
 als ze iets doms hebben gedaan, erover gaan janken en het na een dag weer doen.

In de trant van:

• “Oh ik heb m’n arm op 3 plekken gebroken, het bot steekt uit mijn vel en allemaal omdat ik een onmogelijk trucje op mn skateboard wilde doen. Ik ga nu naar het ziekenhuis en ik ben zo baaaang.”
  • stilte
  • stilte
  • “Hoe gaat het nu?”
  • “Oh ja was maar een schram. Ik ga vanavond weer oefenen hihi.”
6 likes

Bedoel je met groepsgesprek het forum. Want ja kei irri idd

3 likes

Eens, maar was hij geen vat vol tegenstrijdigheden? Werkte op de EUR heel goed samen met allochtone PhD-ers, had Marokkaanse vriendjes etc. Tegeliji ook “links achtige” ideeen waardoor mensen in mijn oude wijk (volksbuurt rotterdam met veel Kaapverdische en Surinaamse bewoners) fan waren en op hem stemden.

En idd ook veel rechtse uitspraken, tuurlijk maar Aboutaleb die van de week min of meer excuus aanbood voor niet de-escaleren destijds en meer de dialoog had moeten opzoeken. Dus nu toch sterk (lokaal) het sentiment ontstaan om hem van zijn fascistische label te willen ontdoen, en hem als een slachtoffer van mening van vrijheidsuiting te zien. Zo wordt hij in Rotterdam ervaren nu, dat verklaart de vlag halfstok vermoed ik. Wat idd vrij ver gaat gelet op zijn anti islam houding

1 like

Voornamelijk whatsapp, maar ik discrimineer geen platformen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Dat ik op een zon, zee, strand bestemming op vakantie ben & het nog geen een keer zonnig / goed weer is geweest.

1 like

Nee? Waar, en zijn de verwachtingen voor de komende dagen wel okay?

3 likes

Dat is zo balen!

2 likes

Ik weet niet of dat hiervoor werkt maar op stage moest ik vroeger stickers verwijderen door het even warm te fohnen.

Edit: spuit11

4 likes

Sardinie, het wordt mooi (en droog) als we gaan😭 haha, vrij balen:

Niemand met een ringbel in de buurt toevallig?

Ik kan er met m’n verste verstand niet bij dit zomaar, bij een voor mij totaal onbekende te doen. :neutral_face: :neutral_face: Ik zou er bijna een klopjacht van gaan houden om te achterhalen waar die zieke geest zich bevind
 Mja ik ben ook weer een stuurlui aan wal :sweat_smile:

7 likes

Ahhh wat rot dat je alleen regen hebt gehad! Ik ben nu ook op Sardinië en t komt wel echt met bakken uit de hemel soms ja, maar ik ben voor werk dus dan is dat toch wat minder vervelend dan in je vakantie.

4 likes

Hm de buurman heeft wel een camera in de voortuin omdat zijn auto een keer is opengebroken. Ik zou eens kunnen vragen of daar iets te zien is. Bedankt! Ik had daar helemaal niet aan gedacht.

16 likes

Ik vind winkelen zo afschuwelijk de laatste tijd?? Vind dat ik er gewoon goed en normaal uitzie, maar dan ga ik naar h&m oid en dan zit de grootste maat me te strak en dan ben ik helemaal confused over hoe ik die kleding opvul en waarmee?? en dan verlaat alle levensvreugde mijn lichaam en koop ik maar weer baby kleren.

12 likes

nou het probleem is dus de hm

37 likes

Dat er in mijn omgeving kinderen zijn die de communie doen terwijl hun eigen ouders niets met geloof hebben, maar het doen voor de cadeaus?

4 likes

Wow, dat is wel heel lang. Echt aso. Overigens was ik net ook geirriteerd maar omdat ze vroeger kwamen dan ik had aangegeven. Gelukkig was ik net thuis :sweat_smile:

1 like

Ja ik zou de h&m wel de schuld willen geven maar ik heb het overal helaas :joy::sob:

Ik zat vroeger op een katholieke basisschool en had ook zo veel klasgenoten die nooit naar de kerk gingen, maar wel de communie deden. Zelf heb ik geen communie gedaan, maar we gingen dan wel naar sommige feestjes na de communie en dan kregen ze ook cadeaus van ons. Ik snapte daar toen al niks van. Ook niet waarom wij wel naar die feestjes gingen trouwens, maar goed

1 like