Zo belachelijk
. Ik had het laatst ook, toen had ik expres op de papieren mezelf als koper gezet en mn vriend als medekoper. En toch stond het op de definitieve versie precies omgedraaid ![]()
![]()
Die TikTok-muts van Praktijkvitaaloisterwijk, waarom komt zij hele tijd voorbij met haar duffe dingen, zien anderen haar ook of denkt TikTok dat ik hoogsensitief ben én daar suffe content over wil zien�!
Aan mijn man die de baby wel even op bed doe. Eerst laat hij haar liggen in de kinderwagen.nadat ik aangeef dat ze gewoon in bed moet, legt hij haar erin zonder slaapzak. Daarvoor had hij haar luier ook niet gecontroleerd dus die zat natuurlijk ook vol. Mag ik dealen met een wakkere baby omdat ze niet zo kon blijven liggen. Hij weet dat ik zo slecht ga op dit soort weaponized incompetence gedoe.
De influencerreisjes zijn weer begonnen. Had gehoopt dat deze na corona voorbij zouden zijn. Moet ik weer naar hippe 16jarigen op Insta kijkenš
Als ik een (notariƫle) akte maak dan doet het systeem gewoon degene met de letter die eerder komt in 't alfabet op nr 1, dus soms is dat man en soms is dat vrouw. Maar ik heb dus serieus eens een koper gehad die belde dat ik dat moest aanpassen want de man moest eerst, daarna de vrouw ![]()
![]()
![]()
Mansplainende collegaās. Echt #*+
Wat een jankmuil
Nee, ik zie haar ook steeds. Net onkruid, blijf maar niet geĆÆnteresseerd aangeven, maar toch komt het steeds weer terug.
Er wordt hier wel vaker geklaagd over gitaren in hostels, maar ik zit nu een albergue (soort hostel voor pelgrims) en iemand pakte de gitaar en ging zingen tijdens het ontbijt van kwart voor 7 ![]()
![]()
![]()
Dit soort lui moet je gewoon blokkeren. Alle naturopaths worden ook door mij geblokt. Effectiever dan āniet geĆÆnteresseerdā
Is het Rob?
De stem van Meau en haar liedjes. Dit hoef ik niet op de vroege ochtend te horen en nooit niet.
Kleine ergenis maar dan zet ik teams ff op mute want moet niezen en dan zegt ie āyouāre on muteā ja niet iedereen hoeft mn nies te horen.
Ik vind het zo irritant dat ze overal wordt geplugd. Stop making Mae happen! Slaapverwekkend
Het is MEAU
Hahahah zelfs de naam is saaiiiii
Ik kreeg ook jeuk op mān hoofd nadat ik dit las
Ik verbaas en erger me ontzettend aan hoe incompetent eigenlijk alle organisaties zijn waarmee ik te maken heb.
Makelaar: typefouten in de naam van mijn vriend, mijn geboortedatum en telefoonnummer in de verkoopovereenkomst.
Notaris: stuurt de inloggegevens voor hun portal (met al onze vertrouwelijke financiƫle gegevens!) naar een compleet random e-mailadres en zet een verkeerd paspoortnummer op de hypotheekakte.
Verhuisbedrijf: levert tot 2 keer toe verkeerde offerte aan (inclusief verkeerd adres, zou schrikken zijn voor die bewoners als er opeens een verhuisbedrijf bij hun aanbelt).
Werkman: heeft de verkeerde bakstenen meegenomen (ondanks eerdere inspectie) en is nu al 2 uur pleite om nieuwe te halen.
En ga zo maar door. Ik vraag me oprecht af hoe dit komt. Is er zoān groot gebrek aan goede administratieve krachten? Kost dit die bedrijven zelf ook niet super veel geld / tijd door boze mensen aan de telefoon en slechte reviews? Het lijkt echt alsof er niks goed kan gaan, en het gaat steeds om dingen die in mijn ogen heel gemakkelijk voorkomen kunnen worden.
Je bent niet gek. Je geeft aan dat je niet kan (overmacht ook in jouw geval, niet alsof je dit gepland hebt) en dat wordt niet echt serieus genomen. Dus snap dat het je een rotgevoel gaf.
Hoe is het uiteindelijk āopgelostā?
Niet. Ik kan eventueel volgende week dinsdag (in de middag terwijl ik werk dan) optreden. Ik spreek haar wel volgende week maandag, dan ben ik ook wat minder geĆÆrriteerd.