Waar erger je je aan? #12

Ging om een kleine zaak in Oost-Nederland. Maar het zullen er vast meer zijn jašŸ˜…

1 like

Ik heb extra betaald voor same day deliveryvqn een pakket, ze hebben nog precies 12 minuten om te komen. Het wordt erg laat vind ik en de vraag met DHL is of ze überhaupt komen

1 like

Ik kwam exact dit plaatsen! Zag in de app van DHL opeens staan dat het nu morgen geleverd wordt. Ik betaal voor same day delivery, omdat ik morgen een weekend weg ben, godvrdmm

Edit: en ook niet morgenochtend ofzo, nee weer zelfde tijdvak dus morgen tussen 17.30 en 22.30 weer. Ik ben echt onredelijk woest.

2 likes

Die van mij is net nog gekomen! Ik zou echt een klacht indienen hoor, zeker omdat je ook voor de extra service betaalt :unamused:

2 likes

Noooo jaloers
Lullige is dat DHL daarmee al direct verwijst naar de webshop, terwijl ze m’n pakketje wel al in handen hebben, want om 18:41 uur waren ze nog onderweg hierheen. De webshop kan daar echt geen fuck aan doen. En is ook niet meer bereikbaar natuurlijk.

Super vervelend. Dit soort dingen gebeuren zo vaak met DHL dat ik al meteen chagrijnig word als ik zie dat mijn pakket met DHL bezorgd gaat worden :grimacing: kan je niet bij de webshop proberen op z’n minst de kosten die je betaald hebt voor same day delivery terug te krijgen? Lost je probleem natuurlijk niet op, maar je zou niet moeten hoeven betalen voor een service die je niet krijgt

2 likes

Ja dat laatste, sneakers en gympen enzo kan je echt prima in maat 35 overal online vinden. Maar dat ze vaak starten vanaf damesmaat 37 in Nederland vind ik ook wel opmerkelijk. Als ze maat 36 hebben (wat mij eigenlijk te groot is maar oke zooltjes) is het aanbod heel beperkt. Of het moet besteld worden want zelden op voorraad.

Bij mijn Nelson in de stad zeiden ze dat ze van 36 maar ƩƩn paar bestellen! :woman_shrugging:t3:
Panama Jacks vallen klein.
Nou helaas dan Nelson…. Bestel ik ze wel goedkoper online.

1 like

Oprechte vraag, waarom vind je dit vervelend? Want mails kun je prima pas na een paar dagen beantwoorden toch?

1 like

Ik vind t soms ook irritant dat ik dan bijv op vrijdag middag allemaal mails krijg met vragen, daar zit ik dan in m’n weekend over na te denken haha. Heb ik liever dan op vrijdag ochtend, dan kan ik er onder werktijd over nadenken :sweat_smile:

5 likes

Ik heb best wel last van misofonie en met name eetgeluiden. Nu belde m’n moeder vanmiddag of ik vanavond m’n vader z’n eten op wil warmen (hij ligt in het ziekenhuis en kan zelf niet naar de magnetron lopen) en ik maak me de hele middag al zo druk dat ik dan aan minitafel met hem moet zitten, zonder andere geluiden om me heen en naar z’n gesmak moet luisteren. Hij eet sowieso altijd heel erg met z’n mond open en vroeger deed ik altijd oordopjes in en ging ik youtube kijken ofzo, zodat ik het niet hoorde. Nu gaat dat natuurlijk niet :smiling_face_with_tear: En ik erger me ook aan mezelf dat ik er zo’n last van heb, maar daar kies ik ook niet zelf voor.

het ding met misofonie (ik heb het ook) is, het gaat voor een groot deel om wat je jezelf vertelt. vroeger was het misschien anders, maar nu ga jij daarheen om je zieke vader te helpen met zijn eten, omdat hij het zelf niet kan. als jij van tevoren en tijdens het eten denkt: ā€˜mijn vader heeft nu eten, ik gun het hem, ik hoop dat hij ervan geniet’, dan wordt het misschien makkelijker om die eetgeluiden voor jezelf los te laten. als ik bijv last heb van de bovenburen die aan het rotzooien zijn, dan helpt het om te denken ā€˜het zijn mensen, ze wonen in hun huis, ze zijn vrij om te doen wat zij willen, soms maak ik ook herrie, het is vast zo voorbij’. succes!

12 likes

Dit kan ik ook altijd wel tenzij het dus eetgeluiden zijn. Ik kan daar irrationeel woedend van worden en al deze spreuken helpen mij dan niet :cry:

1 like

Bij mij ook niet. Soort agressie komt naar boven die ik niet tegen kan houden.
Naar de bioscoop gaan vind ik daardoor ook vreselijk. Hele tijd dat gemak van mensen die popcorn/chips eten.
Krijg dan een error.

3 likes

Dat ik zo lang hoest na een verkoudheidje. Het voelt alsof mijn longen half vol snot zitten wat niet los komt en mijn stem is naar de klote.

1 like

Slechte wifi / internet in Griekenland
Wc papier niet door de wc mogen spoelen. Echt niet romantisch hoor

2 likes

Me too. Echt zo irritant :unamused:

2 likes

Een half uur eerder je mail dan afsluiten?

2 likes

Heb een nieuw glasplaatje voor op m’n telefoon gekocht. Was al tegen m’n vriend aan het klagen dat ik €10 duur vond. Bij het opplakken kwam ik erachter dat ik er eentje hebt gekocht voor een iPhone xs/s dus nu kost het me €20 :rage:

1 like

Werd wakker uit een droom waarin ik te laat kwam op mn werk. Nu lig ik klaarwakker en hoef nog lang niet te beginnen op mn werk…

1 like