Oh! Ik wist niet dat omoda ook fysieke winkels heeft.
Ik bestelde alleen online.
Maar hé, sneakers hebben wij wel weer goedkopere schoenen
Oh! Ik wist niet dat omoda ook fysieke winkels heeft.
Ik bestelde alleen online.
Maar hé, sneakers hebben wij wel weer goedkopere schoenen
Daarnaast vind ik en Zeggen we raar staan.
En ik hou vind ik gewoon lelijk zonder d.
Wortels maken meer kapot dan je lief is.
Zoveel zin om dit te kopen voor mijn vriends verjaardag
Nog best een aardig bedrag
Ik heb een vast adresje voor kleding reparaties maar ze zijn altijd heel vriendelijk maar net te langzaam en chaotisch. Maar ik vind deze mensen zo aardig dat ik toch blijf terugkomen.
Ooh kan dit echt? ik ken het alleen van Arnold van de magic schoolbus
Lijkt mijn notaris wel, verkeerde e-mailadres gebruikt (was afspraakbevestiging dus whatever) maar ook inhoudelijk echt slecht… Je feitelijke hypothecaire inschrijving is dubbel zo hoog en dat deed ze af als ‘allemaal niet zo belangrijk’ (dat is het wel) en toen ik de notaris aansprak op een fout in de nota van afrekening kreeg ik een grote mond. Waarom ik dat niet eerder had gemeld?
Sexy bordje hoor. Serieus, wie hangt zoiets in de slaapkamer
Ik heb net een dutje gedaan van 2 uur en nu ben ik chagerijnig wakker. Gewoon te diep geslapen ofzo. Ook raar gedroomd, helpt ook niet mee.
Ik erger me eraan dat ‘patatje oorlog’ niet overal hetzelfde betekent. Ik vergeet steeds wat ik in welke snackbar moet zeggen. Nu heb ik er weer curry (bloed) en uitjes bij gekregen terwijl ik dat niet wil grr.
Ik ken 1 snackbar waar ze het patatje vrede noemen. Dat vind ik dan wel weer leuk.
Ja! Daarom hebben babytjes soms ook een oranje neus omdat ze teveel voeding hebben gekregen waar caroteen in zit (en helemaal als je potjes geeft, kan dit snel gaan haha. Kwam ik ook achter )
Oh zo lekker mayo+saté
Wat is een teveel, waar moet ik dan aan denken? heftig wel
Collega belt. Ik neem niet op want app maar. Appt ze: ik belde maar spreek je morgen wel. Ik: ok! Zij: of kan bellen nu even?
Nee rot op, morgen kan toch prima. Mijn werkdag is voorbij.
Haha ja die van mij heeft ook maanden een oranje neus gehad . Toen ging ik eens kijken en bleek dat al die potjes (ook die waarvan je het niet echt zou verwachten) wortel als een van de hoofdingrediënten hadden
Dat ik mezelf opvreet. Heb een moedervlek op mijn rug die ik door de huisarts wil laten checken.
Je zou het zelf ook met skinvision kunnen scannen. Is een app voor op de telefoon, natuurlijk niet 100% betrouwbaar maar kan misschien wel de ergste zenuwen wegnemen? Er wordt goed over geschreven op internet
Dank voor ke reactie! Ik was inderdaad al aan het kijken. Zo even mijn vriend vragen, ben niet zo lenig om mijn rug te scannen
Zag ik laatst ook ja. Ben benieuwd of we dezelfde vacature hebben gezien of daf meer bedrijven dit soort slordige vacatures plaatsen (ik denk het laatste)