Waar erger je je aan? #12

Aan mezelf :rofl:

Dat ik zo dom ben geweest om mijn nieuwe telefoon (die gisteren binnen is gekomen :smiling_face_with_tear:) in de buurt van mijn baby te laten… die hem vervolgens over de vloer heeft geschuurd. Waardoor er nu ontzettend veel krassen op zitten aan de voorkant.

En ik heb serieus duizend verzekeringen, maar geen enkele zal dit vergoeden :partying_face:

3 likes

Inhouden van zijn/haar zakgeld

8 likes

Ja als ze dit een maand eerder had geflikt, had ik gewoon ipv een testament een nieuw scherm aangeschaft :rofl: Net even gekeken en een officieel scherm is €371 :smiling_face_with_tear:

2 likes

Niet via inboedel verzekering (en zeggendat je het hebt laten vallen)?

4 likes

Neee staat helaas in de polis dat schade aan tablets en telefoons niet is gedekt :sob: Probeer het maandag even bij m’n aansprakelijkheidsverzekering en anders gooit m’n dochter vast nog wel met de telefoon waardoor m’n telefoonverzekering wel ingeschakeld kan worden :sweat_smile:

Samenvatting

3 likes

Auw :grimacing:

2 likes

Wow is dit door toedoen van een lief klein schattig baby’tje

Zo ziet die er van mij niet eens uit na 7 x van de trap laten vallen en 20 x op de stoep :crazy_face:

4 likes

Ja en het vreemde is, het is door over een laminaatvloer te schuiven…. Die gisteren nog helemaal gedweild enz was. Dus snap zelf ook niet zo goed hoe dat kan (toch iets scherps). Mijn vorige iPhone is ook echt duizend keer gevallen :sweat_smile:

2 likes

Zit er niet nog een plastic laagje op? Dit is wel heel veel krassen in glas voor een beetje schuiven :flushed:

3 likes

Nee helaas niet, de krassen zijn echt heel oppervlakkig (lijken op de foto dieper), dus wrs heeft ze over een steentje ofzo geschoven :frowning: Ik was er ook echt bij toen het gebeurde, ze heeft ook echt niet lang geschoven (want ik pakte hem natuurlijk meteen af). Schrok zelf ook behoorlijk van de krassen, m’n telefoon had toen nog geen hoesje om.

Ik snap niet dat bedrijven die games maken nog constant met release dates komen terwijl ze zich er echt nooit aan houden. En dan heb ik het niet over 2 maanden uitstel maar soms duurt het gewoon 1-2 jaar langer? Of zelfs nog langer :angry: echt irritant. Maak gewoon je spel af en zeg dan wanneer het uitkomt dan ben ik niet steeds teleurgesteld.

6 likes

Mijn schoonmoeder maakt met haar telefoon een filmpje van een filmpje dat ze wilt delen en op haar tablet ziet.

Boomer

3 likes

Help haar.

8 likes

Zit maar 300 km verschil in. Gaat niet zo makkelijk

1 like

Je bent zelf aansprakelijk voor je kind dus in essentie stel je jezelf aansprakelijk en dat kan niet dus ik gok dat je het niet vergoed gaat krijgen.

Hoe kut ook. Ik zou een inboedel zoeken waarbij zulke schade wel gedekt is voor de toekomst! Zijn er veel, meestal wel met eigen risico.

8 likes

Haha dat vermoedde ik al :sweat_smile: Nouja hij werkt nog goed en het is wel weer typisch iets voor mij (en m’n kind blijkbaar).

1 like

Alles over het songfestival. Ieder zijn ding maar damn.

6 likes

Een vriendin die altijd uitgebreid bestelt en ook heel veel dure drankjes. Ik betaal altijd de rekening voor allebei omdat zij bang is dat er niet genoeg openbaar rekening staat. Daarna stuur ik een tikkie en is het altijd een gezeur van: woowww was het echt zo duur en klagen. Dan denk ik kijk naar de prijzen voordat je bestelt en stop met zeuren

29 likes

Omdat jouw inboedelverzekering telefoons en tablets waarschijnlijk niet uitsloot, ligt gewoon aan de dekking van de verzekering.

3 likes

Ze wilde het proberen via de aansprakelijkheidsverzekering van haar kind en dat kan dus niet. Dus via een andere verzekering.

4 likes