Bij dit soort aanbiedingen scan ik gewoon de producten waarbij de korting wel geldt, als ik dan scancontrole krijg leg ik het dan wel uit (lees: ga ik de discussie aan) maar 9 van de 10 keer is dat de snelste oplossing.
Gewoon een flauw grapje, een auto met een camera erop is vaak google street view.
Ik scan met handscanner, andere supermarkt maar vergelijkbaar, werkt perfect
Nog even buiten gezeten: lek geprikt. Aaaah.
Ja wow ik werd ook gek van het gezoem in mn oor
Omg mn titel, nu moet ik wel stoppen met het forum
Ik heb echt iets DOMS gedaan vanmiddag: had jeuk in mn oor. Dus met de achterkant van een schuifspeldje wilde ik een beetje âkrabbenâ. Steek ik dat dus keihard tegen mn trommelvlies aan. Nu uren later begin ik daar opeens last van te krijgen.
En ik ben slechthorend aan mn andere oor dus het is best wel een ding want ik hoor heel slecht nu aan beide oren
Hiernaar kijken doet al zeer. Zo ver terug geknipt tot aan het velletje.
Een tijd geleden waren ze bezig met het filmen van Happy Single in de stad, mogelijk nog extra opnames daarvoor?
Ja en daar gaan enorm veel bacterien onderzitten alhoewel die nagels wel weer erg kort zijn.
Ja ik ook! Al vind ik deze nailart wel een beetje eng, alsof die nagelriemen heel erg geĂŻnfecteerd zijn oid
Ik ben echt zo moe de laatste tijd, wil halverwege de werkdag het liefst in bed gaan liggen en er niet meer uitkomen. Terwijl ik goed slaap 's nachts, prima eet. Echt super irritant.
Als je glazen uit de vaatwasser zo dat vervelende plakkerige gevoel hebben. Moet dat altijd onder de kraan houden.
ik heb mân nagels vaak juist expres zo kort zodat ik niet per ongeluk mân huid tot bloedens toe open krab :")
Zo heb jij je nagels nu of?
Net mn auto gewassen want die was echt onnoemelijk ranzig. Komt de buurman langs: âJe weet dat er weer sahara zand komt.â
Thanks pik voor dit heugelijke feitje.
Ja kwam ik ook achter nadat ik âm van t weekend door de wasstraat heb gehaald. Letterlijk 11⏠weggespoeld.
Ik heb een auto vol vogel kak en luizen sap maar top een beetje zand kan er ook nog wel bij. Moet ook al een tijdje mân banden weer op spanning checken maar dat vind ik nog stommer dan tanken en door de wasstraat.
Ik zou echt graag willen weten hoeveel fucking gaten de buurvrouw al in de muur heeft geboord. Ik denk 30.000