Huh maar je hebt tegenwoordig toch apps waat je even op je rekening kan kijken hoeveel dr op staat. Dan kijk je van te voren en stem je daar je bestelling op af ofzo. Wat een gedoe zeg
Verhaal over verzekeringen
Ja via de aansprakelijkheidsverzekering gaat het niet lukken, ik zal morgen even bellen met het bedrijf waar mijn telefoon (heb alleen cosmetische schade) en woonverzekering zitten Er staat dat valschade op je smartphone niet is gedekt, maar plotselinge schade door bijv water over je telefoon wel. Bij mijn aansprakelijkheidsverzekering staat wel dat ook aansprakelijkheid voor elkaar is gedekt (ik ben er uiteraard ook verzekerd).
Verkoudheid in combinatie met hooikoorts.
Dat je met dit weer naar buiten “moet”. Zon is niet gezond. En ik de schaduw vind ik t koud.
Plus heb een hekel aan insmeren zelfs als t zogenaamd niet plakkerig is. Maar mn boomer moeder gaat dan zeiken dat t zonde is. Ja moeders huidkanker is dat ook.
Vanochtend kreeg ik zelfs een mailtje van Klarna. “Ben jij vandaag al buiten geweest?” Ga weg Klarna, ik haat de zon.
Hooikoorts en/of verkoudheid. Maar helemaal met dit weer. Wat een kutzooi. Wel ontbeten met witbier.
Dat mn buren zo luid zijn in de tuin met de hele familie dat ik de deur dicht moet doen omdat ik anders gek word.
Er staat € 75.- op je cadeaukaart. Maar je kan met deze cadeaukaart maximaal € 50.- besteden.
wat is dit nu weer voor onzin?
Is wetgeving om witwassen tegen te gaan…
aii, dat wist ik niet. Klinkt logisch, maar goed, wel irritant.
Je hebt dus een cadeaukaart t.w.v. 75,- maar je kan maar voor 50,- iets kopen? Waar blijft die 25,- dan?
die kan ik bij een andere aankoop gebruiken!
Ahh oke, ik dacht al hoe zit dit haha
Ik moet m’n paspoort of ID (die NFC chip) scannen met m’n telefoon om een zakelijke rekening te kunnen openen. En hij blijft maar 25% scannen en geeft dan een foutmelding. Ik ben al 3 dagen bezig en ik word er echt knettergek van.
Ik had dit ook! Uiteindelijk pakte die hem wel, terwijl ik m’n paspoort gewoon stilhield (ipv dat bewegen wat de app zelf zegt)
Ik wil tokkieslippers maar alle kleuren adilettes zijn lelijk, of uitverkocht als ze wel mooi zijn
Omg het werkte ineens toen ik hem gewoon op tafel had gelegd en daar m’n telefoon stil bovenop. Thanks!!!
Haha ik heb er vorige week ook al een mental breakdown van gehad dus ik snap je volledig! Maar top dat het gelukt is!
Wilde vandaag rustig aan een zwemplas / meer liggen maar tegenwoordig worden er bekant dj boots / geluidsinstallaties meegenomen zoveel herrie. Dus ik 3km verder gelopen om in wat meer rust te zitten (hoorde het daar overigens nog steeds) komt er naar een uurtje chillen ook zo’n groepje met kut muziek voor m’n neus zitten. Ik weer 3km verhuist van plek, hoor ik alleen maar kanker dit kanker dat om me heen… én van een groep jongens en van 2 kleine jochies van 'n jaar of 11. ben van ellende maar vertrokken. oh en ik heb het zo erg in m’n rug dat ik loop alsof ik in m’n broek heb gepoept.
En het kapitalisme tegelijkertijd te steunen want je moet dus perse twee dingen kopen dan. Bijzonder.