Ja maar ik bedoel een specifieke stijl die je vijf jaar geleden nog zo ongeveer bij de supermarkt kon kopen. Dus die van nummer 2, maar dan met een iets dikkere zool.
Ja heb ze vorig jaar nog wel bij de h&m online gezien zoals iemand al opperde (geen idee hoe de zool daarvan was though), wie weet komen ze daar nog. Maar wel heel irritant ja als je eigenlijk precies weet wat je wil maar je kan het niet vinden. Dat heb ik al een paar jaar met een witte straptop waarvan ik steeds hoop dat ie ooit nog terug in het assortiment ergens komt. Vrij simpel, maar heel mooi voor onder een blazer of in de zomer, mooi in plooien vallend en belangrijk niet doorschijnend (vooral dat laatste is blijkbaar lastig
)
Dat vakantie boeken altijd zo ongelooflijk moeilijk is
Heeft Tamaris niks?
Superga misschien. Die had je idd een paar jaar geleden altijd in het nep bij de h&m die waren echt chill.
Mensen ze wil geen tips meer
Als het een vraag was zou het ook passen in een ander topic en niet het ‘waar erger je je aan’ topic
Haha inderdaad het was ook niet als vraag bedoeld. Ik vind het heel lief dat iedereen met suggesties komt, maar ik heb echt alle schoenensite of merk die je je kunt bedenken al bekeken.
Vagabond al gecheckt?
Apps waarbij je de meldingen niet uit kan schakelen zonder de player ook uit te schakelen.
Zoals dit dus.
En bij storytel staat de player wel apart maar als ik daar andere meldingen uitschakel krijg ik ook geen player meer te zien.
Mijn zusje geeft haar dreumes borstvoeding. Maar de dreumes vraagt dus om ‘boebie’ en dan zegt zij: oh ja wil je boobie?’
Ik ben helemaal voor borstvoeding maar ik kan het woord boobie niet meer normaal horen zonder hieraan te denken.
Sorry ik moest het ergens kwijt haha. Matige ergernis.
Omg echt dit forum is soms gewoon gratis anticonceptie he niet normaal
Dat we met 5 meiden al eeuwen een etentje proberen in te plannen en de eerst mogelijke datum begin september lijkt. Echt hoe dan. Ik ben samen met een andere vriendin de enige met een gezin/ kleine kids maar we zijn het meest flexibel blijkbaar.
Ik ben rond 20u in slaap gevallen, werd om 23u uit mezelf en uirgerjst wakker en kan nu niet meer slapen
Er worden vandaag 26 pakketten met tegels geleverd en we weten niet in welk tijdvak. Echt heel irritant met thuiswerken. En ik heb natuurlijk gewoon geen zin in sjouwen
Ik ben in Duitsland met collega’s. Ik wilde in een pauze ff naar de DM en toen wilde een collega perse mee, gaat ze vervolgens zeggen dat ze er wel klaar mee is terwijl ik nog lekker zat te kijken en mn lijstje nog niet had. Ga dan niet mee En erger me ook aan mezelf want was niet assertief om de sfeer goed te houden dus heb snel mn lijst in mn mand gegooid en we zijn gegaan en nu voel ik me niet voldaan
Aan deze reclame
Het is een zaak dat gaat over mishandeling etc etc etc, waarom wordt hier zo’n sensatieverhaal van gemaakt, terwijl het ontzettend pijnlijk is wat er allemaal speelt. Vind het ongepast eigenlijk
Schijnt dat ze een soort reflecterende platen verkopen waarin je jezelf kunt zien, mss eens naar kijken.
Het ging in dit topic gisteren geloof ik al over recruiters maar ik heb nu een recruiter die me al eerder had benaderd voor een baan waar ik geen interesse in had, maar we hadden toen wel ‘gelinked’ op LinkedIn omdat hij een interessant netwerk heeft. Nu heeft ie me blijkbaar verwijderd en opnieuw toegevoegd als connectie met een nieuwe baan (waar ik weer geen interesse in heb). Ik denk om m’n aandacht te trekken maar jeetje wat irritant. Vorige contact was ook maar een paar weken geleden
Ik heb vorige week op de binnenkant van mn lip gebeten waardoor het is gaan opzwellen, en ik nu bijna elke dag nog eens snoeihard op dat wondje bijt. Het doet zo’n pijn vrdmm.