Waar erger je je aan? #12

Dat een pakje sigaretten hier 2.75 is, maar ik al drie jaar gestopt ben met roken en daar dus niks aan heb. Het is hier zo aftands dat dat er ook nog wel bij kan.

3 likes

Tijdje doorsturen en dan weg ermee hoor. Jammer dan.

2 likes

Waar

1 like

Woehoe de medicatie is binnen, het gaat om zyban. Dus over een week stopt m’n man met roken :partying_face:
(baby is ondertussen 12 dagen oud, maar agh zij kan zich later niet herinneren dat dr vader een paar weken gerookt heeft).

9 likes

Gran Canaria. Je kunt hier ook met de stripclub limousine naar de stripclub gebracht worden. :smiling_face_with_tear: Of een fles JD leeg zuipen voor 15 euro. Er wordt ook reclame gemaakt voor de parenclub. Genoeg te doen dus.

4 likes

Hahahha maspalomas? Playa del inglƩs?

Heb daar op mn 19e echt de tijd van mn leven gehad tussen alle zatte roodkleurige Britten

1 like

Er staat al een paar weken een onverzekerde auto die al 2,5 jaar geen APK heeft gehad op ā€˜mijn’ parkeerplek, waardoor ik m’n auto steeds verderop moet parkeren. Echt fakking irritant en zelfs al kan ik dat ergens melden, weet diegene sowieso dat ik dat was en geen zin in dat gezeik.

2 likes

Maspalomas. We schrokken zo van alle dronken Engelsen dat we besloten hebben om niet meer naar het strand te gaan daar. :joy:

3 likes

Oh wow, dat klinkt echt afschuwelijk! Ik ben net terug en had een heel andere ervaring. Wij zaten op een heel rustig stukje (El Salobre), daar was het echt prima. Alleen maar kakkers die kwamen golfen, superfancy restaurant, en verder nada. Wel wat uitstapjes gemaakt, o.a. boottocht vanaf Puerto Rico (megaveel dolfijnen gezien :dolphin: :heart_eyes:), dagje gedoken, en dagje naar het noorden (Teror en Las Palmas) geweest, ook aanrader, veel mooier/groener. Las Palmas old town was ook cute, en hebben we ook nog heel lekker gegeten (restaurant heet Picaro).

Hoop dat je ondanks alles wel een leuke tijd hebt (gehad)!

1 like

Dat klinkt echt heerlijk! Zoiets leek mij ook leuk haha. We hebben jammer genoeg echt de verkeerde locatie uitgezocht. Het bungalowpark is wel heerlijk rustig, dus we vermaken ons wel haha.

Die dorpen liggen jammer genoeg allemaal 2+ uur hier vandaan met het OV en m’n vriend weigert te gaan dus we zitten wat vast. :smiling_face_with_tear: Vond jij Las Palmas de moeite waard? Dat is hier ongeveer een uur vandaan met het OV.

Ja, ik vond Las Palmas wel leuk, old town was cute. Maar zou dan eerder een boottocht aanraden, als jullie dat nog niet hebben gedaan, dat kan vast ook wel vanuit Maspalomas. Kunnen jullie allebei niet rijden? Auto huren was niet duur, we betaalden maar net iets meer dan 100€ voor een volle week, gewoon bij Sixt, niet een of andere obscure verhuurder ofzo

2 likes

Ik had hier een tijdje geleden al gepost over dat ik een Pax kast bij IKEA had gekocht en dat bleek dat er bij de deur geen scharnieren zaten maar dat je die dus los erbij moet bestellen, en dat ik het dom vond dat ze dat er niet even bij zetten op de site (zoals ze er wel bij hebben staan dat er geen handgrepen bij zitten). Nu ging ik naar de winkel om die scharnieren te kopen en jezus wat een slechte ervaring weer. Ik dacht die dingen pak ik gewoon mee in de winkel en reken ze af, maar nee hoor. Moest ik eerst op zo’n monitor die dingen opzoeken, met een qr code een streepjescode naar m’n telefoon sturen, daarmee afrekenen bij de kassa, dan een paar minuten in de auto naar het externe magazijn rijden, om daar vervolgens een zakje met 4 scharniertjes op te halen. Hoe fckn moeilijk kun je het maken :woman_facepalming:
Ik kocht ook nog zo’n glazen plantenspuit, kom ik er thuis achter dat dat ding alleen in 1 straaltje kan spuiten ipv dat hij sproeit zoals een normale plantenspuit. Wat moet ik nou weer met een plantenspuit die in 1 straaltje spuit, word hier echt chagrijnig van.

6 likes

Nee dat dacht ik ook meteen, maar als je aan het tuutje draait draai je het er gewoon af.

1 like

Ik heb 4 maanden geleden een datum geprikt om met vrienden uit eten te gaan en ik app net om te vragen hoe laat ik zal reserveren. Komen er nu 2 stellen achter dat ze geen oppas hebben :face_with_symbols_over_mouth: Hoezo bedenk je dat nu pas?! Ben je ineens vergeten dat je kinderen hebt?

Dus ik heb nu voor 2 personen gereserveerd gaan mijn vriend en ik gewoon lekker samen.

27 likes

Ik weet niet wat voor muggennest er in onze kamer is uitgekomen, maar ik word echt gek. Ik heb er al 6 verwijderd en iedere keer zodra het licht uit gaat zzzzzz. En dan zit er weer zon klote beest dat maar 1 missie heeft; mij lekprikken. En ondertussen ligt er naast mij iemand te slapen, want die kan blijkbaar prima slapen met dat gezoem. Grrrrr.

1 like

Ik had er net ook ƩƩn boven m’n hoofd, die heeft het niet gered. Waardeloos de hele nacht dat gezoem, de muggenstekker werkt dus ook niet optimaal…

Als ik aan het tuutje draai komt het juist in de spraystand.

1 like

And also: regel een oppas alsnog? Tenzij je vandaag had afgesproken, maar lijkt me niet aangezien je nog moet reserveren. Klinkt als een smoes/iets waar ze niet rouwig om zijn.

3 likes

Ze hebben ieder maar 1 oppas en die kan niet (omdat ze het zo last minute vroegen voor volgende week) Het zijn verder wel super goede vrienden en we zien elkaar los van elkaar of als groep een paar keer per maand maar meestal dan bij iemand thuis ivm de kids. Alleen dit was ff een wat ā€˜specialer’ etentje dat we allang wilde doen met zijn allen, dus dan baal ik dat ze daar zo laks mee om gaan.

3 likes

Dat er bij geen enkele kringloop grote plantenpotten te vinden zijn.
En ik vind het zonde om ze nieuw te kopen

4 likes