En ik haat kinderen!
Ben al jaren niet naar de gay pride geweest maar nenen ze daar vaak kinderen mee naartoe??
Schijnbaar ja. Een grote ergernis van mij iig. ![]()
Ik ben van plan mân kind ook een keer mee te nemen. Alleen maar goed lijkt me, zo kan ze zien dat iedereen mag zijn wie hij/zij/die is.
Denk ook vaak niet dat het kinderen meenemen het probleem is maar eigenlijk het asociale gedrag van de ouders en het gebrek aan opvoeding.
We hadden hier vorige week al pride botenparade en mân man zat ook op een boot (vanuit zn gemeentepolitiek dingen) dus heb de hele parade ook gekeken met mân baby langs de gracht achter ons huis. Ze heeft zo hard gelachen en geklapt en gedanst met alle muziek, alle boten gingen ook naar dr zwaaien en lachen. En de hele kant vond het hilarisch toen mân man babyshark voor dr ging draaien toen ze langs kwamen. 10/10 gaan we jaarlijks doen.
Wat asociaal dat jij je kind meeneemt naar een openbaar event.
Ik erger me vooral aan allerlei bedrijven en organisaties die nu opeens pride als pr gebruiken, terwijl ze intern en in de praktijk helemaal niet inclusief zijn.
Je hebt gelijk, ik kan me nu uiteraard alleen nog maar vertonen in een krijspaleis met ballenbakken. Ik zal het niet meer doen.
Ik bestel weer eens 8 broeken waarvan 3 verschillende, dus alles in meerdere maten en niks past.
En de broek die ik in een winkel had gepast, had ik laten hangen want daar hngen al veel losse dradn aan. ![]()
Ik snap je frustratie omdat het vanuit een goed hart komt maar ik moet eerlijk zeggen, ik ben namelijk misschien ook zo, dat als ik iets leuk vind bij een ander ik dat niet persĂ© zelf wil hebben. En over de parfum, die reageert natuurlijk op de ph waarde van je huid en zal zich eenmaal gespoten ook nog ontwikkelen ik vind parfum direct uit de fles ook enorm stinken terwijl later mân mening helemaal kan bijdraaien.
Mijn ergernis werd gewekt door de Vrije Universiteit die hun logo op LinkedIn heeft aangepast naar de pride vlag. Zwaar ironisch dat zij daarmee wapperen.
Vervolgvraag; zal ik die vriendin laten weten dat dit bij mij slecht viel?
Haha ja i know maar zou denk ik iig niet zo snel een jong kind daar naartoe nemen denk ik
Ja, waar bemoeit hij zich mee
Een tiener uit de straat heeft sinds deze week een scooter en samen met een vriendje crossen ze de hele tijd heen en weer door de straat. Het is er eentje zonder uitlaat en ze zijn ook continue gas aan het geven. Echt een takkenherrie. Ik wil mijn stilte terug!
Ja, en hem ook. Is echt niet ok.
Gister heel de dag gereden, kort geslapen en irriteer me vandaag aan ĂĄlles. De kauwgeluiden van mensen om me heen, kabeltjes die ik niet kan vinden en dat ik van alles wil kopen wat ik niet nodig heb.
Plus superdruk schema komende twee weken. Bah.
Dat je garantie hebt op dingen is fijn, maar dat je dan 5-10 jaar de lege doos op een plek moet bewaren omdat het in de âorigineleâ verpakking terug gestuurd moet worden vind ik irritant. Ik wil al die nutteloze dozen weg gooien.
Maar ze gaf letterlijk aan dit te willen he. Het is niet zo dat ze alleen maar aangaf het leuk te vinden. De parfum was âoh lekker die wil ik ook wel. Schrijf maar op voor als ik jarig ben ofzoâ en de gellak was ook van âoh dat is ook wel wat voor mijâ . Daar vroeg ze zelfs letterlijk om toen ik vroeg of ze iets speciaals nog voor moederdag wilde.
Dat parfum bij iedereen anders is weet ik. Maar deze exact dezelfde heeft ze een paar keer van mij opgespoten. De hele dag opgehad en vond ze heerlijk. En dan koop ik vervolgens dezelfde omdat ze aan het klagen was dat ze geen parfum meer had en dan stinkt hij ineens en is het smerig, terwijl het precies dezelfde is. Heb er nog aan geroken of het misschien een verkeerde batch ofzo was maar nee, 100% hetzelfde.
Is dus echt gewoon zo tegenstrijdig en ondankbaar en naar mijn mening anders dan aangeven dat je iets leuk vindt en het dan âongevraagdâ krijgen.