Waar erger je je aan? #12

Ben je ongerust over zijn welzijn?

2 likes

Zijn cliƫnten zijn ex gedetineerden, en er is op dit moment een situatie waarin een cliƫnt dus helemaal de pan uitflipt. Hij moet eigenlijk gedwongen worden opgenomen, maar er is geen plek of weet ik veel.

Maar ik krijg nu net een appje van hem dat er meerdere collega’s ter plaatsen zijn.

7 likes

Dat ik vanmiddag familiedag heb en we zouden de locatie vandaag te horen krijgen. Het begint om 4 uur, zeker een kwartier rijden en we moeten dr ook een kwartier van tevoren zijn en we weten nog steeds geen locatie of wat we gaan doen.

Mijn brein kan hier echt niet tegen en ben nu erg onrustig.

En dat ā€˜ik kom er nu aan’ eigenlijk betekent ā€˜ik ga nu op mijn dooie gemak eens even bekijken welke schoenen ik aan wil om vervolgens even te treuzelen en dan kom ik er wel een keer aan’

Ik heb zo ook afgesproken en om er op tijd te zijn had ik allang moeten vertrekken. Maar ik weet gewoon dat ik dan weer drie jaar sta te wachten, dus ik vertrek later. Maar bloedje irritant is het wel

Ik ga dan trouwens ook altijd heel irritant vraagtekens sturen hoor, kan in de tijd dat ik sta te wachten nog 100 andere dingen doen

6 likes

Van die stomme kinderen die aan het ā€˜carspotten’ zijn en dan gewoon midden op de weg gaan staan bij een rotonde. Volgende keer rij ik ze gewoon aan.

6 likes

Gisteren een migraineaanval gehad en nu voel ik er weer een opkomen, echt waarom? Nu wil ik eigenlijk naar bed om erger te voorkomen maar rond vier uur worden mijn boodschappen bezorgd.

Alle klote herrie overal. ben al verkast naar mijn ouders maar hier is iemand met een bulldozer aan het grasmaaien ofzo

3 likes

Ja ik denk dus dat het komt omdat er een bekende YouTuber in de buurt woont met een hele fancy auto. Dus dat ze die ook willen spotten dan.

Maar laatste tijd zijn die kinderen zo asociaal. Moest er gewoon door heen zigzaggen op de rotonde.

2 likes

Hahaha ja dat hoor ik heel vaak, hoe heb je het nu? Ik kom weer helaas heel lastig uit mijn cirkel van lang haar naar iets korter. Totdat mijn moeder er klaar mee is na maaaaanden gezeur dat het te lang is, en het dan mij overhaalt dat zij er een stuk afknipt.

1 like

Ik heb er in de lockdown vorig jaar winter zelf 15 cm afgeknipt en het toen in de zomer weer boblengte fatsoenlijk laten knippen door de kapper. Toen moest het toch weer lang en het is nu tot net over mijn schouders. Maar heb vanochtend afspraak gemaakt bij de kapper dus ik ga toch weer kort over een paar weken :rofl: Ben benieuwd na hoe lang ik weer wat anders wil. Ik raak gewoon snel verveeld en wil dan wat anders maar kom er dan steeds weer achter dat al die andere kapsels me eigenlijk niet staan

8 likes

@lemongrab wat helpt is een goede kapsalon hebben die failliet gaat en verder naar een budgetkapper gaan die je pony verneukt waardoor je daarna de kapsalon verlaat. Dan is de kans op succes groter.

Ooit ben ik weer een aliexpress pre-rafaelite vrouw.

8 likes

Nou wel leuk dat je het probeert toch. Neem aan dat je europees glad haar hebt? En ja sommige mensen staat lang haar echt niet, terwijl je vaak van tevoren verwacht dat elke vrouw lang haar wel staat(?). Zo had een vriendin van mij met gewoon glad europees haar extensions genomen en ze zei zelf gelukkig ook dat het er niet uit zag haha. Ik zou als ik dat gladde haar had ook van alles uitproberen maar je komt denk ik vaak op hetzelfde uit. Een pony bijv gaat bij mij gewoon in de lucht staan hoor.

Ik wil vaak niet naar een kapper omdat die simpelweg mn haarstructuur NIET begrijpen. Een keer zei iemand, ga maar naar een afro kapper hoor. Maar ik heb geen afro haar. Argh. Naja ze noemen het dan maar braziliaans haar, wat dat ook mag inhouden. Veel stugger iig en helaas niet glad. Was ik zo stikjaloers op vroeger.

3 likes

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Rustig maar hoor, anders kan je niet zo ff een zelfgeknipte pony knippen met niet glad haar. Dat moet dat gestraight zijn anders zit het met elke regenbui of vochtig weer, weer omhoog. Dat wil niemand.

Maar is er dan iets ernstigs of valt het mee?

2 likes

En waarschijnlijk wordt ie met PCM en koelen naar huis gestuurd (want met knieƫn kun en hoef je bijna niets in de dienst). :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik wil een activity tracker kopen, en mn Xiaomi Band 6 sprak me het meest aan (ook qua uiterlijk)
Zit ik een review te lezen op Tweakers, staat er Daarnaast gaan de gegevens hoogst waarschijnlijk naar China, wat niet iedereen een goed punt vind.

En nu ben ik helemaal gecreept maar ik wil het alsnog

Er zijn best afrokappers die óók europees haar en alles ertussen in kunnen

1 like

Ben je weleens bij een krullenkapper of een black hair salon oid geweest? Veel standaardkappers kunnen inderdaad heel slecht met texturen werken, lijkt me heel frustrerend!

Ik heb wel Europees haar maar met slag en pluis en heel dik en zwaar. Het heeft wel veel werk nodig om een beetje toonbaar te zitten en het is ook gewoon een rad van fortuin of mijn haar die dag zeemeerminfab of vogelnest is. En ik ben lui en ongeduldig dus lang haar is me gewoon teveel werk uiteindelijk, naast dat ik een minuscule schedel heb die volledig verdwijnt in mijn haar als het lang is dus dat ziet er gewoon niet uit lol. Dat moet ik nu maar voor eens en altijd accepteren.

Lijkt me zo heerlijk als mensen van alles kunnen met hun haar of iig uitgevogeld hebben wat voor hen goed werkt, want ik ben veel te vaak huilend bij de kapper vandaan gekomen en ben na 30 jaar nog steeds meestal ontevreden ermee (zoals jullie merken aan mijn vele posts over dit thema!).

2 likes

Hoevaak en snel ik verbrand. Gisteren mijn hele buik verbrand, want ik dacht dat ik dat biet hoefde in te smeren en vandaag mijn gezicht omdat op een bewolkte dag de zon heel even door kwam.