Ik eet chocolade met muisjes, maar soms zit er een komijnzaadje tussen. Bah
Hahaha ik heb dit ook, ik kan het nooit voor me houden
Echt komijn?
Anijs lijkt me logischer maar wie weet wat ze in die fabrieken allemaal door elkaar pleuren tegenwoordig.
Er zitten sowieso anijszaadjes in de muisjes, maar af en toe dus echt komijn ja.
Goor
Wat zijn ze toch altijd langdradig in de Manmanman podcast. Vooral die Chrisš„²
Als je het ooit tegenkomtā¦let me know!
Ik erger me aan opportunisten. Van die mensen die het helemaal met je eens zijn overā¦het gedrag van groep A, vervolgens toch in aanraking komen met die groep en daarna tegen groep B roepen dat ze idioten zijn.
Dat je van mening verandert, helemaal prima, maar dat gehuichel om van de ene vriendschap naar de ander te migreren alsof je een of andere robot bent.
Waar is je empathie?
Sons of Anarchy? Gaat dan wel over een motorbende. Hele goede serie.
Mijn man heeft telefoon/crisis dienst van het werk, net ging dus de telefoon, gevolg hele huis wakker want meneer heeft het volume op standje 10 staan, en praat alsof die in de kroeg staatā¦
Mensen die niet weten dan je bij een dikke groene middenstreep 100 km/u mag rijden en dus stug 80 km/u blijven rijden. Met een hele sliert geĆÆrriteerde automobilisten als gevolg.
Of ze rijden 80 om brandstof te besparen. Ik zag gisteren een auto op de 2*2 baans snelweg die nog geen 90 reed en door een vrachtwagen werd ingehaald.
Ik heb laatst bij de DM deze gekocht, dacht dat het Tropical element op de leuke kleurtjes sloeg
Maarrrr het handvat is geparfumeerd??? Waarom en WIE zit daar op te wachten.
Nu ruik ik in mn badkamer elke keer een gekke weeiige tropische lucht
Het feit dat korte pyjamabroekjes nooit over mān billen komen. Serieus⦠is het zo moeilijk om meer centimeters stof te gebruiken? En die vormen⦠waarom maken ze ze niet gewoon zoals mannenbroekjes?
Tips zijn overigens welkom
Koop zoān mannenbroekje
I knowww. Ik moet echt ophouden met setjes kopen. Altijd drama
Ik heb nu een pyjama van Chelsea Peers gekocht via Asos en die bedekt mijn bil wel!
Ik ben te laat achter een limited kledingcollectie gekomen en natuurlijk is dat wat ik graag wil uitverkocht.
Mijn man is vanaf 4uur elk uur gebeld geworden, en nu is hij dus naar het werk. Situatie is helemaal uit de hand gelopen en er is te weinig politie beschikbaar ivm het vermiste kindje.
Ben niet snel ongerust, maar in deze situatie toch wel pff