Waar erger je je aan? #12

Aan deze advertentie op instagram. Kan echt niet.

13 likes

Hahaha oh mijn god, denken ze echt daarmee meer sieraden te verkopen? Aan Jeroens misschien
 Wie wil er niet een armbandje of ketting hebben met de naam van haar partner en dat is serieus de move die hij maakt om je terug te krijgen!? Wow haha

6 likes

Ik weet niet helemaal of ik je nu goed begrijp, het is toch vooral onsmakelijk omdat het seksueel wangedrag/misbruik was waarom Linda hem verliet?

4 likes

Oh god, ik heb echt teveel wijn op, ik had 'm niet gekoppeld aan TVOH en Linda en Jeroen :woman_facepalming: Ik zou het los daarvan sowieso een idioot idee vinden om aan iemand die je terug wil een sieraad te geven met je eigen naam

4 likes

haha ja dacht ik al, nee is inderdaad sowieso een idioot idee maar dit maakt het nog 10x onsmakelijker, geld willen verdienen over de rug van slachtoffers


2 likes

Zeker, ze zijn blijkbaar laag gezonken bij dat merk


3 likes

wie dat bedacht heeft moet echt ontslagen worden

4 likes

Leuk die twintig euro korting, maar ik moet daarvoor wel honderd euro aan kleding besteden. Dat gaan we dus even niet doen.

1 like

Mijn huisgenoot die wel thuis is maar niet reageert op mijn appjes waarin ik probeer af te spreken wanneer ik (coronapositief) in de keuken en badkamer kan zijn. Ja vriendin ik snap dat je een tijdelijke huisgenoot bent die niet echt betrokken bij dit huishouden is maar dit is 100% in je eigen belang dus werk alsjeblieft even mee

2 likes

Jij bent duidelijk geweest en probeert afspraken te maken, zij heeft daar kennelijk toch geen belang bij. Zou het er lekker bij laten! Je hebt gewaarschuwd


5 likes

Niet reageren is geen inspraak dan, toch? Gewoon gaan, blijft zij maar lekker op d’r kamer :+1:t2:

3 likes

Ik zou gewoon sturen om xx:xx ben ik in de keuken en om xx:xx in de badkamer. Dan is het aan haar om er rekening mee te houden, je hebt je best gedaan.

12 likes

Collega tegenover me die salami eet. Die geur is gewoon niet oke als je t zelf niet eet.

4 likes

Mijn broer at vroeger salami met appelstroop op zijn boterham. En toch rook dat minder erg dan sandwichspread

2 likes

Ik HAAT het als producten een ‘nieuw recept’ hebben en ik het daarna niet meer lekker vind. Blijf ervan af!!

9 likes

Ik mag 2 weken helemaal niks gebruiken op mijn huid en ik ben nu na 2 dagen al 1 grote schilfer :sob:

1 like

Ik zie de laatste tijd steeds influencers die als moeder “de realiteit” willen laten zien, hoe zwaar moeder zijn is enzo. Ik geloof ook wel dat het niet niks is, maar ik vind het soms echt zo zeiken om het zeiken lijken. Alsof singles dan ook moeten posten “werkelijkheid: ik zit hier nu zielig en alleen op de bank” ofzo. Count gewoon je blessings.

43 likes

Nou de realiteit is dat ik mega content en relaxed op de bank zit, omringd door Macdonalds en geen kinderen :+1:t2:

40 likes

Haha ja een beetje als stigmatiserend voorbeeld maar meer: iedereen hoeft toch niet de hele tijd “zijn ideale leventje” enorm te gaan relativeren om hoe zwaar het is. Iedereen heeft zo z’n moeilijkheden in het leven. Overskreeuwen is iig niet nodig

5 likes

Ik erger me er aan dat m’n moeder en haar man net onverwachts langs kwamen. Wel lief bedoeld hoor, ze kwamen een chocoladepaashaas brengen voor m’n dochter.

Maar dat onverwachtse haat ik dus en dat weet ze ook wel. Ik zat op de bank met m’n dochter op schoot, zij luisterde naar Jip en Janneke en ik zat op mijn telefoon te kijken. Ik heb zo’n plissĂ© die aan de onderkant een stukje open is zodat ik op straatniveau een beetje naar buiten kan kijken zonder dat mensen mij direct zien.

Maar wat zij altijd doen is dan zo helemaal bukken en naar binnen kijken. Ik verwacht dat niet en zit gewoon lekker op de bank te chillen. Komen ze binnen “haha wat keek je raar je keek boos naar beneden en je mond zat helemaal zo” en dan deed ze me na dat ik blijkbaar m’n lippen tuitte ofzo.

Laat mij lekker in the privacy of my own home met m’n mond zo zitten, blijkbaar zat mijn gezicht zo lekker. Het is sowieso niet de bedoeling dat je onder dat ding door gaat kijken.

Gelukkig bleven ze dit keer niet en zeiden ze “flitsbezoekje!” Maar ik denk dat m’n moeder wel een beetje beledigd was dat ik ze niet spontaan iets te drinken aanbood.

35 likes