Waar erger je je aan? #12

What is wrong with people :sob:

2 likes

ik heb een akkefietje met mn beste mattie. ik heb me uitgesproken over iets, iets wat ik normaal niet doe maar juist van haar moet doen. maar zij gaat dan altijd direct in de aanval waardoor ik nu weer het gevoel heb dat ik haar moet geruststellen en sorry moet zeggen terwijl ik juist degene ben die een probleem en mijn gevoel bespreekbaar probeert te maken. en mijn probleem gaat niet eens specifiek over haar dus hijack het dan niet zo. ik heb geen zin om nu sorry tegen haar te gaan zeggen omdat zij meteen alles zo persoonlijk opneemt en van 0 tot 100 gaat in 3 seconde.

3 likes

Gevoelige tepels.

3 likes

Leg uit…

2 likes

Autocorretie

7 likes

Hahaha oke, ik dacht al😂

3 likes

Als ik een nummer wil opzoeken en dat nummer dan op de website staat maar dan maken ze er geen link van. Echt why. Dan moet ik dat nummer dus met pen ergens opschrijven. Ja ik zal wel lui zijn maar hoe moeilijk is het om er ff een link van te maken zodat ik direct kan bellen.

3 likes

Ik kopieer hem dan altijd (gewoon selecteren en kopiëren) en plak hem in het nummer-vak boven de beltoetsen. Is wel op iPhone, weet niet of het op alle telefoons kan!

7 likes

Ja dit doe ik ook altijd. Ik heb een samsung

1 like

Ik kom er nu achter dat als ik het nummer selecteer ik al direct de optie bellen krijg. :joy: hoef niks te kopieren en te plakken. Weet ik dat ook weer haha thanks.

3 likes

Heeft ie dan steeds een nieuwe vriendin, omdat het meermaals gebeurd?

4 likes

Huh, Ik snap het niet.
Op deze sample staat toch dat ze trakteren, maar je moet ervoor betalen?
Oke dat gaat dan wel op voor als je een Weleda product van minimaal 9,95 koopt maar toch?
Is Etos dan producten aan het verkopen die je eigenlijk getrakteerd zou moeten krijgen?

En jeetje, ze mochten ook wel even die uitlijning/spatiëring van hun tekst beter bewerkstelligen.

1 like

Dat zelfs ons andere filialen al paaseitjes hebben maar wij pas half februari. En t andere filiaal is klein dus heeft denk niet eitjes scheppen.

2 likes

Nee, hij heeft steeds dezelfde kennelijk. Hij vertelde gisteren wel dat het nu uit was en er kwam een heel verhaal uit dat hij me miste en nooit meer een relatie krijgt zoals hij en ik hadden. Dus ik heb hem nu wel zelf verwijderd uit bescherming voor hem want ik heb gewoon een vriend en wil geen gedoe.

8 likes

Geen wonder dat het uit is met zijn vriendin

4 likes

Ja inderdaad, dus ik vind het ook oprecht sneu voor zijn ex-vriendin, dus ik begrijp dan ook ineens wel waarom ze hem gevraagd heeft om mij te verwijderen etc.

4 likes

Ja er zat een NU! 2.50! Sticker op.
En toen ik vroeg hoe duur het dan normaal was zei ze oh weet ik niet maar de xx centiliter is xx euro

1 like

Ik had nog bolletjes liggen en ze voelden nog zacht aan, dus ik broodjes burger gemaakt.
Neem ik 1 hap, zie ik deze schimmel:

Samenvatting

5 likes

Ik zou hier echt mee teruggaan, vaak mogen ze dit niet eens los verkopen

2 likes

Ugh ik had laatst quiche gemaakt met Parmezaanse kaas en toen ik bijna alles er doorheen geflikkerd had zag ik pas schimmel. Heb hem alsnog gebakken in de hoop dat het mee viel maar het smaakte echt heel vies :joy: Kon dat hele ding de prullenbak in en moesten we patat bestellen.