Waar erger je je aan? #12

Oh echtwaar. Nou ik heb een vriend van mij vriend gevraagd 2 jaar geleden en hij zei absoluut niet dat ik aan haar haar ga zitten want ik weet er niet genoeg van. Dus ja. Maar ja natuuuuurlijk zijn er ooook. Dat is overal. Ik kies er nu voor om gewoon dan maar niet te gaan. Val niemand er mee lastig ofzo.

@Lemongrab nee, omdat ik nooit mijn haarstructuur heb kunnen accepteren en nog steeds niet. Het grappige is wel dat bijna alle stijlbehandelingen voor je haar uit Brazilië komen. En die heb ik al wel een paar keer gedaan. Werkt enorm voor mij! Maar ik mag er dan verder niks mee doen, alles moet sulfaat vrij etc. En je moet het bijhouden en zo’n behandeling duurt echt een dag en het groeit uiteraard uit. En ze checken als het een goede salon is wel of je het geschikte haar ervoor hebt. Wat stugger haar kan dat makkelijk aan. Ik wil het soms weer, maar dan denk ik, ik heb nou eenmaal dit soort van kroezige haar. Het leuke is wel, bij sneeuw bijv. Blijft het bij mij direct zitten, het valt er gewoon op. Als een laagje. Maar ja iig bedankt voor je tips qua salons. Ik overweeg het.

2 likes

In juni gaan 3 van de 5 supermarkten in m’n dorp verbouwen, waardoor je nu al allemaal lege schappen want 2 van de 3 gaan ook direct 3 weken dicht. Heel irritant.
Over 2 weken kom ik terug hier om te klagen omdat 't bij de 2 supermarkten die dan wel open zijn heeeel druk is.

4 likes

De vriend van een goede vriendin. Ze hebben al meer dan 10jr een relatie en de eerste keer dat ik hem ontmoette dacht ik al ‘ohhh neeeee’ en het is gewoon nooit weggegaan.
Gisteren informeerde hij naar mijn liefdesleven (onbestaand) en datingleven (langgg niet gedate). Nou toen voelde ik hem al aankomen. De volgende vraag was mijn seksleven. Maar hij drukte zich als volgt uit:
‘Don’t mind my french maar hoe ga je dan om met je vrouwelijke ontlastingen?’ Totaal verkeerde woordkeus natuurlijk en ondanks dat ik best begreep wat hij bedoelde keek ik maar wat schaapachtig en lulde ik er omheen waarop hij vroeg of ik nooit seksdates heb of daar nooit zin in heb waarop ik zei dat ik in elk geval geen zin had erover te praten waarop hij weer wat beledigd reageerde en zijn (en mijn) vriendin iets zei als ‘haha vragen staat vrij toch?’
Nou sorry hoor, maar dat vind ik toch echt niet als totaal niets je ook maar een beetje aanleiding geeft te denken dat dit een passend gesprek was. Het is zo’n sukkel.

15 likes

Wat raar dat je vriendin dat ook normaal vindt, ik zou echt denken ehhh waarom wil je dat in godsnaam van haar weten

4 likes

Mensen die zo hard fluisteren dat ze net zo goed gewoon kunnen praten

9 likes

Gatverdamme ‘vrouwelijke ontlastingen’ ??
En als mijn vriend ooit zoiets zou vragen aan mijn vriendin zou ik ‘m echt een klap voor zijn hoofd geven wtf.

27 likes

Gisteren omringd door kleine kinderen bij de gaypride. Met van die “hippe ouders” die nog begin dertig zijn. Tief op.

4 likes

Deze snap ik niet helemaal. Waarom irriteert dat je?

7 likes

Ze kwamen naast ons aan de kant zitten inclusief hun geluiden. Zo ertussen gemanoeuvreerd. Met de ouders erachter, want het was eigenlijk vol.

3 likes

En ik haat kinderen!

12 likes

Ben al jaren niet naar de gay pride geweest maar nenen ze daar vaak kinderen mee naartoe??

4 likes

Schijnbaar ja. Een grote ergernis van mij iig. :rofl:

1 like

Ik ben van plan m’n kind ook een keer mee te nemen. Alleen maar goed lijkt me, zo kan ze zien dat iedereen mag zijn wie hij/zij/die is.

35 likes

Denk ook vaak niet dat het kinderen meenemen het probleem is maar eigenlijk het asociale gedrag van de ouders en het gebrek aan opvoeding.

8 likes

We hadden hier vorige week al pride botenparade en m’n man zat ook op een boot (vanuit zn gemeentepolitiek dingen) dus heb de hele parade ook gekeken met m’n baby langs de gracht achter ons huis. Ze heeft zo hard gelachen en geklapt en gedanst met alle muziek, alle boten gingen ook naar dr zwaaien en lachen. En de hele kant vond het hilarisch toen m’n man babyshark voor dr ging draaien toen ze langs kwamen. 10/10 gaan we jaarlijks doen.

28 likes

Wat asociaal dat jij je kind meeneemt naar een openbaar event.

3 likes

Ik erger me vooral aan allerlei bedrijven en organisaties die nu opeens pride als pr gebruiken, terwijl ze intern en in de praktijk helemaal niet inclusief zijn.

25 likes

Je hebt gelijk, ik kan me nu uiteraard alleen nog maar vertonen in een krijspaleis met ballenbakken. Ik zal het niet meer doen.

2 likes

Ik bestel weer eens 8 broeken waarvan 3 verschillende, dus alles in meerdere maten en niks past.
En de broek die ik in een winkel had gepast, had ik laten hangen want daar hngen al veel losse dradn aan. :joy:

2 likes

Ik snap je frustratie omdat het vanuit een goed hart komt maar ik moet eerlijk zeggen, ik ben namelijk misschien ook zo, dat als ik iets leuk vind bij een ander ik dat niet persé zelf wil hebben. En over de parfum, die reageert natuurlijk op de ph waarde van je huid en zal zich eenmaal gespoten ook nog ontwikkelen ik vind parfum direct uit de fles ook enorm stinken terwijl later m’n mening helemaal kan bijdraaien.

2 likes