Oh echtwaar. Nou ik heb een vriend van mij vriend gevraagd 2 jaar geleden en hij zei absoluut niet dat ik aan haar haar ga zitten want ik weet er niet genoeg van. Dus ja. Maar ja natuuuuurlijk zijn er ooook. Dat is overal. Ik kies er nu voor om gewoon dan maar niet te gaan. Val niemand er mee lastig ofzo.
@Lemongrab nee, omdat ik nooit mijn haarstructuur heb kunnen accepteren en nog steeds niet. Het grappige is wel dat bijna alle stijlbehandelingen voor je haar uit Brazilië komen. En die heb ik al wel een paar keer gedaan. Werkt enorm voor mij! Maar ik mag er dan verder niks mee doen, alles moet sulfaat vrij etc. En je moet het bijhouden en zo’n behandeling duurt echt een dag en het groeit uiteraard uit. En ze checken als het een goede salon is wel of je het geschikte haar ervoor hebt. Wat stugger haar kan dat makkelijk aan. Ik wil het soms weer, maar dan denk ik, ik heb nou eenmaal dit soort van kroezige haar. Het leuke is wel, bij sneeuw bijv. Blijft het bij mij direct zitten, het valt er gewoon op. Als een laagje. Maar ja iig bedankt voor je tips qua salons. Ik overweeg het.