Waar erger je je aan? #12

Of juist mensen die hele basic white girl outfits hebben, zo van ‘kijk deze mensen hebben allemaal hetzelfde aan’. Ja daarom heet het een trend

5 likes

Aan kaasburgers die nooit heel blijven tijdens het bakken.

10 likes

Mensen die op vakantie gaan en dan hun locatie in etappes gaan vertellen. Het begint altijd met een foto op het vliegveld, als ze met KLM vliegen dan maken ze een foto van een KLM toestel, dan posten ze een foto uit het vliegtuig. En dan na een tijdje pas de foto van de locatie met een reactie van het is zo lekker weer hier echt genieten!

Iemand die ik ken had ook al die foto’s gepost tot ze een foto moest posten van haar bestemming en het kutweer was. Moest stiekem een beetje lachen. Ga lekker op vakantie en geniet ervan, ga mensen er niet jaloers mee proberen te maken.

9 likes

Is dat goed of slecht

Oh dat vind ik juist wel leuk, want daar volg ik mensen wel een beetje voor op instagram om nieuwe plekken te ontdekken. Ik erger mij alleen aan het pocherige gedrag van kijk mij eens op vakantie zijn en kijk jullie eens in het grijze NL zitten.

5 likes

Ah Godbless daar kom ik nooit

18 likes

Oo ja doet me denken aan die nieuwe trend op Instagram met ‘fotodumps’, waarbij mensen dan 10 foto’s in een slide zetten en dan opsommen wat er op welke foto te zien is. Boringgg

3 likes

Ja, waar komt dat opeens vandaan? Saai.

1 like

Ik heb hier nooit echt over nagedacht dus neem als sinds we daar zin in hebben ons kind naar normale restaurants. Niet mijn probleem als mensen zich daar aan irriteren.

Edit: als hij de hele tijd aan het huilen is ga ik wel weg trouwens. Dan is het echt voor niemand leuk. Maar hij vindt het altijd wel prima.

7 likes

Je beschrijft echt hoe ik mijn vakantie zou instagrammen :joy:

Ik ben gewoon heel enthousiast als ik ergens heen ga en ik vind het leuk om te delen, het is niet met de intentie mensen jaloers te maken! Dat is denk ik je eigen invulling. Ik vind vakantie stories van andere mensen ook echt heel leuk om te kijken.

Bijvoorbeeld door @anon50301661 wil ik nu naar Thailand. En alleen maar handig als alles getagt wordt want dan kan ik het makkelijk opslaan :blush:

18 likes

Ging mn kind ophalen op de opvang maar ze zat nog te eten. Dus stond er zo awkward bij tussen die kinderen die aan tafel zaten en zag al twee meisjes hele tijd zo kijken naar me. En word echt ongemakkelijk van kinderen die kunnen praten en hoorde al een meisje zeggen ‘mijn mama heeft OOK een baby in de buik’ en toen dacht ik al bitch je hebt t niet over mij hoop ik. Maar ze bleef het maar herhalen en toen zei ze het uiteindelijk ook tegen mij :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Echt nice.

27 likes

Ik gil hahahahha

5 likes

Sorry.

3 likes

Love jouw stories! Maar krijg er wel altijd honger van.

2 likes

Nieuwprijs 30 euro!!

4 likes

Instagram, m’n feed begint nu standaard met een foto van iemand die ik niet volg onder mom van voorgesteld bericht’/‘je ziet deze foto omdat je een bericht van … hebt geliked’, gevolgd door een reclame post.
Ben elke keer in de war door de eerste foto

9 likes

Ja heel irritant!! Je kan het wel snoozen geloof ik

2 likes

Influencers die blijven proberen om van Fruitz een ding te maken.

2 likes

Echt geen zin meer in m’n eigen saaie ontbijt nu

4 likes

Ja sommige mensen hebben een heel ander beeld bij ‘in goede staat’. Dit zijn gewoon afgetrapte gympen

5 likes