Uit wraak dan maar Kate Bush uit een boomblaster laten knallen?
Ja maar daarom, die fietst langs je heen dus wat heb je eraan? Je hoort 10 seconden gebonk, je ziet die persoon en je rolt je ogenā¦niemand behalve die persoon heeft er iets aan, terwijl die persoon ook gewoon oordopjes in kan doen als hij/zij zo graag naar die muziek luistert. Het is gewoon pointless
Thuis in je woonkamer ja. Buiten als je loopt/fiets is een goeie koptelefoon niet door een speaker die in je rugtas zit te overtreffen hoor.
Ik vond het juist wel een leuke discussie hoor haha, ik snap je standpunt ook wel heel goed. Ik denk dat het een verschil is in cultuur, opvoeding, wellicht leeftijd IDK. Maar vind het in ieder geval juist wel leuk om te horen dat je er zo instaat. Muziek is voor iedereen anders!
Dan knal ik deze van Flo er tegenaan.
Ik erger me trouwens aan iemand in mijn directe omgeving die altijd als iemand iets prijzigers heeft aangeschaft, of het nu een paar Dr. martens is, een Leviās jeans of om een kinderwagen ging, dan moet zeggen āIk koop mijn schoenen gewoon bij de van Harenā, āBij de Vero Moda verkopen ze ook goede broeken hoorā etc.
Heel leuk hoor maar sommige mensen hun kont past beter in een Leviās en mijn docs gaan langer mee dan de plastic namaakexemplaren van de Van Haren.
Ergeren is ook een groot woord, verwonderen past beter, omdat ik het dus niet snap.
Overigens ben ik best hypocriet want ik heb een aantal jaar geleden heel veel muziek keihard gedraaid toen ik op mezelf woonde op een plek in the middle of nowhere, zo van: nu kan het. Dus ik snap de behoefte van heel hard muziek pompen via je speakers wel heel goed.
Kreeg toen wel soms commentaar van mensen die āin de buurtā wonen dat ze het soms wel eens hoorde en toen ben ik er mee gekapt want ik wil gewoon in geen enkele vorm overlast veroorzaken juist omdat ik weet hoe snel sommigen zich ergens aan ergeren.
Ik deed het alleen niet omdat ik wilde dat anderen er van konden meegenieten, juist nietā¦ik dacht voor het eerst kan ik voor mezelf eens lekker los gaan.
Ik voel me al de hele dag beroerd, maar moet ondertussen wel aan een deadline werken en had eigenlijk ook nog moeten studeren, dus ben ook een beetje lichtgevoelig. Nu heb ik voor ventilatie mijn raam open gezet, maar ik woon vlakbij een speeltuintje en terrassen en er zit me toch een kind te krijsen snap niet dat de ouders dat okƩ vinden.
Die zijn er waarschijnlijk ook niet blij mee
Ja maar het was geen tantrum krijs, gewoon meer krijsen voor de lol? Bij de eerste had ik het begrepen, maar het was niet uit verdriet of ellende ouzo
Regen en daardoor gecancellede jazz in duketown
Procent heeft de soft mint tandpasta uit het assortment gehaald.
Mensen die zeggen dat ze om een bepaald tijd wel weten of ze vandaag af kunnen spreken. En dan is het die bepaalde tijd en dan hoor je maar niets, tenzij je er zelf achteraan gaat
āO, sorry, ik had niet door dat het al zo laat was!ā
Ik wil gewoon een planning kunnen maken in mijn hoofd, dus laat gewoon wat weten.
Het einde van een tijdperk.
Mijn wc blijft doorlopen en dat kost veel water.
Ik heb het water er maar afgehaald
Dat vandaag mijn menstruatie is begonnen. Dag twee is altijd een drama en morgen heb ik een belangrijke dag. Hello painkillersā¦
Sowieso stiekem mensen filmen voor je vermaak of likes scoren. Vind het echt een beperking in je vrijheid, het idee dat iedereen altijd maar alles kan filmen en voor eeuwig op internet kan rondslingeren
Ik wil niet gestoord worden door iemand terwijl ik op de wc zit.
Echt geef me EVEN 5 minuten.
Tenzij je in levensgevaar verkeert.
Of me vraagt welke snack ik bij de patad wil.
Of het ongevraagd filmen van mensen die uitbundiger dansen of merkwaardigere outfits aanhebben⦠Just donāt
Ja wtf internet staat alweer vol filmpjes van hoh
Laat mensen lekker gaan